ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Περισσότερους χώρους και άφθονη δύναμη, υπόσχεται το Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Περισσότερους χώρους και άφθονη δύναμη, υπόσχεται το Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI.

Δοκιμή: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI

(6/8/2012)

Με το 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα των 160 ίππων κάτω από το καπό του και με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο στο χέρι του οδηγού, το Opel Insignia Sports Tourer αναδεικνύεται στο ιδανικό οικογενειακό μέσο μεταφοράς μεγάλων αποστάσεων.

H έκδοση στέισον βάγκον του Opel Insignia προσφέρει μεγάλους χώρους και επιπλέον πρακτικότητα σε αυτόν που θα την προτιμήσει έναντι των σεντάν επιλογών, ενώ και με την συνολική της σχεδίαση, κερδίζει σε επιβλητικότητα και τονίζει το κύρος του ιδιοκτήτη της. Στο θέμα της επιλογής του κινητήρα, εκτός των βενζινοκίνητων μηχανικών συνόλων, το Insignia Sports Tourer προσφέρεται και με τον 2λιτρο common rail diesel της μάρκας, σε δύο αποδόσεις ισχύος 130 και 160 ίππων, με τη δεύτερη έκδοση να είναι και αυτή που αφορά στη δοκιμή μας. Η έκδοση αυτή ξεχωρίζει για την υψηλή ροπή της και απόδοση, ενώ από πλευράς τιμής κοστίζει 27.970 ευρώ με μηχανικό κιβώτιο ή 29.970 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Δώστε του χιλιόμετρα!
Ο ισχυρός diesel κινητήρας και το αυτόματο κιβώτιο του Insignia 
Sports Tourer της δοκιμής μας, αναδεικνύουν τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα της ανάρτησης του 4,908 μέτρων μήκους, μοντέλου της Opel. Επιδεικνύοντας λοιπόν υψηλή ποιότητα κύλισης, χαρακτηριστική σταθερότητα στις πλέον υψηλές ταχύτητες και μειωμένους αεροδυναμικούς θορύβους, το Insignia ST καταπίνει με ευκολία και εξαιρετική άνεση τα χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο. Αλλά και σε ένα δρόμο με στροφές, το αυτοκίνητο μπορεί να μην προσφέρει σπορτίφ αίσθηση, κινείται όμως με απόλυτη ασφάλεια και χωρίς ιδιαίτερες κλίσεις από το αμάξωμά του. Το σύστημα διεύθυνσης τέλος, έχει λίγο ελαφριά αίσθηση χωρίς να ενοχλεί, παρέχοντας παράλληλα πολύ καλή πληροφόρηση.
Eσωτερικό
Το εσωτερικό του Insignia Sports Tourer διακρίνεται για τη μοντέρνα του σχεδίαση και την πολύ καλή ποιότητα. Επίσης, η εργονομία είναι ιδιαίτερα προσεγμένη, παρά την κάπως «γεμάτη» από κουμπιά κεντρική κονσόλα.
Δυνατό μοτέρ με καλή οικονομία
Το 4κύλινδρο, 16βάλβιδο μοτέρ των 2,0 λίτρων του Insignia ST διακρίνεται για την υψηλή απόδοση της ισχύος του (160 ίπποι) και πολύ περισσότερο για την άφθονη ροπή των 350 Nm (380 Nm με Overboost), διαθέσιμη μόλις από τις 1.750 στροφές. Και δικαιώνοντας αυτά του τα χαρακτηριστικά, το μοτέρ αυτό στην πράξη παρουσιάζει εξαιρετικά άμεση απόκρισή από τις χαμηλές κιόλας στροφές λειτουργίας του, ενώ μόνο ο λίγο αυξημένος του θόρυβος θα χαλάσει κάπως την γενικότερη πολύ καλή εικόνα. Το 6άρι αυτόματο κιβώτιο από την πλευρά του, στην αυτόματη λειτουργία φροντίζει έτσι, ώστε να διατηρούνται χαμηλά οι στροφές και να μην επιβαρύνεται η κατανάλωση καυσίμου. Στο χειροκίνητο mode, οι ταχύτητες αλλάζουν αρκετά γρήγορα και με άμεσο τρόπο, βοηθώντας στην προσπέραση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
DOBLO VS COURIER