Έχουμε δει το θρυλικό «σκαθάρι», σε διάφορους τηλεοπτικούς ή κινηματογραφικούς ρόλους, άλλοτε κατασκευασμένο από ξύλο ή ανακυκλώσιμα υλικά, αλλά αυτό το VW Beetle, σε ρόλο κλουβιού παρατήρησης καρχαριών, ξεπερνά κάθε όριο ευρηματικότητας.
Από το 1988, το Discovery Channel, αφιερώνει για διάστημα μιας εβδομάδας, συνήθως τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο, μια σειρά τηλεοπτικών προγραμμάτων, αφιερωμένο στους καρχαρίες. Η φετινή... εβδομάδα καρχαρία, είναι προγραμματισμένη για το διάστημα 12-16 Αυγούστου και εάν απορείτε, για τον πρόλογο, έχει μια ιδιαίτερη γεύση από αυτοκίνητο, καθώς η αμερικάνικη αντιπροσωπεία της VW, είναι ο βασικός χορηγός της σειράς. Και δεν αρκείται, μόνο στη χορηγία...
Η γερμανική εταιρεία ξεπερνά τα στενά όρια διαφήμισης και προβολής των προϊόντων της, μ ένα μοναδικό δημιούργημα, που έφεραν εις πέρας, οι μηχανικοί της, έναν σκαραβαίο διαμορφωμένο σε υποβρύχιο κλουβί παρατήρησης καρχαριών! Το «Volkswagen Beetle Shark Observation Cage», όπως είναι η πλήρης ονομασία του, βάζει τους θεατές, σε ρόλο παρατηρητή της δράσης των καρχαριών, στον ωκεανό και είναι το όχημα, που θα σφραγίσει τη χορηγία της VW, στο ειδικό αφιέρωμα του Discovery Channel.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε σε αυτή την επέτειο για τα ειδικά αφιερώματα του Discovery Channel. Θέλουμε να αναδείξουμε τη φίρμα και να είμαστε αυθεντικοί, αντιπαραβάλλοντας δύο εμβληματικές σιλουέτες, αυτή του καρχαρία και του VW Beetle», τόνισε o Τζάστιν Όσμπορν, γενικός διευθυντής της VW ΗΠΑ.