
Το 208 δεν είναι απλά μια αναβάθμιση του 207, είναι μια στροφή για την Peugeot που θέλει το μικρό της να γίνει και πάλι το απόλυτο ευρωπαικό best seller.
Πως μπορεί το νέο Peugeot 208 να σπάσει το γερμανικό μπλοκ των Corsa, Fiesta και Polo;
Ένα γαλλικό best seller στη μικρή κατηγορία; Μερικά χρόνια πριν θα ήταν το πιο πιθανό, αν όχι το σίγουρο. Σήμερα όμως οι Γερμανοί κάθονται στην κορυφή και της μικρής κατηγορίας. Πως μπορεί το 208 να ξαναπάρει τα σκήπτρα;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Το βασικό χαρτί του νέου Peugeot είναι η επιθετική του τιμολογιακή πολιτική. Πάνω που το Corsa έπαιζε μόνο του στις 12.000 με αξιοπρεπή εξοπλισμό, το 208 κατεβαίνει εξίσου χαμηλά και μάλιστα με το ολοκαίνουργιο μοτέρ του των 1,2 λίτρων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μετά είναι η οικονομία. Στα 5,5 λτ./100 πέφτει στο κέντρο της κατανάλωσης που στα χαρτιά τουλάχιστον κερδίζει το Polo με τον 1,2 TSI των 90 ίππων. Από πλευράς τελών κυκλοφορίας είναι το πιο οικονομικό με μόλις 94 ευρώ, μέχρι και 40 ευρώ λιγότερα από το Fiesta 1,25 που έχει τα περισσότερα ανάμεσα στα τέσσερα.
Το κύριο χαρακτηριστικό του όμως είναι η διαφοροποίησή του στη φιλοσοφία. Εφόσον η γερμανική σχολή σχεδίασης έχει πέραση τελευταία, οι Γάλλοι κράτησαν τη νέα σχεδιαστική τους γλώσσα πιο ήπια και δημιούργησαν ένα σύνολο κομψό, μοντέρνο και χωρίς έντονες στοιχεία που διχάζουν. Η εκμετάλλευση χώρων είναι ιαπωνικού επιπέδου, με το μεγαλύτερο μεταξόνιο και χώρο αποσκευών από τα τέσσερα και χωρίς να δείχνει μεγάλο το ίδιο.
Και τέλος είναι η τεχνολογία που φέρνει. Οι Γάλλοι πέτυχαν μεγάλη μείωση βάρους κάνοντας το 208 ελαφρύτερο από τον ανταγωνισμό, ενώ κέρδισαν έτσι έναν πρώτης κλάσης συνδυασμό με το νέο τρικύλινδρο μοτέρ 1,2 λίτρων, που κάνει το αυτοκίνητο σβέλτο, ενδιαφέρον, νευρώδες και οικονομικό.
Το 208 δεν είναι απλά μια αναβάθμιση του 207, είναι μια στροφή για την Peugeot που θέλει το μικρό της να γίνει και πάλι το απόλυτο ευρωπαικό best seller. Με σχεδίαση, τεχνολογία, οικονομία, χώρους και τιμή με το μέρος του, τουλάχιστον τους Γερμανούς, μπορεί να τους χτυπήσει.
Εσείς όμως τι λέτε; Πως σας φαίνεται το 208 απέναντι στα γερμανικά μικρά; Με την τιμή και το πακέτο που προσφέρει, μπορεί να τα χτυπήσει και να τα ξεπεράσει;
το νεο PEUGEOT 208 εχει όλα τα χαρακτηριστικά που προυποθέτουν ένα αξιόλογο μοντελο της μικρης κατηγορίας χωρις να εχει καποιο λόγο να ζηλέψει από τα υπόλοιπα μοντελα του ανταγωνισμου..χαρακτηριστικα όπως: οικονομία κ μεστή δύναμη κινητήρα, νεανική κ συμπαθιτική ατμοσφαιρα στο εξωτερικό αλλά ιδίως στο εσσωτερικό με την μεγαλη τύπου τάμπλετ οθόνη, πολλα ηλεκτρονικά καλούδια τελευταίας τεχνολογίας συνθέτουν ένα αναμενόμενο best seller!! ο hdi του ομίλου PSA είναι από τα καλύτερα(μιλάω εκ πειρας κατοχος 308 hdi 115hp) πετρελαιοκίνητα σύνολα που εχω συναντήσει εχοντας ξεπεράσει σε άριστο επιπεδο παλια μικροπροβλήματα αξιοπιστίας του παρελθοντος..νομιζω ότι η αγοραστικη του πορεια θα είναι εξισου καλή όσο και των προκατόχων του..ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενια κ συγχαρητήρια στο autotriti!! ;p
Όμορφο, μοντέρνο και ποιοτικό εσωτερικά, αλλά με αναχρονιστικής τεχνολογίας βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες. Ειδικά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, δεν τίθεται σύγκριση με τους 1.2 TSI και 1.4 TSI. Όποιος δεν τους έχει οδηγήσει ίσως δεν καταλαβαίνει το χάος μεταξύ των τεχνολογιών...
Αν και δεν μου πολυάρεσε είναι κάτι το νέο.Δεν μπορεί να χτυπήσει και πολύ την τριάδα opel,vw,ford,στις βενζινοκίνητες εκδόσεις,παρά μόνο στις πετρελαιοκίνητες,έχοντας κατά νου ότι οι γάλλοι στους πετρελαιοκινητήρες έχουν μια καλή παράδοση.Είναι πιο ακριβό,και από το αντίστοιχο citroen και από άλλα.Τα ανταλλακτικά τους δεν τα λες φθηνά.Να δούμε το τι θα μαζέψει στο τέλος της καριέρας του συνολικά.
δεν ξέρω αν μπορεί να χτυπήσει τα γερμανικά μικρά διότι ο υποψήφιος αγοράστής αυτοκινήτου την συγκεκριμένη χρονική περίοδο ρίχνει το βάρος στην οικονομία που σου προσφέρει το αυτοκίνητο μετά την πώληση (συντήρηση αλλα κυρίως οικονομία καυσίμου) γιαυτον τον λόγο υπάρχει τόσο μεγάλη αύξηση και στα diesel (οικονομικά και αξιόπιστα) φυσικά το 208 έχει όλα τα φόντα να χτυπήσει τα γερμανικά... όπως και να έχει είναι γεγονός πως η Peugeot παρουσιάζει ενα μοντέλο το οποίο είναι άκρος ανταγωνιστικό
Πολύ κομψό και σβέλτο, το οδήγησα, και μου άρεσε. Υπερβολικά Μαλακά καθίσματα, Ακριβή Τιμή, σε σχέση με τους υπόλοιπους. Αλλάξτε πολιτική τιμών, γιατί σε τέτοιες εποχές, δεν πουλάνε τα προιόντα μόνα τους λόγω ομορφιάς, με τέτοια οικονομική δυσπραγία.
Πολύ όμορφο και φρέσκο, μοναδικός λόγος που θα πουλήσει. Από την άλλη, είναι 2000¤ πιο ακριβό από το ομόσταβλο του Citroen C3, ειδικά στην Diesel έκδοση του, το C3 είναι άπιαστο τιμολογιακά. Πρέπει ο όμιλος Θεωχαράκη(Lion Hellas) να έρθει σε συμφωνία με το εργοστάσιο και να το προσφέρουνε σε πιο καλές τιμές, αν θέλουν να δουν πωλήσεις. Ο Συγγελίδης το κάνει ήδη, δίχως να πληρώνει περιοδικά και τρελλές διαφημίσεις επιδοτεί την τιμή, και είναι πρώτοι σε πωλήσεις στο εξάμηνο.