ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το 208 δεν είναι απλά μια αναβάθμιση του 207, είναι μια στροφή για την Peugeot που θέλει το μικρό της να γίνει και πάλι το απόλυτο ευρωπαικό best seller.

Το 208 δεν είναι απλά μια αναβάθμιση του 207, είναι μια στροφή για την Peugeot που θέλει το μικρό της να γίνει και πάλι το απόλυτο ευρωπαικό best seller.

Πως μπορεί το νέο Peugeot 208 να σπάσει το γερμανικό μπλοκ των Corsa, Fiesta και Polo;

(23/8/2012)

Ένα γαλλικό best seller στη μικρή κατηγορία; Μερικά χρόνια πριν θα ήταν το πιο πιθανό, αν όχι το σίγουρο. Σήμερα όμως οι Γερμανοί κάθονται στην κορυφή και της μικρής κατηγορίας. Πως μπορεί το 208 να ξαναπάρει τα σκήπτρα;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Το βασικό χαρτί του νέου Peugeot είναι η επιθετική του τιμολογιακή πολιτική. Πάνω που το Corsa έπαιζε μόνο του στις 12.000 με αξιοπρεπή εξοπλισμό, το 208 κατεβαίνει εξίσου χαμηλά και μάλιστα με το ολοκαίνουργιο μοτέρ του των 1,2 λίτρων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μετά είναι η οικονομία. Στα 5,5 λτ./100 πέφτει στο κέντρο της κατανάλωσης που στα χαρτιά τουλάχιστον κερδίζει το Polo με τον 1,2 TSI των 90 ίππων. Από πλευράς τελών κυκλοφορίας είναι το πιο οικονομικό με μόλις 94 ευρώ, μέχρι και 40 ευρώ λιγότερα από το Fiesta 1,25 που έχει τα περισσότερα ανάμεσα στα τέσσερα.

Το κύριο χαρακτηριστικό του όμως είναι η διαφοροποίησή του στη φιλοσοφία. Εφόσον η γερμανική σχολή σχεδίασης έχει πέραση τελευταία, οι Γάλλοι κράτησαν τη νέα σχεδιαστική τους γλώσσα πιο ήπια και δημιούργησαν ένα σύνολο κομψό, μοντέρνο και χωρίς έντονες στοιχεία που διχάζουν. Η εκμετάλλευση χώρων είναι ιαπωνικού επιπέδου, με το μεγαλύτερο μεταξόνιο και χώρο αποσκευών από τα τέσσερα και χωρίς να δείχνει μεγάλο το ίδιο.

Και τέλος είναι η τεχνολογία που φέρνει. Οι Γάλλοι πέτυχαν μεγάλη μείωση βάρους κάνοντας το 208 ελαφρύτερο από τον ανταγωνισμό, ενώ κέρδισαν έτσι έναν πρώτης κλάσης συνδυασμό με το νέο τρικύλινδρο μοτέρ 1,2 λίτρων, που κάνει το αυτοκίνητο σβέλτο, ενδιαφέρον, νευρώδες και οικονομικό.

Το 208 δεν είναι απλά μια αναβάθμιση του 207, είναι μια στροφή για την Peugeot που θέλει το μικρό της να γίνει και πάλι το απόλυτο ευρωπαικό best seller. Με σχεδίαση, τεχνολογία, οικονομία, χώρους και τιμή με το μέρος του, τουλάχιστον τους Γερμανούς, μπορεί να τους χτυπήσει.

Εσείς όμως τι λέτε; Πως σας φαίνεται το 208 απέναντι στα γερμανικά μικρά; Με την τιμή και το πακέτο που προσφέρει, μπορεί να τα χτυπήσει και να τα ξεπεράσει;

Toyota
NISSAN