ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Παρότι το Insight έχει διανύσει πάνω από 60.000 χιλιόμετρα δεν έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παρότι το Insight έχει διανύσει πάνω από 60.000 χιλιόμετρα δεν έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα.

Δοκιμή διαρκείας: Honda Insight 1,3 ΙΜΑ

(28/8/2012)

Το Honda Insight 1,3 ΙΜΑ που βρίσκεται στο στόλο του Auto Τρίτη έχει πλέον ξεπεράσει τα 60.000 χιλιόμετρα, χωρίς να προβληματίζει και, το κυριότερο, διατηρώντας χαμηλά τα πάγια έξοδα των καυσίμων.

+ Κατανάλωση, λειτουργία Start/stop, άνεση, ποιότητα φινιρίσματος
- Ορατότητα προς τα πίσω, ωφέλιμο πλάτος πίσω και αέρας για τα κεφάλια, εργονομικές ατέλειες

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Για το Honda Insight 1,3 ΙΜΑ, τα λόγια, ενδεχομένως, να είναι περιττά. Και αυτό γιατί το ιαπωνικό αυτοκίνητο μας έχει αποδείξει εδώ και 2,5 χρόνια που βρίσκεται στα χέρια μας ότι, μπορεί να αντεπεξέλθει σε κάθε είδους απαίτηση. ¶λλωστε έχουμε πραγματοποιήσει, αισίως, μαζί του 60.579 χιλιόμετρα χωρίς να μας έχει προβληματίσει στο παραμικρό, καθώς το μοντέλο επιβεβαιώνει την παράδοση της αξιοπιστίας που συνοδεύει όλα τα οχήματα της ιαπωνικής φίρμας. Πρόσφατα, το αυτοκίνητο μετέβη στο συνεργείο για αλλαγή ελαστικών, με την αρωγή της κεντρικής αντιπροσωπείας της Honda.

Στο πέρασμα του χρόνου

· Η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,5 λτ./100 χλμ.
· Το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα
· Δεν παρατηρούνται τριγμοί στο εσωτερικό
· Έγινε αλλαγή των ελαστικών
· Τα αμορτισέρ έχουν χάσει-όπως είναι φυσικό- ένα μέρος της απόδοσής τους

Στην καθημερινότητα
Η χρηστικότητα και η οικονομία καυσίμου που παρέχει το Honda Insight είναι δύο από τους πολλούς λόγους για τους οποίους έχουμε αγαπήσει το ιαπωνικό μοντέλο. Το αυτόματο κιβώτιο CVT και το πολύ καλό σε πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης καθιστούν τις μετακινήσεις μας ευχάριστες εκτός και εντός πόλης, αφού το υβριδικό αυτοκίνητο εισέρχεται ελεύθερα και στο Δακτύλιο. Όσον αφορά στην κατανάλωση, με δυσκολία ξεπερνά τα 5,5 λίτρα ανά 100 χλμ., παρότι δεν είμαστε και ιδιαίτερα φειδωλοί με το δεξί πεντάλ. Το Insight μας έχει ταξιδέψει αρκετές φορές και σε πόλεις της επαρχίας αποδεικνύοντας ότι, μπορεί να καλύψει κάθε ανάγκη, ταξιδεύοντας άνετα και με ασφάλεια. Μοναδική και φυσιολογική φθορά-μετά από τόσο χρόνο και απαιτητικά χιλιόμετρα που έχει διανύσει- είναι η σχετικά μειωμένη απόδοση των αμορτισέρ, τα οποία δεν χρήζουν άμεσης αντικατάστασης.

Εσωτερικό: Σαν καινούργιο
Στο πέρασμα του χρόνου και μετά από 60.000 χιλιόμετρα περίπου, το εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν παρουσιάζει φθορές, ενώ δεν έχουν παρατηρηθεί τριγμοί από τα επιμέρους τμήματα. Η high tech σχεδίαση του εσωτερικού δημιουργεί  ένα ευχάριστο περιβάλλον όπου δύσκολα μπορεί να πλήξει κάποιος. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των λειτουργιών του αυτοκινήτου, αποτελεί το σύστημα «επιβράβευσης» του οδηγού, όταν ακολουθεί τους κανόνες του eco driving (όσο λιγότερη βενζίνη καταναλώνεις, τόσο περισσότερα λουλουδάκια απεικονίζονται στον πίνακα οργάνων). Έτσι, ουκ ολίγες φορές έχουμε μπει στη διαδικασία εξοικονόμησης καυσίμου, αποσπώντας αρκετές φορές, μάλιστα, και την υψηλότερη διάκριση.


Με πλήρη εξοπλισμό σε χαμηλή τιμή
Το Honda Insight 1,3 ΙΜΑ διατίθεται με πλούσιο εξοπλισμό όπως, πλήρες σετ αερόσακων, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέφτες, κλιματισμό κα. Επίσης, με τις προωθητικές ενέργειες της ελληνικής αντιπροσωπείας σε ισχύ, οι τιμές του υβριδικού μοντέλου ξεκινούν από τα 16.900 ευρώ, με συνολικό όφελος για τον αγοραστή που φτάνει στα 3.000 ευρώ.

Περί υβριδικού συστήματος
Το σύστημα ΙΜΑ (Integrated Motor Assist) αποτελείται από ένα μοτέρ βενζίνης χωρητικότητας 1,3 λίτρων, από έναν ηλεκτροκινητήρα, από μια μπαταρία και από ένα κιβώτιο μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT). Το μηχανικό σύνολο βενζίνης των 1,3 λίτρων (των 88 ίππων και των 121 Nm ροπής) διαθέτει μεταξύ άλλων, χαμηλής τριβής έμβολα και εξελιγμένο καταλύτη, ώστε να περιορίζεται η κατανάλωση καυσίμου. Κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, όταν οι κύλινδροι του κινητήρα δεν έχουν φορτίο, η καύση σταματά στους τέσσερις κυλίνδρους και «σφραγίζονται» όλοι οι θάλαμοι έτσι, ώστε ο ηλεκτροκινητήρας να λειτουργεί πιο αποδοτικά και να αυξάνει την ανάκτηση ενέργειας για φόρτιση της μπαταρίας.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία ονομάζεται VCM - Variable Cylinder Management (Μεταβλητή Διαχείριση Κυλίνδρων) και χρησιμοποιείται επίσης ακόμη και υπό άλλες συνθήκες, όταν για παράδειγμα κινούμαστε με χαμηλή ταχύτητα. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τους 14 ίππους και τα 78 Nm ροπής. 

Τέλος, μέσω του διακόπτη ECON που βρίσκεται στο  ταμπλό του αυτοκινήτου, το σύστημα διαχείρισης του αυτοκινήτου αλλάζει κάποιες παραμέτρους, ώστε να βελτιωθεί η κατανάλωση του κινητήρα. Αυτές οι παράμετροι αφορούν στη μείωση της ροπής και της ισχύος κατά 4%, στην αλλαγή της απόκρισης του γκαζιού και του κιβωτίου κτλ.

Autotriti.gr
TASEIS LPG 2025