6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Αρκετά εντυπωσιακό και δυναμικό, το νέο i30 τραβάει την προσοχή και ταυτόχρονα διαθέτει ξεχωριστό «χαρακτήρα».
Δοκιμή: Hyundai i30 1.4 MPI
80.101 Επισκέψεις στο άρθρο (28/8/2012)
Η συνολική παρουσία του νέου Hyundai i30, είναι ό,τι χρειαζόταν η κορεατική φίρμα για ένα… γκολ από τα αποδυτήρια, στην απαιτητική κατηγορία των μικρομεσαίων.
+ Σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής, ευρυχωρία, ελαστικότητα κινητήρα, ποιότητα κύλισης, value for money
Όπως και ο προκάτοχός του, το νέο i30 είναι σχεδιασμένο στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Τεχνολογίας της Hyundai στο Rüsselsheim της Γερμανίας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Θόρυβος κινητήρα ψηλά, μέτρια αίσθηση επιλογέα
Όχι, βέβαια, ότι η παρακαταθήκη που βρίσκει αυτό το νέο «στολίδι» των Κορεατών, είναι αμελητέα. Αντιθέτως, το απερχόμενο i30 κέρδισε το κοινό της γηραιάς ηπείρου, άγγιξε τις 400.000 πωλήσεις σε πανευρωπαϊκό επίπεδο (περίπου 1.000.000 σε παγκόσμιο επίπεδο) και βρέθηκε στην 6η θέση των πωλήσεων στην κατηγορία «C» στην Ευρώπη το 2010.
Πολύ σημαντικό γεγονός αποτελεί μάλιστα, ότι το 2008 το i30 ήταν και το πρώτο αυτοκίνητο της Hyundai που πέτυχε την κορυφαία διάκριση των πέντε αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP. Εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται ότι αυτά τα στοιχεία, δεν αποτέλεσαν βάρος, αλλά μια καλή μαγιά, για τους ανθρώπους που εξέλιξαν τη δεύτερη γενιά του i30. Παρουσιάζοντας ένα ολοκληρωμένο, σύγχρονο, μικρομεσαίο αυτοκινήτο, για το οποίο κάθε εγκωμιαστικό σχόλιο, ως προς τους νεωτερισμούς του, δεν πρόκειται να κριθεί καταχρηστικό. Τουλάχιστον, σε όλους όσοι έχουν έστω και μια εμπειρία συνύπαρξης μαζί του.
Δείτε επιπλέον:
Όπως και ο προκάτοχός του, το νέο i30 είναι σχεδιασμένο στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Τεχνολογίας της Hyundai Motor Europe στο Rüsselsheim της Γερμανίας. Αρκετά εντυπωσιακό και δυναμικό, τραβάει την προσοχή και ταυτόχρονα διαθέτει ξεχωριστό «χαρακτήρα». Οι καμπύλες, οι χυτές γραμμές, αλλά και τα φώτα ημέρας LED, που τονίζουν την εξάγωνη μάσκα προσδίδουν ακόμα πιο μοντέρνο χαρακτήρα. Η εξαιρετική αυτή σχεδίαση διαμορφώνει και έναν ανάλογα εντυπωσιακό, για τα δεδομένα της κατηγορίας, αεροδυναμικό συντελεστή (Cd: 0,30).
Από πλευράς διαστάσεων, η νέα γενιά του i30 είναι μεγαλύτερη κατά 20 χιλιοστά σε μήκος (4.300 χιλιοστά συνολικά), κατά 5 χιλιοστά σε πλάτος (1.780 χιλιοστά συνολικά), ενώ μόνο το ύψος είναι κατά 10 χιλιοστά μικρότερο (1.470 χιλιοστά). Το μεταξόνιο έχει παραμείνει στα 2.650 χιλιοστά, καθώς είναι ακόμα και σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία «C». Το ίδιο ισχύει και για το χώρο αποσκευών, που, επίσης, αυξήθηκε (378 λίτρα από 340 στο παρελθόν).
Θα μπορέσει, λοιπόν, το νέο i30 να κοιτάξει στα μάτια τους κυρίαρχους της κατηγορίας (Opel Astra, VW Golf, Ford Focus); Το βέβαιο είναι ότι έχει λάβει την απαραίτητη αδειοδότηση για να… παίξει μπάλα στα μεγάλα σαλόνια και να διεκδικήσει το μερίδιο της επιτυχίας που του αναλογεί.