Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Jazz είναι πολύ εύχρηστο και ευέλικτο σε όλες τις συνθήκες.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Jazz είναι πολύ εύχρηστο και ευέλικτο σε όλες τις συνθήκες.

Ηοnda Jazz - More than segment B

(1/9/2012)

Είναι από τα αυτοκίνητα εκείνα που δε θυμίζουν με τίποτα την κατηγορία τους. Το Honda Jazz έχει compact διαστάσεις και τεράστιους χώρους, ενώ η ασφάλεια και η τεχνολογία που προσφέρει είναι κορυφαίες, με την οικονομία να αποτελεί πάντα προτεραιότητα.

Εξωτερικά, το μικρό Honda ακολουθεί τα αισθητικά πρότυπα των, έστω και διακριτικά, πολυχρηστικών αυτοκινήτων, με την καμπίνα τραβηγμένη προς τα εμπρός (Cab forward) προς όφελος των διαθέσιμων χώρων. Το αμάξωμά του χαρακτηρίζεται για το σφηνοειδές του προφίλ και το μικρό μπροστινό καπό, όπως και για τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που εξασφαλίζουν άπλετη περιμετρική ορατότητα. Πιο ελκυστική εικόνα εμφανίζει το εμπρόσθιο τμήμα, με τα τριγωνικού σχήματος φωτιστικά σώματα, τη μάσκα και τα νεύρα στο κέντρο του καπό, στοιχεία που θυμίζουν το χάτσμπακ Civic.
Μοντέρνο, πρακτικό και ευρύχωρο
Στην πρακτικότητα, το Jazz παίρνει "άριστα", αφού στην καμπίνα του υπάρχουν πολλοί αποθηκευτικοί χώροι, Φυσικά, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εντοπίζεται στα πίσω καθίσματα η βάση των οποίων ανασηκώνεται προκειμένου να φορτωθούν αντικείμενα με μεγάλο όγκο και ύψος. Σε επίπεδο χώρων, οι ενήλικοι επιβάτες δε θα δυσκολευτούν να βρουν τον απαιτούμενο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους, ενώ ο χώρος αποσκευών των 335 λίτρων είναι κορυφαίος για την κατηγορία. 
Μοτέρ εξελιγμένο και οικολογικό
Ο κινητήρας βενζίνης του 1,4 λίτρου του Jazz παρουσιάζει ξεχωριστό ενδιαφέρον, κινώντας το με χαρακτηριστική άνεση και σβελτάδα. Αποδίδει 99 ίππους, έχει μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 126 γρ./χλμ. CO2. Με το αυτόματο κιβώτιο CVT, η μέση κατανάλωση πέφτει 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές στα 125 γρ./χλμ. 
Ουδέτερο και φιλικό στο δρόμο
Το Jazz είναι πολύ εύχρηστο και ευέλικτο σε όλες τις συνθήκες. Το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση είναι ελαφρύ και βολεύει στους ελιγμούς και στο παρκάρισμα, ενώ παράλληλα "κόβει" αρκετά (3,5 στροφές από άκρη σε άκρη), με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να έχει από τους μικρότερους κύκλους στροφής στην κατηγορία (9,48 μ. από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο). Στον ανοιχτό δρόμο, το αμάξωμά του παρουσιάζει καλή κατευθυντικότητα, ακόμα και σε ταχύτητες που πλησιάζουν την τελική και ο θόρυβος που φτάνει στο εσωτερικό, τόσο από τον κινητήρα, όσο και από την κύλιση των τροχών δεν ενοχλεί. Το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση ικανοποιεί σε όλες τις συνθήκες και τα φρένα είναι άκρως αποτελεσματικά. 
Honda Jazz Hybrid - Υβριδική πρωτοπορία
Το υβριδικό σύστημα κίνησης IMA (Integrated Motor Assist) που χρησιμοποιεί το υβριδικό Jazz, αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,3 λτ., έναν compact ηλεκτροκινητήρα, μια μπαταρία και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT (Συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων). Η ισχύς που παράγει το θερμικό μοτέρ είναι 88 ίπποι και ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει την ισχύ αυτή, όπως και τη ροπή, βοηθώντας στην επίτευξη καλύτερων επιδόσεων και στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 (μέγιστη συνδυαστική ισχύς: 98 PS). Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 4,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 104 γρ./χλμ. 

Mε χαμηλά CO2 και μέση κατανάλωση, το υβριδικό Jazz αποτελεί αυτή τη στιγμή μια από τις πιο ενδιαφέρουσες επιλογές στη μικρή κατηγορία.

Mε χαμηλά CO2 και μέση κατανάλωση, το υβριδικό Jazz αποτελεί αυτή τη στιγμή μια από τις πιο ενδιαφέρουσες επιλογές στη μικρή κατηγορία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
OPEL