ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η πετρελαιοκίνητη Alfa Romeo MiTo συνδυάζει την οικονομία με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η πετρελαιοκίνητη Alfa Romeo MiTo συνδυάζει την οικονομία με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά.

Δοκιμή: Alfa Romeo MiTo 1,3 JTDM diesel

41.456 Επισκέψεις στο άρθρο (2/10/2012)

Το ανήσυχο ταμπεραμέντο της MiTo, συνδυάζεται με στυλ, ιδιαίτερο χαρακτήρα και τα πλεονεκτήματα του diesel. (Επικαιροποίηση 20/3/2013)

Η μικρότερη Alfa Romeo διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των μοντέλων της ιταλικής ιστορικής φίρμας θέλγοντας τους υποψήφιους αγοραστές με την ασυναγώνιστη εμφάνιση, την προσεγμένη ποιότητα και τη σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Με κουπέ αμάξωμα, ελάχιστα μεγαλύτερο από 4 μ. και τετραθέσια καμπίνα, η MiTo διαγράφει μια αρκετά ικανοποιητική πορεία στη μικρή κατηγορία, ενώ προσφέρεται σε ευρεία γκάμα εκδόσεων κινητήρων και εξοπλισμού. Με τον τουρμποντίζελ προβάλλει ακόμη ένα πλεονέκτημα, αυτό της κατανάλωσης.

Ένα από τα πλεονεκτήματα του ιταλικού μοντέλου είναι αναμφίβολα και η εμφάνιση.

Ένα από τα πλεονεκτήματα του ιταλικού μοντέλου είναι αναμφίβολα και η εμφάνιση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Η MiTo με τον 1,3 JTD τουρμποντίζελ των 85 ίππων ροκάρει με την «πράσινη» απαλλαγή της από τα τέλη κυκλοφορίας, χωρίς παράλληλα να χάνει τα σπορτίφ οδηγικά χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίζει. Ο πλούσιος σε ροπή κινητήρας της, αποδίδει τα 200 Nm από πολύ χαμηλά και ζωντανεύει περισσότερο στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας του. Θα δείξει πως λαχανιάζει αφού η βελόνα του στροφόμετρου περάσει τις 3.800 σ.α.λ. Σίγουρα δεν προσφέρει την ίδια σπορτίφ αίσθηση με τους βενζινοκινητήρες και ειδικά τους turbo, όμως σε συνδυασμό και με το σχετικά μακρύ κιβώτιο 5 σχέσεων καταφέρνει να κρατά χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου. Στην εθνική βέβαια, μια 6η σχέση θα βοηθούσε την άνεση στο ταξίδι και θα περιόριζε το θόρυβο που φθάνει στο εσωτερικό, ο οποίος πάντως είναι συνολικά περιορισμένος. Με 3,5 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση είναι από τους πιο οικονομικούς στην κατηγορία.

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε τη δοκιμή της βενζινοκίνητης Alfa Romeo MiTo 0.9 TwinAir

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ - ΧΩΡΟΙ
Νεανική σχεδίαση, με όμορφες επενδύσεις και πετυχημένους χρωματικούς συνδυασμούς είναι τα κύρια χαρακτηριστικά στο εσωτερικό της MiTo. Πολύ καλή είναι και η θέση οδήγησης, ενώ και η εργονομία των διακοπτών και χειριστηρίων δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις. Στο ποιοτικό κομμάτι, συνδυάζονται μαλακά με σκληρά υλικά καλής συναρμογής σε όλα τα επιμέρους τμήματα. Η πρακτικότητα δεν είναι το φόρτε της καθώς οι θήκες στην καμπίνα είναι λίγες και μικρές. Όσον αφορά στους χώρους, η μικρή Alfa Romeo είναι σε θέση να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες, με τους δύο πίσω επιβάτες να έχουν οριακό «αέρα» για το κεφάλι τους. Ικανοποιητική είναι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ (270 λτ.) αλλά με υψηλό κατώφλι φόρτωσης και μικρό άνοιγμα.

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Έντονη είναι η σπορτίβικη διάθεση στα δυναμικά χαρακτηριστικά της MiTo. Το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης του κινητήρα D.N.A. δηλώνει «παρόν», παρέχοντας στον οδηγό τη δυνατότητα παραμετροποίησης στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Στην επιλογή D (Dynamic), το τιμόνι βαραίνει και η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού γίνεται πιο άμεση. Η θέση N (Normal) είναι η προκαθορισμένη για συνθήκες καθημερινής οδήγησης. Τέλος η θέση Α (All weather) επιλέγεται από τον οδηγό σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Η MiTo, παρά το μικρό κινητήρα της, δεν ξεχνάει τα σπορτίφ γονίδια της. Είναι σταθερή στον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και με απαγορευτικές ταχύτητες στο κοντέρ, ενώ στις στροφές διατηρεί συνεχή «επικοινωνία» με τον οδηγό της. Το εμπρόσθιο ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 (ενεργοποιείται όταν έχει επιλεγεί το D στο σύστημα D.N.A), κάνει αρκετή δουλειά και προσφέρει ουδετερότητα στις στροφές,  περιορίζοντας τις υποστροφικές τάσεις σε συνθήκες πίεσης. Το στάνταρ σύστημα ελέγχου της ευστάθειας VDC επεμβαίνει άμεσα αλλά όχι πολύ διακριτικά. Το ζητούμενο είναι λίγη περισσότερη πληροφόρηση από το τιμόνι. Τα φρένα χαρακτηρίζονται πολύ καλά, τόσο σε δύναμη (χρειάζεται 40,2 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα έως τη πλήρη ακινητοποίηση) όσο και σε προοδευτικότητα.

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Η Alfa Romeo MiTo έχει λάβει πέντε αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP σύμφωνα όμως με τον τρόπο αξιολόγησης πριν το 2009. Ο εξοπλισμός παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας είναι πλήρης, αφού από τη βασική έκδοση περιλαμβάνει αερόσακους οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς, οροφής, γονάτων και ESP.
 
ΤΙΜΗ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Πλήρης από κάθε άποψη είναι o εξοπλισμός ασφάλειας και άνεσης στη MiTo, η οποία στην έκδοση Progression των 15.200 ευρώ διαθέτει επτά αερόσακους, ηλεκτρονικό έλεγχο της ευστάθειας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι και λεπτομέρειες χρωμίου στο εσωτερικό και στο αμάξωμα. 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Επιλέγοντας την πετρελαιοκίνητη έκδοση, η MiTo δεν αλλάζει σημαντικά ρότα. Διατηρεί το δυναμισμό της σε οδηγική αίσθηση και οι όποια θυσία στον τομέα των επιδόσεων, εξαργυρώνεται με πολύ χαμηλή κατανάλωση και ανάλογα οφέλη στο κόστος χρήσης. 

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε τη δοκιμή της βενζινοκίνητης AlfaRomeo MiTo 0.9 TwinAir


Mercedes
EGYHSH ELASTIKON