3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Tο στιβαρό πλαίσιο, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και η λειτουργία της ανάρτησης, δίνουν θετικό πρόσημο στη συμπεριφορά του Megane.
Δοκιμή: Renault Megane 1,2 TCe 115PS
39.239 Επισκέψεις στο άρθρο (24/10/2012)
Στο ερώτημα τι χρειάζεται ένα -ούτως ή άλλως και σε βάθος χρόνου, επιτυχημένο εμπορικά- μοντέλο, για να εναρμονιστεί πλήρως με τις συνθήκες της εποχής, η Renault έχει έτοιμη μια πολύ πειστική απάντηση...
+Λειτουργία κινητήρα, κατανάλωση, ποιότητα κύλισης, άνεση, ηχομόνωση, εξοπλισμός
- Αίσθηση τιμονιού
Το πρόσφατο αισθητικό φρεσκάρισμα της νεότερης γενιάς Megane, στην ουσία είναι ένα ακόμα... ευπρόσδεκτο συστατικό, σε μια καλή συνταγή. Λίγες, αλλά ουσιαστικές πινελιές (ανασχεδιασμένος εμπρόσθιος προφυλακτήρας, νέας σχεδίασης ζάντες, στάνταρ φώτα ημέρας), που τονώνουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία του γαλλικού μοντέλου, από την οποία -όπως φαίνεται και από το νέο Clio- η Renault έχει εμπνευστεί τη μελλοντική γκάμα της. Όταν, όμως, με τη σειρά σου, να ρίξεις κι εσύ το γάντι στην πρόκληση της κρίσης, χρειάζονται ακόμα "δραστικότερα μέτρα". Όπως, ας πούμε, ένας βενζινοκινητήρας-"διαμαντάκι", που συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα που αναζητά ο υποψήφιος αγοραστής της κρίσης. Μικρό κυβισμό και χαμηλή κατανάλωση, αλλά και υψηλή απόδοση, φιλικότητα στο περιβάλλον, ελαστικότητα, αξιοπιστία.
Ε, λοιπόν, η Renault έχει τη λύση, προσφέροντας "καρδιά αθλητή", σε ένα δυναμικό, αλλά συνάμα και οικογενειακό αυτοκίνητο, με την προσθήκη στη γκάμα ενός νέου βενζινοκινητήρα 1,2 TCe, που με τη βοήθεια τούρμπο και άμεσου ψεκασμού (ο πρώτος της Renault) αποδίδει 115 ίππους και εμφανίζει χαμηλή κατανάλωση (5,3 λτ./100 χλμ.) και περιορισμένες εκπομπές CO2 (119 γρ./χλμ.).
Το αδιαμφισβήτητο highlight του ανανεωμένου Megane, αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ κατά 25% σε σχέση με τον 1.6 16v 110 PS που αντικαθιστά, έχει μειωμένη κατανάλωση 25% σε σχέση, γεγονός που μεταφράζεται σε εξοικονόμηση 1,7λιτ/100χλμ. και μείωση 39 γρ/χλμ στις εκπομπές CO2. Εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα στο αυτοκίνητο αυτονομία, που συγκρίνεται μόνο με αυτή πετρελαιοκίνητων μοντέλων. Όλα αυτά, σε ένα πακέτο αρκετά ανταγωνιστικών τιμών, που ξεκινούν από 15.750 ευρώ για τη βασική έκδοση Expression, 16.500 ευρώ για την πιο πλούσια έκδοση Progressive της δοκιμής μας, 17.800 και 18.500 ευρώ αντίστοιχα, για τις κορυφαίες Dynamic και GT Line.
Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου Renault Megane 1.5 dCi 110 PS
Με turbo και άμεσο ψεκασμό, ο 1.2 TCe, είναι το highlight του ανανεωμένου Megane.