Το νέο Civic 1,6 diesel έχει επιπλέον αξία: με 120 ίππους 3,6 λτ./100 χλμ. και μηδενικά τέλη.
Μέχρι πόση διαφορά στην τιμή θα πληρώσετε για να πάρετε ντίζελ;
10.214 Επισκέψεις στο άρθρο (5/11/2012)
Καίει λιγότερο, έχει λιγότερα τέλη, τραβάει από χαμηλά και κρατάει την τιμή του στη μεταπώληση. Με τόσα θετικά, τι τίμημα βάζετε εσείς στην απόκτηση ενός ντίζελ; Πόσο παραπάνω είστε έτοιμοι να πληρώσετε;
Οι ντίζελ εκδόσεις είναι εγγενώς ακριβότερες. Ακόμη και πριν πάμε στον κινητήρα, έχουν συνήθως ενισχυμένες αναρτήσεις και φρένα, έχουν πιο ανθεκτικά κιβώτια ταχυτήτων, έχουν πολύπλοκα φίλτρα και καταλύτες. Ο πετρελαιοκινητήρας από μόνος του είναι πιο ακριβός, αφού η κατασκευή του είναι πιο ισχυρή για να αντέχει τις υψηλές πιέσεις, ενώ η τεχνολογία τροφοδοσίας απαιτεί ακριβά μέρη, όπως αντλίες καυσίμου και πολύπλοκες μονάδες ψεκασμού.
Η διαφορά στην τιμή λοιπόν είναι δικαιολογημένη: το ντίζελ απλά στοιχίζει περισσότερο στην κατασκευή. Έχει όμως ένα σωρό θετικά. Τόσα, που στην Ευρώπη η λέξη ντίζελ μετριέται σαν επιπλέον αξία στο αυτοκίνητο σε κάθε πιθανή χρήση του. Από την αγορά και τη μεταπώληση, μέχρι την ενοικίαση ή το λήζινγκ.
Πόση όμως είναι η αξία που βλέπετε εσείς στο ντίζελ; Πόση είναι δηλαδή αυτή που θα βγάλετε από την τσέπη σας για να το αποκτήσετε; Ένα χρόνο μετά την απελευθέρωση του ντίζελ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, και παρά τα απομεινάρια αρχαίων κλισέ και συνηθισμένων παρανοήσεων, το ντίζελ πήρε αμέσως ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς. Ένα χρόνο μετά όμως, είναι το δέλεαρ το ίδιο;
Ο χοντρικός υπολογισμός για την προτίμηση ντίζελ έναντι βενζίνης έχει να κάνει με την κατανάλωση. Αν από τα 10 πραγματικά λίτρα στα 100 χλμ. της βενζίνης πας στα επτά με το ντίζελ, και αν η διαφορά στην τιμή του καυσίμου είναι 20 λεπτά το λίτρο, τότε στο χρόνο το ντίζελ έχει όφελος ένα χιλιάρικο.
Αν έχει ακόμη 50 ή 100 ευρώ στα τέλη κυκλοφορίας είναι ζήτημα (με τους νέους βενζινοκινητήρες να έχουν χαμηλούς ρύπους), οπότε το άμεσο όφελος σταματά εδώ. Όποιος λοιπόν περιμένει να κάνει απόσβεση σε ένα χρόνο, λογικά το χιλιάρικο είναι το παραπάνω που θα δώσει για ντίζελ. Δεν θα πάει όμως μακριά. Με 1.000 ευρώ επιπλέον δεν παίρνεις ντίζελ έκδοση μικρομεσαίου, εκτός και αν συμβιβαστείς αρκετά στην απόδοση του κινητήρα. Οπότε όμως η διαφορά στην κατανάλωση είναι ακόμη καλύτερη και η απόσβεση ακόμη μεγαλύτερη.
Στο όφελος από τον πετρελαιοκινητήρα πρέπει λοιπόν να προσθέσει κανείς την απόσβεση σε μεγαλύτερο βάθος χρόνου και πιο σημαντικά την μικρότερη αιμορραγία κάθε τόσο στο βενζινάδικο, που φαίνεται έντονα στην τσέπη. Επιπλέον όμως πρέπει να δει και την υψηλότερη τιμή στην οποία σταθερά τα ντίζελ πωλούνται σαν δεύτερο χέρι σε όλη την Ευρώπη, και σίγουρα και στην Ελλάδα. Ειδικά όταν σε πέντε ή έξι χρόνια προσπαθείς να διώξεις ένα αυτοκίνητο που ανταγωνίζεται τις τότε καταναλώσεις, το ντίζελ θα μπορεί να «σταθεί», η βενζίνη όμως όχι.
Τι λέτε λοιπόν; Πόσα παραπάνω χρήματα θα δώσετε για να αποκτήσετε τα οφέλη ενός ντίζελ; Ποια είναι η διαφορά τιμής σε σχέση με μία βενζινοκίνητη έκδοση που είστε διατεθειμένοι να καλύψετε ώστε να αποκτήσετε την ντίζελ έκδοση;
Ποιό είναι το κόστος για service; Για π.χ. πόσο κοστίζει η αλλαγή τρόμπας diesel; Υπάρχουν μηχανικοί στην Αθήνα-Θεσσαλονίκη που να γνωρίζουν την συντήρηση diesel ή θα μάθουν τώρα; Τελικά θα πάρω τα λεφτά που επένδυσα σε ένα diesel ειδικά όταν τα χλμ/έτος δεν ξεπερνούν τα 12.000;
Τι ντήζελ και βενζίνη.Μετά από τρία μνημόνια, πενήντα πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, διακοσες τόσες αυξήσεις σε βασικά είδη και μειωσεις μισθών κοντά 50% μας βλέπω όλους να χρησιμοποιούμε το Πεζό 2 ή στην καλύτερη ποδήλατο. Εκτός και αν χρηματοδοτηθεί η απόκτηση των αυτοκινήτων κατά ένα μέρος από .....οίκους ανοχής που θα διαφημίζονται πάνω στο αμάξωμα. Οπα να ένα κλό θεμα κύριοι συντάκτες. Θα αγοράζατε ποτέ αυτοκίνητο με χρημαδότηση από οίκο ανοχής με την υποχρέωση εσαεί να διαφημίζεται αυτός επί του αυτοκινήτου σας.
Ρε δε πατε καλά. Ποιος δίνει λεφτά τωρα για αυτοκίνητο; Σκοπός σας είναι να ανέβουν οι πωλήσεις, αλλά με τι; Με γραμμάτια. Πως όμως θα πληρωθούν; Η βενζίνη σε λίγο καιρό θα είναι φθηνότερη κι από το γκάζι και απο το πετρέλαιο. Συνεπώς μένουμε στη βενζίνα. Εχουν βγει πολύ οικονομικά βενζινοκίνητα.
Τα Diesel τωρα ποια παραγονται σε πολυ μεγαλυτερους αριθμους απο οτι στο παρελθον. Οι εταιριες συνεργαζονται, τα υλικα εξελισσονται, σαν συνεπεια το κοστος πεφτει. Οταν λοιπον τα δεδομενα εχουν αλλαξει στην χωρα μας στο ποσοστο της αγορας Diesel πρεπει οι τιμες να ειναι προσιτες και οχι να υπαρχει μεγαλη αποκληση στις τιμες. Προσωπικα πανω απο 2000 ευρω δεν θα εδινα για την αγορα ενος τετοιου αυτοκινητου. Οπως ηδη βλεπουμε στην αγορα, πολλες εταιριες προσφερουν diesel εκδοσεις σε πολυ καλες τιμες. Οι τιμες σε λιγο καιρο θα ειναι εφαμιλες των κλασικων εκδοσεων.....
Ας περιμένουμε να δούμε στην χώρα μας τι τιμή μεταπώλησης θα έχουν τα πετρελαιοκίνητα και μετά το ξανασυζητάμε,γιατί από εμπόρους που φέρνουν μεταχειρισμένα από έξω δεν βλέπω να πιάνουν μεγαλύτερες τιμές από τα βενζινοκίνητα.Σε βάθος χρόνου να δούμε.
Επειδή ακόμα έχει πιο ακριβή κατασκευή γενικώς άρα η συντήρηση του σε περίπτωση βλάβης σαφώς είναι και πολύ μεγαλύτερη.
Πιστεύω πως η διαφορά τιμής πρέπει να είναι λογική για την κάθε χώρα βάσει των δυνατοτήτων της γενικώς.Δεν υπάρχει ένα σταθερό νούμερο για να πούμε με σιγουριά.
Επίσης όλα είναι θέμα του πόσο θα κινηθούν οι τιμές των καυσίμων στην χώρα μας και οι φορολογικές απαιτήσεις της εκάστοτε κυβέρνησης,έτσι ώστε να ομιλούμε για διαφορά τιμής.Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας είναι η ποιότητα του πετρελαίου στην χώρα μας και η αύξηση των ανθρώπων που ασχολούνται με πετρελαιοκινητήρες,για να μην έχουμε κλειστά κλαμπ επισκευαστών.
Καταλήγουμε,ότι τι θέμα δεν είναι τόσο απλοικό να επεξηγηθεί,αλλά μάλλον περίπλοκο,για τα Ελληνικά δεδομένα πάντα.
mexri 17000 logo krisis.mono etsi tha exi polisis.
οπως τα λεει ο dikre πιο πανω....και η τιμη του πετρελαιου θα ανεβει αλλα και κανεις δεν μας εγγυαται οτι δεν θα μπυν τελη κυκλοφοριας και σε αυτα τα αυτοκινητα.Προσωπικα το θεωρω δεδομενο με το κρατος-λησταρχο.
Στην Αμερική το πετρέλαιο κίνησης είναι ακριβότερο από τη βενζίνη. Η βενζίνη στην Ελλάδα έχει κόστος χωρίς τους φόρους 0,65 ευρώ/λίτρο, δηλαδή πολύ κοντά στην τιμή του πετρελαίου χωρίς φόρους. Και οι δύο κατηγορίες κινητήρων μπορεί να είναι αξιόπιστοι και οικονομικοί. Καλά τεχνολογικά δείγματα υπάρχουν και από τις δύο κατηγορίες. Απλά η βενζίνη στην Ελλάδα είναι τώρα ακριβότερη γιατί τα πιο πολλά αμάξια είναι βενζινοκίνητα. Αν αυξηθούν πολύ τα πετρελαιοκίνητα κανείς δεν εγγυάται, (σε περίοδο τόσο μεγάλης οικονομικής αστάθειας που ζούμε), ότι από Ευρώπη όπως λέτε και στο άρθρο, ίσως γίνουμε Αμερική, ή Αφρική ή..., με το πετρέλαιο να είναι ακριβότερο μετά 2-3 χρόνια. Επομένως η απόσβεση μπορεί να μη γίνει ποτέ. Όλα αυτή τη στιγμή στη χώρα μας έχουν γίνει επενδύσεις υψηλού ρίσκο. Καλύτερα να κρατήσουμε τα αυτοκίνητά μας, όσο πάνε, και όταν ξεπεραστεί αυτή η κρίση, βλέπουμε. Αν όμως αναγκαστικά πρέπει να αλλάξουμε αμάξι αυτή τη στιγμή οι λύσεις είναι δύο: Ή μικρό βενζινοκίνητο ( Picanto, i10, Up, Citigo, Aygo, C1, 107,...) ή μικρομεσαίο πετρελαιοκίνητο, (Corsa, Yaris, i20, Rio, Aveo, Polo, C3, 208,....). Οτιδήποτε άλλο κάτω από αυστηρά οικονομικό πρίσμα είναι πλεονασμός.