ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το τρίτης γενιάς Leon υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της ισπανικής εταιρείας.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το τρίτης γενιάς Leon υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της ισπανικής εταιρείας.

Οδηγούμε το νέο SEAT Leon

38.423 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2012)

Δυναμικό σε εμφάνιση, ποιοτικό, ευρύχωρο με πλήρη γκάμα κινητήρων, πλούσιο τεχνολογικά, πιο ελαφρύ και πιο στιβαρό, το SEAT Leon τρίτης γενιάς δείχνει πιο ώριμο από ποτέ.

Μετά από 1,2 εκ. πωλήσεις παγκοσμίως από το 1999 όταν πρωτοπαρουσιάστηκε και 7 χρόνια (στην τελευταία του γενιά), η SEAT παρουσιάζει την τρίτη γενιά του Leon. Το μικρομεσαίο μοντέλο της ισπανικής εταιρείας, η οποία ανήκει στο γκρουπ της VW, επωφελείται και με το παραπάνω από τις τεχνολογίες του ομίλου (βλ. πλατφόρμα MQB, τεχνολογικά συστήματα άνεσης και ενεργητικής ασφάλειας) και εμφανίζεται πιο ολοκληρωμένο, όντας ταυτόχρονα πιστό στο σπορτίφ ταπεραμέντο που μας έχει συνηθίσει η εταιρεία. Επιπλέον, θα είναι και η πρώτη φορά που θα διατεθεί σε 3θυρο και στέισον βάγκον αμάξωμα, στοιχείο που ενισχύει την κατασκευαστική του ωριμότητα.
Δυναμική εμφάνιση
Δια χειρός του Ισπανού αρχισχεδιαστή της SEAT, Alejandro Mesonero- Romanos, το Leon είναι το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της SEAT που εκφράστηκε μέσα από τα πρωτότυπα IBE, IBL και IBX. Πρόκειται για ένα όμορφο, επιθετικό και σπορτίφ αισθητικά σύνολο στο οποίο ξεχωρίζουν τα full led -πρωτοπορία για την κατηγορία- φανάρια μπροστά και πίσω, η επιθετική μάσκα με το νέο λογότυπο της SEAT, οι έντονες και μυώδεις γραμμές στο πλάι (χαρακτηριστική είναι η Linea Dynamica που ξεκινά από τα μπροστινά φανάρια και καταλήγει στα πίσω), όπως και οι δυναμικές αναλογίες του (πιο μακρύ μεταξόνιο και κοντοί πρόβολοι) απόρροια της νέας πλατφόρμα στην οποία πατάει.
Δίαιτα MQB 
Πιο συγκεκριμένα, το νέο SEAT Leon βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του γκρουπ VW η οποία έχει επιτρέψει ένα πιο compact αμάξωμα από την προηγούμενη γενιά (5 εκ. πιο κοντό – 4,26 μ. επί συνόλου), αλλά με μεταξόνιο πιο μεγάλο κατά 6 εκατοστά με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους εσωτερικούς χώρους.
Χάρη στη νέα πλατφόρμα, ο μπροστινός άξονας είναι τοποθετημένος κατά 40 χλστ. πιο μπροστά σε σχέση με πριν με αποτέλεσμα -σύμφωνα με τους ανθρώπους της SEAT- να υπάρχει καλύτερη κατανομή βάρους μεταξύ των δύο αξόνων. 
Πέρα από το παραπάνω, όμως, πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι χάρη στο MQB το τρίτης γενιάς Leon είναι αισθητά ελαφρύτερο και με 15% αυξημένη ακαμψία. Συγκεκριμένα, έχουν εξοικονομηθεί (από πλατφόρμα και περιφερειακά μέρη, όπως π.χ. το ρεζερβουάρ ή το A/C) συνολικά 90 κιλά, ενώ το βάρος στη βασική έκδοση ανέρχεται στα 1.193 κιλά.

Οι έντονες ακμές και γωνίες τονίζουν τον σπορτίφ προσανατολισμό του μοντέλου.

Οι έντονες ακμές και γωνίες τονίζουν τον σπορτίφ προσανατολισμό του μοντέλου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Citroen