5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Συγκρίνουμε 4 δημοφιλή & ευρύχωρα μεσαία μοντέλα της ελληνικής αγοράς.
4 δημοφιλή & ευρύχωρα μεσαία μοντέλα
52.679 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2012)
Βάζουμε στο μικροσκόπιο τέσσερα από τα πιο δημοφιλή μεσαία μοντέλα της ελληνικής αγοράς, με τιμή από 22.000 ευρώ και τα συγκρίνουμε σε 5 διαφορετικούς τομείς.
Toyota Avensis 1,6 Classic από 19.500 ευρώ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ford Mondeo 1,6 Duratec
Τιμή από: 19.510 ευρώ
+«Κράτημα» στο δρόμο, ακριβές τιμόνι, εσωτερικό πλάτος, τιμή
-Επιδόσεις, φρένα, τραχύτητα κινητήρα
Peugeot 508 1,6 120 PS Pilotee
Τιμή από: 21.900 ευρώ
+ ¶νεση στο δρόμο, χώροι στο πίσω κάθισμα, φρένα
-Λειτουργία ημιαυτόματου κιβωτίου, εργονομία, τιμή
Toyota Avensis 1,6
Τιμή από: 19.500 ευρώ
+Ποιότητα κύλισης, value for money, ποιότητα κατασκευής, αερόσακος γονάτων
-Επιδόσεις εν κινήσει, σχεδίαση εσωτερικού, χώροι (με τα δεδομένα του συγκριτικού)
VW Passat 1,4 TSI BMT
Τιμή από: 21.270 ευρώ
+Επιδόσεις, κατανάλωση, χώροι, ποιότητα κατασκευής
+Επιδόσεις, κατανάλωση, χώροι, ποιότητα κατασκευής
-Τιμή, αίσθηση τιμονιού, ακρίβεια επιλογέα
Ολοκληρωμένες λύσεις
Τα μοντέλα της συγκριτικής παρουσίασης είναι από τα δημοφιλέστερα της ελληνικής αγοράς και όχι αδίκως, καθώς όλα τους μπορούν και προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις στον οικογενειάρχη που έχει αυξημένες μεταφορικές ανάγκες και επιδιώκει την άνεση συνδυασμένη με λογικά έξοδα κτήσης και χρήσης.
Το Ford Mondeo έχει ήδη ένα χρόνο από τότε που ανανεώθηκε σε εμφάνιση μέσα και έξω, απέκτησε νέους κινητήρες, ενώ αναβαθμίστηκε σε θέματα ποιότητας και άνεσης. Εδώ αξιολογείται στη βασική 4θυρη έκδοσή του με τον κινητήρα 1,6 Duratec με τους 120 ίππους που προέρχεται από την προ face lift εποχή.
Το Peugeot 508 είναι το μοντέλο που έχει διαδεχθεί εδώ και δύο χρόνια το δημοφιλές 407 ως η μεσαία μπερλίνα της γαλλικής εταιρείας. Εδώ αξιολογείται στη βασική του έκδοση βενζίνης, με τον κινητήρα 1,6 VTI των 120 ίππων, που, για την περίσταση, συνεργάζεται με ένα ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (Pilotee).
Τo δημοφιλές Toyota Avensis πρόσφατα ανανεώθηκε στα σημεία, με αναβαθμισμένη εμφάνιση και καλύτερη ηχομόνωση στο εσωτερικό του, αλλά και με νέα συστήματα infotainment. Στη βασική του έκδοση παίρνει κίνηση από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,6 λίτρου με 132 ίππους, ενώ μετά την ανανέωση έχει ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Τέλος, το VW Passat έχει παρουσιαστεί από το 2010, αποτελώντας, επί της ουσίας ένα μεγάλο face lift του προκάτοχου μοντέλου. Είναι το μόνο που στη βασική του έκδοση, που μας απασχολεί εδώ, εξοπλίζεται με 1.400άρη κινητήρα turbo με 122 ίππους.