ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ford Puma Gen-E & Explorer: Ηλεκτρικά με τιμή κάτω από 30.000 ευρώ

(14/3/2025)
Ford Puma Gen-E & Explorer: Ηλεκτρικά με τιμή κάτω από 30.000 ευρώ
2 Φωτογραφίες »

26 χιλιάρικα κοστίζει το ηλεκτρικό Puma, σχεδόν 30 χιλ. το μεγαλύτερο Explorer.
To Puma έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία του.
Το Explorer έχει οθόνη που μετακινείται και κρύβει τα προσωπικά σου αντικείμενα.
Εστιάζει στη fun-to-drive οδήγηση το Puma, ιδανικό για όποιον θέλει πλούσιους χώρους το Explorer.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Το ηλεκτρικό Puma που έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία του

H Ford διαθέτει μια γκάμα από τέσσερα ηλεκτρικά μοντέλα, με τα δύο από αυτά, το Puma Gen-E και το Explorer να αποτελούν δύο από τις πιο προσιτές προτάσεις στην κατηγορία τους, αφού κοστολογούνται κάτω από 30.000 ευρώ, αν συμπεριλάβουμε την επιδότηση των 9.000 ευρώ του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα τα δύο αυτά μοντέλα αναλύοντας τι ξεχωριστό έχει το καθένα και σε τι τύπο απευθύνεται, ξεκινώντας από το πιο προσιτό Puma Gen-E.

Το ηλεκτρικό Ford Puma φέρει μια μπαταρία 43 kWh που συνδύαζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 168 ίππων και είναι διαθέσιμο από 25.900 ευρώ (με επιδότηση και προωθητική ενέργεια της Ford). Η αυτονομία που προσφέρει το Puma Gen-E, σύμφωνα με τη μάρκα είναι 370 χιλιόμετρα σε πόλη και ταξίδι και ανεβαίνει στα 523 χλμ., αν ο οδηγός κινηθεί αποκλειστικά μέσα στην πόλη σε χαμηλές ταχύτητες, όπου η χρήση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας είναι συχνή. 

Highlight του ηλεκτρικού Ford Puma Gen-E είναι ο χώρος αποσκευών του, ο οποίος βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του, όπως συμβαίνει και με την ήπια υβριδική του έκδοση. Παρότι τα ηλεκτρικά δεν φημίζονται για το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ τους, το Puma Gen-E, αλλάζει τον κανόνα, αφού ο ήδη μεγάλος χώρος αποσκευών των 536 λίτρων του ήπια υβριδικού έχει αυξηθεί στα 574 λίτρα μέσω του GigaBox των 145 λίτρων (το MegaBox του κλασικού Puma είναι 80 λτ.). Το νούμερο των 574 λίτρων είναι κορυφαίο για την κατηγορία των μικρών SUV και παράλληλα είναι υψηλότερο από τα αρκετά μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας. Σημειώνουμε επίσης πως μπροστά υπάρχει ένας έξτρα, μικρός χώρος 43 λίτρων (Frunk).

Το Puma Gen-E έχει καλή αναλογία κιλών ανά ίππο και fun-to-drive DNA

Εκτός από μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, το ήπια υβριδικό Puma ξεχωρίζει για τον έντονα fun-to-drive χαρακτήρα του, τον οποίο η Ford θέλει να διατηρήσει και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Gen-E. Σε αυτό βοηθάει το γεγονός πως το ηλεκτρικό έχει αρκετά παραπάνω άλογα (168 αντί 125 ή 155 του ήπια υβριδικού), περισσότερη ροπή (290 Nm) με το που πατήσει ο οδηγός το γκάζι και συνολικά καλύτερες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. για το ηλεκτρικό Puma, 9,6 δλ. για το αυτόματο των 125 ίππων).

Για να συνεχίσει να είναι το Puma οδηγικά ενδιαφέρον, η Ford, εκτός από βελτιώσεις όπως ταχύτερη απόκριση του τιμονιού, έκανε σημαντική προσπάθεια να κρατήσει το βάρος του χαμηλά. Πράγματι, τα 1.563 κιλά του δίνουν την δυνατότητα να περιορίζει τις κλίσεις και να στρίβει χωρίς να παρατηρούνται μεγάλες μετατοπίσεις σε βάρος. Ακόμη καλύτερο είναι το γεγονός πως το ηλεκτρικό Puma Gen-E έχει καλύτερη αναλογία κιλών/ίππων σε σχέση με το κλασικό μοντέλο (9,3 κιλά/ίππο το ηλεκτρικό αντί 10,2 κιλά/ίππου του ήπια υβριδικού).


Ford Puma Gen-E & Explorer: Ηλεκτρικά με τιμή κάτω από 30.000 ευρώ
2 Φωτογραφίες »

Ford Puma Gen-E & Explorer: Ηλεκτρικά με τιμή κάτω από 30.000 ευρώ

Το Explorer έχει οθόνη που μετακινείται και κρύβει τα προσωπικά σου αντικείμενα

Το Explorer έχει μήκος 4,46 μέτρα, είναι δηλαδή λίγο μεγαλύτερο από το Puma Gen-E και ανήκει στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Κάτω από τα 30.000 ευρώ και συγκεκριμένα 29.995 ευρώ, υπάρχει μόνο η πισωκίνητη έκδοση με τα 170 άλογα στο εξοπλιστικό επίπεδο Style που συνδυάζεται με μπαταρία χωτητικότητας 52 kWh που σύμφωνα με την Ford, προσφέρει μέση αυτονομία 378 χιλιομέτρων σε πόλη και ταξίδι.

Το Ford Explorer στο εσωτερικό του χαρακτηρίζεται από ευθείες «καθαρές» γραμμές και καλοφινιρισμένα και γεροδεμένα πλαστικά, όμως αυτό που ξεχωρίζει είναι η κορυφαία του πρακτικότητα. Highlight είναι SYNC Move 1 ρυθμιζόμενη οθόνη 14,6 ιντσών, η οποία, πέρα από τον κεντρικό ρόλο της για τη ρύθμιση όλων των λειτουργιών, μπορεί και «γλιστρά» από την κατακόρυφη θέση, έως και 30 μοίρες, ερχόμενη σε μια κεκλιμένη θέση. Με αυτή την κίνηση συγχρόνως η οθόνη μπορεί επίσης να κρύψει ή να αποκαλύψει το MyPrivate Locker, ένα κρυφό χώρο αποθήκευσης για τα προσωπικά αντικείμενα των επιβατών. Η έξτρα πρακτικότητα συνεχίζεται κάτω από το υποβραχιόνιο, όπου βρίσκεται η MegaConsole, ένας ακόμη χώρος αποθήκευσης με χωρητικότητα 17 λίτρων.

Ιδανικό για όσους θέλουν πλούσιους χώρους το Explorer

Ενώ το Puma Gen-E έχει πιο fun-to-drive χαρακτηριστικά, το Explorer προβάλλει περισσότερο την άνεση και τους χώρους. Αυτό επαληθεύεται από τα τεστ αξιολογήσεων του Test Center του AutoΤρίτη, το μόνο μέσο ενημέρωσης στην Ελλάδα που πραγματοποιεί δοκιμές με όργανα μέτρησης, όπου το Explorer αναδεικνύεται ως το πιο ευρύχωρο ηλεκτρικό οικογενειακό SUV της αγοράς

Πιο συγκεκριμένα, οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το Explorer έχει ένα από τα πιο μεγάλα σε φάρος πίσω καθίσματα της κατηγορίας του (1,42 μέτρα) που επιτρέπει ακόμη και σε 3 ενήλικες επιβάτες να κάτσουν άνετα πλάι-πλάι, χωρίς να κουτουλούν οι ώμοι τους. Ακόμη, τo Explorer προσφέρει 8,8 εκ. «αέρα» για το κεφάλι των πίσω επιβατών το οποίο σημαίνει πως μπορούν να κάτσουν άτομα με ύψος μέχρι 1,92 μ., ενώ παράλληλα ο χώρος για τα γόνατα των πίσω (21 εκ.) είναι αρκετός ώστε να καθίσουν σταυροπόδι, εκμεταλλευόμενοι και το γεγονός πως το πάτωμα είναι πλήρως επίπεδο. Αρκετά καλό για την κατηγορία των ηλεκτρικών SUV είναι το πορτ-μπαγκάζ του, αφού μπορεί να μεταφέρει 532 λτ. αποσκευών (μόλις 8 λτ. λιγότερα από το μοντέλο που βρίσκεται στην 1η θέση), δηλαδή 4 μεγάλες βαλίτσες των 100 λίτρων αλλά και ένα αναδιπλωμένο παιδικό καρότσι.

Autotriti.gr
ASFALH VANS