ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το «μικρό» αδερφάκι της CLS είναι έτοιμο σχεδόν και όπως δείχνουν οι ηλεκτρονικά επεξεργασμένες κατασκοπευτικές φωτογραφίες.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το «μικρό» αδερφάκι της CLS είναι έτοιμο σχεδόν και όπως δείχνουν οι ηλεκτρονικά επεξεργασμένες κατασκοπευτικές φωτογραφίες.

Mercedes CLA: Τόλμη και γοητεία

4.806 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2012)

Η νέα Mercedes-Benz CLA ετοιμάζεται να κάνει πρεμιέρα στην προσεχή έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ σε ρόλο μικρού τετράθυρου κουπέ. Κάτι σαν μικρογραφία της γοητευτικής CLS ένα πράγμα…

Σε λιγότερο από ένα μήνα, η Mercedes-Benz, που το 2004 ήταν εκείνη που άνοιξε το δρόμο για τα 4θυρα κουπέ με την  επιβλητική CLS, θα αποκαλύψει  στο Ντιτρόιτ το νέο compact 4θυρο κουπέ μοντέλο της, τη CLA. 
Tο «μικρό» αδερφάκι της CLS είναι έτοιμο σχεδόν και όπως δείχνουν οι ηλεκτρονικά επεξεργασμένες κατασκοπευτικές φωτογραφίες των συνεργατών μας, υιοθετεί αρκετά από τα στοιχεία του πρωτότυπου F800 Style Concept, θυμίζοντας αρκετά την A-Class, στην οποία και θα βασίζεται. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς,
Προκλητική
Αν και οι διαστάσεις της νέας CLA θα προσεγγίζουν αυτές των μεσαίων σεντάν, το δάπεδο της CLA προέρχεται από τη μικρομεσαία 
A-Class. Σε κάθε περίπτωση όμως η CLA βασίζει πολλά στην εμφάνιση και σίγουρα αυτό είναι το γκολ της από τα αποδυτήρια. Το εμπρός μέρος είναι σχεδόν ταυτόσημο με αυτό της A-Class, όπου δεσπόζει η μάσκα με το μεγάλο αστέρι και ο «αγριεμένος» προφυλακτήρας. 
Στο πλάι ιδιαίτερο δυναμισμό προσδίδει στο μοντέλο ο συνδυασμός ενός πάνω και ενός κάτω «νεύρου» που δείχνει να συνδέει τους εμπρός και πίσω τροχούς. 
Στο πίσω μέρος υπάρχει κλασικός τρίτος όγκος, αλλά τη διαφορά κάνει η γραμμή της οροφή που πέφτει απότομα στο ύψος της πίσω κολώνας δημιουργώντας την κουπέ εικόνα του μοντέλου. 
Κρίνοντας από την περίπτωση της πληθωρικής CLS, όπου οι πίσω επιβάτες δεν αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα πρόβλημα με τον «αέρα» για τα κεφάλια τους, οι σχεδιαστές της 
Mercedes-Benz δε θα αφήσουν και τους επιβάτες της CLA με παράπονο. Η καμπίνα και ειδικά το ταμπλό δεν θα έχει ιδιαίτερες σχεδιαστικές αλλαγές από την πεντάθυρη 
A-Class, το οποίο στην πράξη μεταφράζεται σε ελκυστικό σχεδιασμό, αλλά και κορυφαία ποιότητα υλικών και κατασκευής. Αυτονόητο θεωρείται πως όλα τα gadget και συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας της A-Class θα εξοπλίζουν και την CLA. H κατασκευή του νέου μοντέλου  θα πραγματοποιείται στην Ουγγαρία, πλάι στη γραμμή παραγωγής της καινούριας Ακαι B Class. Η νέα CLA αναμφισβήτητα θα συμβάλει στην επίτευξη των στόχων γερμανικής φίρμας για αύξηση πωλήσεων με επέκταση της γκάμας των  compact  κομπακτ μοντέλων της από 2 (την Α και B-Class) σε 5! 
Nα σημειωθεί εδώ πως η Mercedes-Benz με την CLA, θα προλάβει τόσο την Audi, όσο και την BMW, που ετοιμάζουν σεντάν με δυναμικό προσανατολισμό βασισμένα στο A3 και τη Σειρά 1 αντίστοιχα.
Με τούρμπο κινητήρες και έκδοση 45 AMG
Από τη σημερινή γκάμα της A-Class θα προέλθει και η συντριπτική πλειοψηφία των κινητήρων της CLA. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης άμεσου ψεκασμού των 1,6 λίτρων, ο οποίος θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος,.122 και 156 ίππων. 
Για τους ποιο ζωηρούς θα υπάρχει ο 2λιτρος τούρμπο  των 211 ίππων, ενώ για πολύ δυνατές συγκινήσεις θα υπάρχει και η έκδοση CLA 45 AMG. Για την έκδοση αυτή μάλιστα η Mercedes-Benz έδωσε μόνη της κατασκοπευτικές φωτογραφίες από δοκιμές σε χιόνια για να μας γνωστοποιήσει πως θα διαθέτει και τετρακίνηση! 
Η γρήγορη έκδοση της CLA μηχανικά θα φορά 2λιτρο τούρμπο κινητήρα της απόδοσης 350 ίππων με 450 Nm ροπής και θα συνδυάζεται με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτίο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT. Σύμφωνα με την Mercedes-Benz τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι υπόθεση 5 δλ. και η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Λογικά θα υπάρχουν και εκδόσεις πετρελαίου, όπως CLA 180 CDI με 109 ίππους και CLA 200 CDI με136 ίππους.
Με νέα τετρακίνηση
Οι σημαντικότερες διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα ήδη υπάρχοντα συστήματα τετρακίνησης αφορούν τη νέα μονάδα PTU (Power take-Off), που βρίσκεται ενσωματωμένη στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT και τον πίσω άξονα μετάδοσης, που φέρει ενσωματωμένο έναν ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη. 
Χάρη σε αυτές τις αλλαγές το σύστημα μπορεί να μεταβάλλει πλήρως την κατανομή ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει χαμηλότερο βάρος και υψηλή απόδοση. Η λογική του νέου 4MATIC προβλέπει την εμπλοκή του «όσο συχνά χρειάζεται, αλλά όπου είναι απαραίτητο». Αυτό σημαίνει ότι, υπό φυσιολογικές συνθήκες, τα μοντέλα τα οποία θα εφοδιάζει θα κινούνται ως προσθιοκίνητα, μειώνοντας έτσι τις τριβές και κατά συνέπεια την κατανάλωση. Ο πίσω άξονας θα εμπλέκεται μόνο όποτε ανιχνεύεται ολίσθηση, μεταφέροντας συγκεκριμένο ποσοστό της ροπής σε αυτόν. 

Σε ρόλο μικρής CLS, η νέα Mercedes-Benz CLA θα είναι το πρώτο compact 4θυρο κουπέ. Η γραμμή της οροφής και το πίσω μέρος θυμίζουν αμέσως την CLS.

Σε ρόλο μικρής CLS, η νέα Mercedes-Benz CLA θα είναι το πρώτο compact 4θυρο κουπέ. Η γραμμή της οροφής και το πίσω μέρος θυμίζουν αμέσως την CLS.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA