Ο πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων ταιριάζει γάντι στο μικρομεσαίο της Renault.
Δοκιμή: Renault Megane 1,5 dCi 110 PS
80.988 Επισκέψεις στο άρθρο (2/1/2013)
Όσοι ψάχνουν ένα μοντέρνο μικρομεσαίο αυτοκίνητο με έμφαση στην οικονομία καυσίμου και έναν ικανό πετρελαιοκινητήρα θα βρουν στο Renault Megane 1,5 dCi μια ολοκληρωμένη επιλογή.
+ Λειτουργία κινητήρα, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά, ανεση, ηχομόνωση, απαλλαγή από τέλη
- Αίσθηση τιμονιού, χώροι πίσω επιβατών, αεροδυναμικός θόρυβος πάνω από 140 χλμ./ώρα
Η Renault είναι ένας από τους κατασκευαστές, που έχουν δώσει βάση στην εξέλιξη πετρελαιοκινητήρων καταφέρνοντας να παρουσιάσει μηχανικά σύνολα, που ξεχωρίζουν. Ένα από αυτά είναι και το 1,5 dCi των 110 ίππων, που εξοπλίζει και το ανανεωμένο Megane, ενώ χρησιμοποιείται και από τη Mercedes, που στα λίγα κυβικά προτιμά τους πετρελαιοκινητήρες της Renault.
Οπτικά το πετρελαιοκίνητο Megane δε διαφέρει από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, που άλλωστε κυκλοφορούν ελαφρά ανανεωμένες. Με μήκος 4.295 χλστ. το Μegane 1,5 dCi προσφέρεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων στις εκδόσεις Εxpression και Progressive, ενώ είναι διαθέσιμο και με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC και φίλτρο παρακράτησης μικροσωματιδίων DPF στην πλούσια έκδοση Dynamic.
Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου Renault Megane 1.2 TCe