4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Την άνοιξη θα παρουσιαστεί το νέο VW Golf Variant, με καλύτερους χώρους επιβατών από πριν και πρακτικό πορτ-μπαγκάζ 500 λτ.
Τα 3 νέα μικρομεσαία στέισον του Ομίλου VW
2.372 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2012)
Για πρώτη φορά στην ιστορία, μικρομεσαίο της SEAT και της Skoda θα αποκτήσει στέισον, ώστε μαζί με το νέο VW Golf Variant, να δημιουργήσουν μια δυνατή τριάδα στο οικογενειακό κομμάτι των μικρομεσαίων.
Νέο VW Golf Variant: 5o και καλύτερο!
Με μια ματιά
Βασισμένο στην MQB πλατφόρμα
Πορτ-μπαγκάζ 500 λίτρων και καλύτερη ευρυχωρία
Πλήρης γκάμα κινητήρων από 85 ίππους
Παρουσίαση την άνοιξη του 2013
Από την 3η γενιά του VW Golf και έπειτα, η έκδοση Variant (στέισον) πλαισίωνε τις χάτσμπακ εκδόσεις του μοντέλου, προσφέροντας πρακτικότητα και περισσότερη ευρυχωρία κυρίως στο πορτ-μπαγκάζ. Αυτό θα συμβεί λοιπόν και στη νέα, 7η γενιά του Golf, με το νέο VW Golf Variant να αναμένεται να προσφέρει περισσότερη ευρυχωρία για τους επιβάτες, επωφελημένο από την ύπαρξη της νέας και μεγαλύτερης σε διαστάσεις, πλατφόρμας MQB του Ομίλου. Στο πορτ-μπαγκάζ, αυτό αναμένεται να έχει χωρητικότητα περί τα 500 λίτρα, που είναι 120 λίτρα περισσότερα του 5θυρου Golf, ενώ το άνοιγμα θα μεγαλώσει και θα είναι πιο πρακτικό. Στο κομμάτι της σχεδίασης, οι κατάσκοποί μας αποκαλύπτουν ότι, δεν περιμένουμε αισθητικές αλλαγές στο εμπρόσθιο τμήμα σε σχέση με το χάτσμπακ. Πίσω, η οροφή τραβιέται φυσικά πιο πίσω και πέφτει πιο κάθετα στην πόρτα του χώρου αποσκευών, ενώ τα μεγαλύτερων διαστάσεων φωτιστικά, προσδίδουν μια πιο μοντέρνα παρουσία έναντι του προηγουμένου.
Ελαφρύτερο και με πλήρη γκάμα TSI και TDI
Όπως ακριβώς συνέβη και στο 5θυρο νέο Golf, έτσι και στη στέισον εκδοχή του, η νέα πλατφόρμα και μια σειρά από άλλες επεμβάσεις στο αμάξωμα, το εσωτερικό, τους κινητήρες κ.λπ., θα συμβάλλουν στη μείωση του συνολικού του βάρους. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τους νέους TSI βενζινοκινητήρες (από 1,2 λτ.-85 PS) και TDI πετρελαιοκινητήρες (από 1,6 λτ.-105 PS), θα συνεισφέρει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 του αυτοκινήτου.
Skoda Rapid Combi: Η διεύρυνση συνεχίζεται
Με μια ματιά
3 Βασισμένο στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Skoda
3 Χώρος αποσκευών 550 λίτρων
3 Με 4 κινητήρες TSI και TDI
3 Αποκάλυψη το Μάρτιο
Στο Σαλόνι της Γενεύης το Μάρτιο του 2013, αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα η στέισον εκδοχή του νέου Skoda Rapid, το οποίο θα έλθει για να τοποθετηθεί δίπλα, τόσο στο σεντάν που έχει ήδη παρουσιαστεί, όσο και στο χάτσμπακ που θα δούμε σύντομα. Σε ό,τι αφορά στο νέο Rapid Combi, αυτό θα διαθέτει όλα ανεξαιρέτως τα χαρακτηριστικά του καινούργιου design της μάρκας στο εμπρόσθιο τμήμα, με το πίσω μέρος να ανεξαρτητοποιεί αισθητικά το τζάμι του πορτ-μπαγκάζ, δίνοντας έτσι μια μοντέρνα και όμορφη νότα.
Αναμένεται επίσης, οι διαστάσεις να είναι ελαφρώς μεγαλύτερες από το σεντάν (4,50 μέτρα έναντι 4,483 μέτρα), με το πορτ-μπαγκάζ να φθάνει τα 550 λίτρα. Οι κινητήρες θα είναι 2 βενζίνης και 2 πετρελαίου, με τον 1,2 TSI των 105 ίππων, τον 1,4 TSI με κιβώτιο DSG και 122 ίππους, αλλά και τον 1,6 TDI σε έκδοση 90 και 110 ίππων.
SEAT Leon Sport Tourer: Το πρώτο «οικογενειακό» Leon
Με μια ματιά
3 Ελκυστική εξωτερική σχεδίαση
3 Πάνω στην MQB πλατφόρμα
3 7 διαφορετικοί κινητήρες από 86 ίππους
3 Ντεμπούτο στη Γενεύη το Μάρτιο
Σε αντίθεση με το νέο Golf Variant, στην περίπτωση του SEAT Leon 3ης γενιάς, για πρώτη φορά στην ιστορία θα δούμε και έκδοση στέισον. Μάλιστα, όπως ακριβώς συμβαίνει με το χάτσμπακ Leon, το πάτωμα του αυτοκινήτου θα είναι το ίδιο με του Golf (πλατφόρμα MQB), όπως και οι κινητήρες TSI και TDI (από 1,2 λίτρα οι πρώτοι και 1,6 λίτρα οι δεύτεροι). Σχεδιαστικά βέβαια, το νέο Leon θα ακολουθήσει τη διαφορετική φιλοσοφία της SEAT μέσα στους κόλπους του Ομίλου, αποκτώντας έτσι ένα λιγότερο κάθετο πίσω τμήμα σε σχέση με τα άλλα μικρομεσαία στέισον του γκρουπ. Σε συνδυασμό μάλιστα με το σφηνοειδές εμπρόσθιο τμήμα, αναμένεται το νέο Leon Sport Tourer να είναι ένα από τα πιο ελκυστικά μοντέλα της κατηγορίας. Αλλά και στο πρακτικό κομμάτι, το νέο Ισπανικό αυτοκίνητο αναμένεται να προσφέρει πορτ-μπαγκάζ άνω των 500 λίτρων και αρκετά καλούς χώρους επιβατών.
Η νέα πλατφόρμα και κινητήρες, θα συνεισφέρουν στη μείωση των απαιτήσεων σε καύσιμο του Golf Variant 5ης γενιάς.