Αλλάζουν οι εποχές, αλλάζουν και οι ανάγκες. Εσείς, τι απαιτήσεις έχετε από το αυτοκίνητό σας;
Ποια είναι τα απαραίτητα χαρακτηριστικά ενός καινούργιου αυτοκινήτου το 2013;
11.722 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2013)
Κάθε χρόνο κάποιο χαρακτηριστικό έρχεται και προστίθεται για να μείνει στη λίστα των απαραιτήτων. Εσείς αγοράζοντας αυτοκίνητο το 2013, ποια είναι τα στοιχεία που θα προσέξετε απαραίτητα να έχει το νέο σας αυτοκίνητο;
Μπορεί μέσα σε ένα χρόνο η αλλαγή να μην ήταν μεγάλη, όμως θα είναι σημαντική σε σχέση με το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσετε μέσα στο 2013. Πέραν λοιπόν του «ποια μάρκα μου αρέσει», «ποιος έχει το όμορφο ντιζάιν» και «ποιο καίει λιγότερα», για το 2013 θα κάνετε μία λίστα που να περιλαμβάνει τα χαρακτηριστικά αυτά που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο οπωσδήποτε. Για να δούμε μερικά.
Στην μία πλευρά είναι τα στοιχεία αυτά που έχουν να κάνουν με το αυτοκίνητο αυτό καθαυτό. Το σημαντικότερο για το 2013 θα πρέπει να είναι η κατανάλωση. Βενζίνη ή ντίζελ, η κατανάλωση είναι σήμερα το νούμερο ένα χαρακτηριστικό που απασχολεί, αφού με βάση αυτή θα γίνει ο προϋπολογισμός της αγοράς. Καίει, πόσο, πότε; Θα κινείται στην πόλη; Πόσο καίει στην πόλη; Θα κάνει ταξίδια; Μήπως αξίζει τη διαφορά του ντίζελ; Μήπως η τιμή των καυσίμων παίξει κι αυτή το ρόλο της.
Μετά την κατανάλωση θα πρέπει να υπάρχει και ένα χαρακτηριστικό επίδοσης. Πόσα άλογα φτάνουν το 2013; Πριν έξι χρόνια ένα μικρομεσαίο κάλπαζε με ιπποδυνάμεις 140 και πλέον ίππων. Με το αζημίωτο φυσικά. Σήμερα; 110 άλογα από 1,6 ντίζελ φτάνουν; Ή μήπως θέλετε τα πιο δυνατά μοτέρ με 130 ίππους; Μήπως 1,8 λίτρα ή όχι; Τι λέτε;
Από τεχνολογία; Τα ESP και τα λοιπά στοιχεία έχουν περάσει άλλες χρονιές στα απαραίτητα. Φέτος; Το Start/Stop που σβήνει τον κινητήρα στο φανάρι; Μήπως λόγω χαμηλής κατανάλωσης πρέπει να είναι και αυτό στα απαραίτητα; Τα λάστιχα χαμηλής τριβής; Κάθε άλλο στοιχείο εξοπλισμού που ρίχνει την κατανάλωση; Κλειστά τάσια ή ζάντες; Ποια άλλη τεχνολογία θέλετε οπωσδήποτε στο αυτοκίνητο του 2013; Αυτόματο κιβώτιο; Ήρθε η ώρα του για τα απαραίτητα;
Εξοπλισμό; Είναι οι ηλεκτρικές ευκολίες όσο σημαντικές ήταν κάποτε ή αξίζει να θυσιαστούν στο βωμό της τιμής αγοράς; Γυάλινες οροφές, δερμάτινα καθίσματα, μεγάλοι τροχοί (και άρα πανάκριβα λάστιχα); Πως θα «κουρέψετε» το αυτοκίνητο του 2013 για να είναι ικανοποιητικό αλλά και φτηνό;
Στην άλλη πλευρά τώρα είναι τα στοιχεία εκείνα που έχουν να κάνουν με το κόστος. Εφόσον ζούμε σε μια εποχή που οι χαμηλές δαπάνες εκτός από ανάγκη είναι (επιτέλους) και έξυπνη κίνηση, το αυτοκίνητο του 2013 πρέπει να έχει τιμή που σκοτώνει. Προσφορά ή απόσυρση ή και τα δύο, την καλύτερη ανταλλαγή με το μεταχειρισμένο σας, και ένα σωρό δώρα που θα το φέρουν εντός προϋπολογισμού. Και εδώ θα γίνει σφαγή, γιατί αυτό το στοιχείο, όσο σημαντικά και αν είναι τα υπόλοιπα, θα κρίνει το αν το αυτοκίνητο του 2013 θα γίνει δικό σας. ¶ρα η τιμή είναι το νούμερο ένα. Μετά;
Το κόστος χρήσης. Την κατανάλωση την είπαμε, άρα μένουν τα τέλη. Πρέπει πλέον το 2013 το αυτοκίνητο να έχει μηδενικά τέλη ή ακόμη το «παζαρεύουμε» για χάρη άλλων χαρακτηριστικών; Κατόπιν είναι τα διαστήματα σέρβις και το κόστος τους. Τα έχετε ρωτήσει αυτά πριν αγοράσετε αυτοκίνητο; Μήπως πρέπει να συγκρίνετε και με βάση αυτά;
Και τέλος η εγγύηση. Αν δεν είναι σήμερα η εγγύηση η καλύτερη προίκα ενός αυτοκίνητου τότε πότε θα είναι. Το 2013 θέλετε εγγύηση συνολική και πολυετή. ¶λλα στοιχεία που πρέπει να είναι στα «οπωσδήποτε»; Ποια είναι η δική σας λίστα; Τι λέτε;
Μονο Ιταλό και γιαπονεζο. ΠΟΤΕ ΠΛΕΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ!!!!
Το καλύτερο αυτοκινητο αυτη την εποχη που καταφερνει και τα συνδυάζει τα περισσότερα ειναι το FIAT PUNTo με τον TWINAIR κινητηρα!!! Value for Money
ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΙ ΠΕΡΟΣΣΟΤΕΡΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΜΟΡΦΙΑ,ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ,ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟς ΧΡΗΣΗΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΓΓΥΗΣΗ....ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΙΑΠΩΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΚΙΑ Κ HYUNDAI, ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ,ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟς ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ DIESEL!!!!!!!!!!!!
Μπορεί να ακούγεται σαχλή ερώτηση αλλά.... Η τεχνολογία της θερμομόνωσης των αυτοκινήτων έχει προχωρήσει; Η έχει μείνει στάσιμη; Έχουν γίνει αλλαγές στα υλικά που χρησιμοποιούνται;
Ενεργητική και παθητική ασφάλεια
Σωστός ο Χρήστος!!!
Δεν πιστεύω ότι ένα μοντέλο του 2013 "πρέπει" να είναι κάπως. Το "πρέπει" είναι πολύ γενικό, ώστε να ισχύει καθολικά και πανανθρώπινα. Τα κριτήρια για την επιλογή ενός αυτοκινήτου είναι προσωπικά και υποκειμενικά. Προσωπικά θεωρώ ότι αυτά είναι το κόστος (γενικά, σε κάθε τομέα και από κάθε άποψη), οι επιδόσεις, η μάρκα, το μέγεθος (ανάλογα με τις ανάγκες που έχει κανείς) και η σχεδίαση, κυρίως εντός (εκεί όπου ο υποψήφιος αγοραστής βρίσκεται) και εκτός.
Θα πρέπει να είναι φτηνό. Θα πρέπει να είναι εξοπλισμένο με τα απαραίτητα και χρήσιμα όργανα προστασίας και άνεσης (ΌΧΙ ΟΜΩΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΟΠΩΣ FORD FOCUS ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΑΡ¶ΔΕΙΓΜΑ). Τέλος να μην είναι Γερμανικό!
Esp, αερόσακοι (τουλάχιστον 4) και aircondition τα θεωρώ πρώτης προτεραιότητας. Έπονται όλα τα υπόλοιπα δηλαδή ομορφιά, ιπποδύναμη, κατανάλωση, τέλη κλπ. Πάνω απόλα η ασφάλεια στο αυτοκίνητο και μετά η οικονομία και τα υπόλοιπα!
συμφωνω απολυτος
Τα βασικά χαρακτηριστικά ενός καινούργιου αυτοκινήτου εν έτει 2013 στην Ελλάδα πρέπει να είναι:
Επειδή τα είπαμε και σε άλλο παρόμοιο θέμα,δεν γίνεται τα τεχνολογικά προιόντα να τα έχουνε όλα μαζί,για παράδειγμα και φθηνο και καλό και αξιόπιστο και άλλα.Από κάπου θα κερδίσεις,και από κάπου θα χάσεις.Εξαρτάται το τι ιεραρχεί πρώτο ο καθένας μας.
Προσωπικά ιεραρχώ το κόστος επισκευών,ανταλλακτικών,αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου,ώστε να έχει μειωμένη συντήρηση και έτσι μία μεταπωλητική αξία,από άλλους ανθρώπους.
Από εκεί και πέρα το αν θα πάρουμε πετρελαιοκίνητο ή βενζινοκίνητο,είναι θέμα μελέτης του καθενός μας,και το τι ταιριάζει και βολεύει σε εμάς ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ.
Πανάκεια δεν είναι η κατανάλωση,και εδώ προσοχή,γιατί τι να το κάνω το καταναλώνει λίγο σε τυποποιημένες ταχύτητες,και αν το πατήσω λίγο παραπάνω θα καίει πολύ περισσότερο από έναν διαφορετικό τύπο κινητήρα.Ή τα χρήματα που θα γλιτώσω από τις τυποποιημένες ταχύτητες,να τα δώσω στις επισκευές και τα ανταλλακτικά γιατί ο τύπος του κινητήρα που διάλεξα δεν είναι και τόσο αξιόπιστος.
Κάποια συστήματα όπως το start/stop σε λίγο καιρό θα είναι και αυτά στάνταρτ,όπως ήταν και πολλά άλλα,που παλαιότερα τα πληρώναμε και τώρα θέλουμε δεν θέλουμε τα έχουμε στάνταρ.Από εκεί και πέρα και εδώ κάνουμε τις όποιες επιλογές μας,το τι είναι καλύτερο για εμάς.Στο θέμα του κιβωτίου,τα ξαναείπαμε και εδώ,λαμβάνουμε υπόψιν το κόστος αγοράς,αξιοπιστίας,επισκευών,μορφολογίας εδάφους και άλλα και προχωράμε.
Όσον αφορά στην απόσυρση είναι μία καλή κίνηση που υιοθετήθηκε και για το 2013,αλλά δεν είναι το παν,αν δεν υπάρχει η μαγιά.
Τα τέλη δεν είναι κάτι το σίγουρο με αυτές τις ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ που έχουμε,όπως επίσης και οι χαμηλές τιμές κάποιων καυσίμων για την δεδομένη χρονική στιγμή.ΟΠΟΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ.
Το κόστος χρήσης,κτήσης,ανταλλακτικών είναι ένα σοβαρό θέμα που ΠΡΕΠΕΙ να μελετηθεί διεξοδικά από τον κάθε υποψήφιο αγοραστή οχήματος.
Τέλος για τις εγγυήσεις και εδώ τα έχουμε ξαναπεί,ο νόμος λέει 2 χρόνια,κάποιοι κατασκευαστές λένε πλήρωσε μας παραπάνω για να κάνεις επέκταση και φέρτο σε εμάς,με κόστος ανταλλακτικών εργατοώρας πολύ μεγαλύτερο από κάπου αλλού.¶λλοι κατασκευαστές δίνουν μόνο για κάποια μέρη πολυετή εγγύηση.¶λλοι πάλι δια μέσω ασφαλιστικών εταιρειών.Και εδώ πρέπει να είμαστε υποψιασμένοι,ότι λάμπει δεν είναι χρυσός.
Tα απαραίτητα χαρακτηριστικά αυτοκινήτου εν ετει 2013 ειναι τα εξης κατα την γνωμη μου:
1)Οσο πιο πλούσιος εξοπλισμός γινεται στην βασική έκδοση διοτι πλέον ειναι αρκετά δύσκολο να προσθέσει κάποιος πλέον πολλα έξτρα οποτε οσο πιο πολλα καλούδια εχει ενα αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση(ασφαλείας κυρίως)τοσο πιο καλά.
2)Να επιλέξει ο καταναλωτής ενα αυτοκίνητο το οποιο θα τον ικανοποιεί σε βάθος χρόνου διοτι πλεον θα γίνεται ολο και πιο δύσκολα αλλαγή αυτοκινήτου.
3)Επιλογή του αυτοκινήτου με βάση την αξιοπιστία του.Ειναι κατανοητό σε αρκετους πιστεύω για το ποια ειναι τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα.Θα μου πείτε οτι σχεδόν ολα τα αυτοκίνητα ειναι αξιόπιστα πλέον αλλα υπάρχουν ομως και αρκετές διαφορές (εστω και μικρές) υπερ η κατα της αξιοπιστίας μιας φίρμας.
4)Μεγαλοετής εγγύηση.Οσο πιο μεγάλη ειναι η διάρκεια της εγγύησης τοσο πιο καλό ειναι και για την τσέπη μας διοτι στην περίπτωση κάποιας ακριβής ειναι ωραίο να γλιτώσουμε κάποια χρήματα.
5)Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και οσο το δυνατόν μικρότερα πάγια έξοδα.
Έτσι κατα την άποψη μου αυτες τις προδιαγραφές πρέπει να ικανοποιεί ενα αυτοκίνητο εν ετει 2013
Να είναι φθηνό. Να έχει μικρό κόστος συντήρησης και να ΜΗΝ είναι Γερμανικό, λόγω μποικοταζ στα Γερμανικά προϊόντα.