Το GTI των diesel, θα είναι στη Γενεύη. Η VW παρουσιάζει επίσημα, στην μεγάλη διεθνή έκθεση της ελβετικής πόλης, την έκδοση GTD της έβδομης γενιάς του Golf.
Πέρασαν 31 χρόνια από το πρώτο Golf GTD και τα "συστατικά" παραμένουν τα ίδια και στη νέα "καυτή" πετρελαιοκίνητη έκδοση του γερμανικού best seller.
Κάτω από το καπό, συναντάμε τον 4κύλινδρο 2.0 TDI με τεχνολογία common rail και turbo. Το μηχανικό σύνολο αποδίδει 184 PS και 380 Nm μέγιστης ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.. Στη βασική του έκδοση ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά υπάρχει και το αυτόματο, διπλού συμπλέκτη, DSG επίσης 6 σχέσεων. Το λογότυπο της έκδοσης, δικαιολογείται με θαυμαστό τρόπο, τόσο από τις επιδόσεις, όσο και από την κατανάλωση.
Η επιτάχυνση από στάση, στα 100 χλμ/ώρα, έρχεται σε 7,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 229 χλμ/ώρα. Την ίδια ώρα, η VW ανακοινώνει μέση κατανάλωση 4,2 λτ/100χλμ. και εκπομπές CO2, στα 109 γρ/χλμ, τιμές που με το DSG είναι ελαφρώς πιο τσιμπημένες (4,7 λτ/100χλμ και 122 γρ/χλμ.).
Η διπλή απόληξη της εξάτμισης, ο διαχύτης, η μεγάλη αεροτομή και οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με τα ελαστικά 225/45, ενισχύουν την πολεμική εικόνα του αυτοκινήτου, ενώ ανάλογα σπορ είναι και η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό. Η διάθεση του Golf GTD θα αρχίσει αμέσως μετά τη Γενεύη, με τις τις τιμές για τη γερμανική αγορά να ξεκινούν από 29.350 ευρώ.
Κάτω από το καπό, συναντάμε τον 4κύλινδρο 2.0 TDI με τεχνολογία common rail και turbo που αποδίδει 184 PS και 380 Nm μέγιστης ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.