Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Ανανεωμένο Suzuki Splash
Διαβάστηκε από 41600 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/3/2013
Μετά από πέντε χρόνια παρουσίας του στην ελληνική αγορά, η Suzuki αποφασίζει να προχωρήσει σε μια ανανέωση του μίνι μοντέλου της, που εστιάζεται στον αισθητικό τομέα.
Επιβεβλημένη ήταν η ανανέωση στο Suzuki Splash μετά από 5 συνολικά έτη εμπορικής σταδιοδρομίας στη χώρα μας (και 6 σχεδόν χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε). Η ιαπωνική εταιρεία αρκέστηκε σε μικρής έκτασης αισθητικές αλλαγές αφήνοντας ανέγγιχτα τα μηχανικά σύνολα (1,0 και 1,2 λίτρων). Επίσης, ο ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση του μήκους του αμαξώματος κατά 60 χιλιοστά, ενώ το συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα είναι αρκετά ελκυστικό. 

Και στην περίπτωση της ανανεωμένης εκδοχής του, το μίνι μοντέλο της Suzuki αποτελεί μια αρκετά καλή πρόταση για την κατηγορία του, με τη βασική έκδοση του αυτοκινήτου (στα 10.090 ευρώ) να παρουσιάζει ελλείψεις, όπως είναι η απουσία του air-condition. 

Κινητήρας: Ικανοποιεί εντός πόλης 
Το 3κύλινδρο 1.000άρι μηχανικό σύνολο που εφοδίαζε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, είναι αρκετά ελαστικό, κάτι που βοηθά στις μετακινήσεις εντός της πόλης. 

Ωστόσο, κατά τη λειτουργία του εμφανίζει αρκετούς κραδασμούς και θόρυβο. Επίσης, τα επίπεδα κατανάλωσης αυξάνουν αρκετά, κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο και ειδικά αν οδηγός επιλέξει να κινηθεί σε γοργούς ρυθμούς. 

Εσωτερικό- Χώροι: Δίχως διαφοροποιήσεις 
Στην καμπίνα του ανανεωμένου μίνι μοντέλου δεν έχει αλλάξει κάτι σε σύγκριση με το προ-ανανέωσης αυτοκίνητο, με την εικόνα να παραμένει ενδιαφέρουσα ακόμη και σήμερα. Και σε αυτή την περίπτωση, η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας με τον ψηλά τοποθετημένο επιλογέα των ταχυτήτων, το μεγάλο ταχύμετρο και το ξεχωριστά τοποθετημένο στροφόμετρο στο ταμπλό αποτελούν τα ατού για το εσωτερικό του Splash. 

Σε επίπεδο ποιότητας, τα σκληρά πλαστικά δείχνουν-πλέον- το χρόνο τους, και σε ορισμένα σημεία μπορούν να διατυπωθούν ορισμένες ενστάσεις για τη συναρμολόγηση και την υφή τους. Οι πολυάριθμοι αποθηκευτικοί χώροι διευκολύνουν τον οδηγό και τους επιβάτες στην καθημερινότητα, ενώ το ρηχό πορτ-μπαγκάζ των 178 λίτρων (διαθέτει έξτρα αποθηκευτικό χώρο) δεν είναι πρακτικό στην πράξη. 
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: SUZUKI SPLASH,

περισσότερα νέα & άρθρα »
SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Έρχεται νέο Suzuki Swift Sport turbo με 150 άλογα & βάρος 960 κιλά

Το Suzuki Jimny αποχαιρετάει την Ευρώπη με την ειδική έκδοση Horizon

Η Suzuki «σκοτώνει» γνωστά μοντέλα, κάνει χώρο για νέα ηλεκτρικά

Οι τιμές του ανανεωμένου Suzuki Vitara στην Ελλάδα

Δοκιμή: Νέο Suzuki Swift Hybrid με 82 ίππους

Δοκιμή: Suzuki S-Cross mild hybrid με 129 ίππους

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Jeep Avenger e-hybrid

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Audi A3 MK3 (2012-2020)

Δοκιμή: Ηλεκτρικό Opel Corsa-e με 156 άλογα

Δοκιμή: Lexus LBX | Το πρώτο premium και υβριδικό μικρό SUV