5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οι ενισχύσεις του αμαξώματος έχουν πιάσει τόπο και το Opel Cascada δεν παρουσιάζει εμφανείς στρεβλώσεις στο αμάξωμα, που είναι αρκούντως στιβαρό.
Οδηγούμε το Opel Cαscada
15.324 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2013)
Αν και βασίζεται στο πάτωμα του Astra, το νέο Cαscada συνδυάζει το απαραίτητο sex appeal με τεχνολογία και χαρακτήρα προσπαθώντας να κερδίσει τις εντυπώσεις απέναντι σε καταξιωμένες premium επιλογές.
Info
- Μεσαίο cabrio στα 4,7 μ.
- Πρεμιέρα για το νέο τούρμπο κινητήρα με άμεσο ψεκασμό 1,6 SIDI με 170 ίππους
- Πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης
- Διαθέτει και βοηθητικό καλοριφέρ που ενεργοποιείται αυτόματα με κρύο κινητήρα και θερμοκρασία κάτω από 9ο C
- Τέλος Ιουνίου στην Ελλάδα μόνο στην πλούσια έκδοση Cosmo
Η Opel επιστρέφει στα cabrio με ένα νέο μοντέλο που, αν και βασίζεται στο κατάλληλα διαμορφωμένο πάτωμα του Astra GTC, έχει υψηλότερες βλέψεις, γι αυτό άλλωστε έχει κι ένα εντελώς ξεχωριστό όνομα. Το Cαscada (καταρράκτης στα ισπανικά) είναι το νέο μεσαίο cabriolet της γερμανικής φίρμας και με μήκος στα 4,7 μ. (+23 εκ. από το προηγούμενο Astra Twin Top) είναι μεγαλύτερο από μοντέλα όπως το Audi A5 Cabriolet και η BMW Σειρά 3 Convertible και ισομεγέθες με τη Mercedes E-Class Cabriolet.
You sexy thing
Κακά τα ψέματα, όταν μιλάμε για cabrio, η εμφάνιση παίζει πρωταρχικό ρόλο. Και το Cαscada έχει τον τρόπο να κάνει αισθητή την παρουσία του. Με αιχμηρό μπροστινό μέρος, καπό με «νευρώσεις», φανάρια αλά Astra εμπρός και ενιαία πίσω, που ενσωματώνουν με LED στοιχεία τη «λεπίδα» της Opel, κομψές και καθαρές γραμμές χωρίς κάποιο εμφανές ρολ μπαρ, το Cαscada είναι αντικειμενικά ένα όμορφο αυτοκίνητο. Το καλό είναι ότι, αυτό ισχύει ακόμα και όταν η μαλακή οροφή είναι στη θέση της.
Το Cαscada μπορεί να κερδίσει πελάτες μόνο από την εμφάνισή του και συνεχίζει την παράδοση της Opel στην προσφορά cabrio μοντέλων. Ωστόσο, η κατασκευή του θα γίνεται για πρώτη φορά σε εγκαταστάσεις της Opel και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της φίρμας στο Γκλίβιτσε της Πολωνίας. Μέχρι σήμερα, τα μεγάλα cabrio της Opel ήταν προϊόντα συνεργασίας στη σχεδίαση και την κατασκευή, με γερμανούς κατασκευαστές αμαξωμάτων, όπως οι Autenrieth και Karl Deutsch ή πιο πρόσφατα με τον ιταλικό οίκο Carozzeria Bertone για το Astra.
Ποιοτικό εσωτερικό για τέσσερις
Η καμπίνα επιβατών του Cαscada έρχεται σχεδόν αυτούσια από τον Astra GTC. Σαν αποτέλεσμα, δεν υπάρχει παράπονο από την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, τα υλικά, αλλά και την πρακτικότητα (αρκετές θέσεις και χώροι για μικροαντικείμενα). Τα μοντέλα της παρουσίασης ήταν top εξοπλισμένα και οι επενδύσεις δέρματος έδιναν έναν έντονο «αέρα» πολυτέλειας στο εσωτερικό. Ακόμα και μετά από ενδελεχή έλεγχο, ατέλειες στο φινίρισμα και τη συναρμογή δεν εντοπίστηκαν και αυτό είναι ένα ακόμη θετικό στοιχείο. Βέβαια, η γνωστή φλυαρία της κεντρικής κονσόλας απαιτεί χρόνο προσαρμογής, ώστε να συνηθίσεις τα πολλά κουμπιά.
Aνετοι χώροι
Για cabrio, το Cαscada πάντως τα καταφέρνει μια χαρά στην ευρυχωρία. Το πίσω κάθισμα χωράει μεν μόνο δύο επιβάτες, χωρίς όμως θυσίες για τον «αέρα» πάνω από τα κεφάλια τους. Ευχάριστη έκπληξη είναι ο μεγάλος χώρος για τα γόνατα, αποτέλεσμα και του μεγάλου μεταξονίου. Σημαντικό είναι ότι η πρόσβαση στα πίσω καθίσματα είναι εύκολη, ειδικά με την ηλεκτρική και αυτόματη επαναφορά της πλάτης των εμπρός καθισμάτων στην προκαθορισμένη θέση.
Με κλειστή την οροφή, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 380 λτ. (280 λτ. με κλειστή), τιμή που αυξάνεται στα 750 λτ. με το σύστημα FlexFold, το οποίο αναδιπλώνει ηλεκτρικά τις πλάτες των διαιρούμενων πίσω καθισμάτων (50:50) – χαρακτηριστικό που απουσιάζει από τα cabrio με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή.
Με δυνατότητες εξατομίκευσης και υψηλή τεχνολογία
Η αγορά ενός cabrio είναι κυρίως μια συναισθηματική επιλογή, οπότε από το Cαscada δε θα μπορούσαν να λείπουν οι δυνατότητες εξατομίκευσης. Έτσι, διατίθενται δέκα εξωτερικές αποχρώσεις που συνδυάζονται με τρία χρώματα οροφής. Επιπλέον, διατίθενται εννέα διαφορετικά σχέδια ζαντών σε διαστάσεις 17 έως 20 ιντσών. Στο εσωτερικό, το Cαscada προσφέρει τέσσερις κομψές εκδόσεις εξοπλισμού και ταπετσαριών, μεταξύ των οποίων δύο δερμάτινες. Οι αγοραστές του Cαscada μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία προαιρετικά συστήματα infotainment και πλοήγησης τα οποία συνδυάζονται με Digital Audio Broadcαst (DAB+), ενώ έχουν δυνατότητα ενσωμάτωσης λειτουργιών κινητού τηλεφώνου.
Το Cαscada διαθέτει όλο το τεχνολογικό οπλοστάσιο της Opel σήμερα, σε παθητική ασφάλεια και συστήματα υποστήριξης οδηγού, όπως είναι το προσαρμοζόμενο σύστημα πλαισίου FlexRide, η δεύτερη γενιά εμπρόσθιας κάμερας Opel Eye με πολλές νέες λειτουργίες (όπως ειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας, ανάγνωση πινακίδων, προειδοποίηση για ενδεχόμενη σύγκρουση με προπορευόμενο όχημα κτλ.), το σύστημα ενεργών φώτων AFL+, σύστημα ειδοποίησης τυφλών σημείων, αυτόματα εκτιναζόμενες μπάρες προστασίας σε περίπτωση ανατροπής και τα προηγμένα εργονομικά καθίσματα οδηγού και συνοδηγού με πιστοποίηση AGR.
Προαιρετικά, διατίθενται λειτουργίες άνεσης, όπως η ρύθμιση και ο εξαερισμός ηλεκτρικών καθισμάτων, το δέρμα που αντανακλά τη θερμότητα, το θερμαινόμενο τιμόνι, το ηλεκτρικό βοηθητικό καλοριφέρ, που ενεργοποιείται αυτόματα με κρύο κινητήρα και θερμοκρασία αέρα κάτω από 9ο C, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας.