ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 125 PS
Διαβάστηκε από 33722 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/4/2013
Με την ισχυρή εκδοχή του 1,0 EcoBoost κινητήρα κάτω από τον καπό του, το Ford Fiesta εντείνει το σπορτίφ του χαρακτήρα του προσφέροντας γρήγορες επιδόσεις και τονίζοντας τα οδικά χαρακτηριστικά του.
Μετά τα Ford Focus και Β-ΜΑΧ, η ισχυρότερη εκδοχή του νεότερου 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα, εφοδιάζει και το ανανεωμένο Ford Fiesta προσφέροντας στην έκδοση γρήγορες επιδόσεις, αλλά και μειώνοντας –υπό συνθήκες– κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Σχεδιαστικά, το Fiesta των 125 ίππων δεν αλλάζει από τα υπόλοιπα, εκτός του ότι, από πλευράς εξοπλισμού, προσφέρεται μόνο στις ανώτερες εκδόσεις Titanium και Titanium X (το 3θυρο και σε έκδοση Sport). Το γεγονός αυτό, αυξάνει φυσικά και την τιμή του, αφού για την 5θυρη έκδοση το κόστος είναι 16.970 ευρώ ή 14.510 ευρώ με την έκπτωση της αντιπροσωπείας και την απόσυρση.

Πολιτισμένο μοτέρ με γρήγορες επιδόσεις
Ο 1.000άρης turbo κινητήρας βενζίνης του Fiesta, με 3 κυλίνδρους και άμεσο ψεκασμό, έχει ονομαστική απόδοση 125 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 200 Nm μεταξύ 1.400-4.000 σ.α.λ. Η λειτουργία του είναι αρκετά πολιτισμένη και η απουσία των κραδασμών δεν αποκαλύπτει ότι κάτω από το καπό βρίσκονται 3 και όχι 4 κύλινδροι. Επίσης, προσφέρει πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά και δείχνει αρκετή προθυμία να ανεβάσει στροφές και ταχύτητα. Το κιβώτιο από την πλευρά του, είναι 5 σχέσεων με σχετικά μακριά κλιμάκωση που δεν επιβαρύνει τις επιδόσεις, τουναντίον σύμφωνα με τα εργοστασιακά νούμερα, το Fiesta είναι ένα από τα πιο γρήγορα της κατηγορίας του. Στο κομμάτι της κατανάλωσης ωστόσο, ενώ η Ford ανακοινώνει μόνο 4,3 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ., στην πράξη τα νούμερα που δείχνει το trip computer του αυτοκινήτου είναι πιο υψηλά.

Σπορτίφ και με βελτιωμένη ποιότητα κύλισης 
Οι επεμβάσεις στην ανάρτηση του ανανεωμένου Fiesta (αμορτισέρ, αντιστρεπτική, σινεμπλόκ) έχουν βελτιώσει την ποιότητα κύλισης και την άνεση σε σχέση με πριν, χωρίς ωστόσο να μειώσουν το σπορτίφ προσανατολισμό του στησίματος του αυτοκινήτου. Επίσης, το τιμόνι, μετά από επεμβάσεις στην ηλεκτρική του υποβοήθηση, έχει ακόμη καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα. Σε κάθε περίπτωση, το πλαίσιο δείχνει ότι, μπορεί να διαχειριστεί με άνεση τα 125 άλογα του κινητήρα και το σύνολο ανάρτησης-στησίματος ότι, μπορεί να προσφέρει μια αρκετά ενδιαφέρουσα οδική και οδηγική συμπεριφορά.

Εσωτερικό: Μοντέρνο και με καλούς χώρους
Με τις γνωστές αλλαγές σε χρώματα και ταπετσαρίες, αλλά και σε κάποιους επιμέρους διακόπτες και χειριστήρια που γνωρίσαμε στο ανανεωμένο Fiesta, έρχεται και η έκδοση των 125 ίππων. Συνολικά, η αίσθηση που αποκομίζουν οι επιβάτες είναι αρκετά ευχάριστη, ιδιαίτερα στην έκδοση της δοκιμής με το καφέ ταμπλό και τα αντίστοιχου χρώματος δερμάτινα καθίσματα. Επίσης, τα μαλακά υλικά αυξάνουν την αίσθηση ποιότητας, ωστόσο το φινίρισμα και η συναρμογή έχουν κάποιες μικρές ατέλειες. Οι χώροι των επιβατών βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει όγκο 276 λτ. (290 λτ. με κιτ επισκευής).
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FORD FIESTA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FORD - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Υβριδικό Ford Kuga: Το καλύτερο οικογενειακό SUV στο Test Center

Το Ford Escort RS επέστρεψε!

Ήπια υβριδικό Ford Focus, diesel Opel Astra ή VW Golf με 150 άλογα;

After Sales Υπηρεσίες & Service Ford: Πόσο ικανοποιημένοι δηλώνουν οι κάτοχοι;

Η Ford Mustang GTD έσπασε το «φράγμα» των 7 λεπτών στο Ring!

Δοκιμή: Ford Kuga υβριδικό και τετρακίνητο με 183 άλογα

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Alfa Romeo Junior, υβριδική, compact και… κούκλα

Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Kona με 170 άλογα, στη σπορτίφ έκδοση N Line

Δοκιμή: CUPRA Terramar | Τετρακίνητη SUV-άρα με γκάζια και σπορ βλέψεις

Δοκιμή: Opel Rocks, το ηλεκτρικό «μπιζουδάκι»