H Aston Martin V12 Vantage S εξοπλίζεται με ένα κινητήρα V 12 6,0 λτ, που παράγει 573 ίππους και 620 Nm ροπής. H τελική της ταχύτητα είναι 330 χλμ./ώρα.
Έρχεται η Aston Martin V12 Vantage S
2.453 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2013)
Η Aston Martin παρουσίασε επιτέλους τη V12 Vantage S, ένα «τέρας» 573 ίππων. Το μοντέλο παραγωγής είναι έτοιμο και αποτελεί ένα μείγμα χλιδής και σπορτίφ αισθητικής.
Η Aston Martin προχώρησε -μετά από αρκετό χρονικό διάστημα αναμονής- στην κατασκευή και λανσάρισμα της V12 Vantage S, η οποία είναι ελαφρύτερη και γρηγορότερη από το μοντέλο που αντικαθιστά.
Η αγγλική φίρμα θέλησε να κατασκευάσει ένα σύνολο «αγωνιστικής» φύσης, το οποίο όμως θα μπορεί να κυκλοφορεί και στους ευρωπαϊκούς δρόμους, έλκοντας τα βλέμματα των περαστικών, με το χαρακτηριστικό, αριστοκρατικό design και το μπάσο ήχο της μηχανής.
Πιο συγκεκριμένα, στο αλουμινένιο, βάρους 1.665 κιλών, αμάξωμα υπάρχουν πολλά μέρη, τα οποία είναι από ανθρακονήματα, όπως οι αεραγωγοί στο καπό, τα σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα κι ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, γεγονός που την κάνει ελαφρύτερη από το πρωτότυπο μοντέλο. Σε αυτό το πλαίσιο, οι ελαφρού κράματος μαγνησίου ζάντες 19 ιντσών, κλέβουν τις εντυπώσεις.
Από την άλλη στο εσωτερικό, επικρατεί η πολυτέλεια, με μαύρο δέρμα Alcantara παντού και τα χαρακτηριστικά χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (paddles), να είναι φτιαγμένα κι αυτά από ανθρακονήματα.
Τώρα ως προς το «θηρίο», που κρύβει το καπό, μιλάμε για ένα κινητήρα V12 6,0 λτ., που παράγει 573 ίππους και 620 Nm ροπής. H τελική ταχύτητα είναι 330 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση από στάση χρειάζονται λιγότερο από 4,2 δλ. (δεν έχει ανακοινωθεί το ακριβές νούμερο), που απαιτούσε το πρωτότυπο μοντέλο. Επίσης η μετάδοση επιτυγχάνεται μέσω ενός νέου, τρίτης γενιάς 7τάχυτου σειριακού κιβωτίου Sportshift.
Σημειωτέον δε, ότι η ανάρτηση διαθέτει τρεις διαφορετικές λειτουργίες, ανάλογα τις περιστάσεις (Normal, Sport και Track), ενώ το φρενάρισμα γίνεται με κεραμικά δισκόφρενα, που διαθέτουν κι οι τέσσερις τροχοί.
Το αλουμινένιο αμάξωμα εμπεριέχει και μέρη από ανθρακονήματα, όπως οι αεραγωγοί στο καπό, τα σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα κι ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα.