Η επόμενη Maserati GranTurismo πιθανώς θα γίνει 4θέσια, αλλά σίγουρα θα γίνει πιο μεγάλη και πολυτελής.
3 Grand… coupe από τη Maserati
Η Maserati ετοιμάζεται να φτιάξει μία μεγαλύτερη και πολυτελέστερη GranTurismo και μια μικρότερη κι ελαφρύτερη GranSport, η οποία θα «εμπνεύσει» και τη GranCabrio.
H ιταλική φίρμα ανακοίνωσε, μέσω τουδιευθύνοντος συμβούλου της, Harald Wester, τα επόμενα πλάνα της, για τηνεμπλουτισμένη γκάμα των δίπορτων πολυτελών coupe, με ορίζοντα το2016. Πιο αναλυτικά, ο Wester υποστήριξε ότι η GranTurismoείναι ένα καθιερωμένο supercar, το οποίο όμως για να συνεχίσει να πορεύεται επιτυχώς, θα πρέπει να αλλάξεικατηγορία και να μεγαλώσει.
Η GranTurismo πιθανώς να γίνει 4θέσια στην επόμενήτης γενιά, αλλά σίγουρα θα γίνει πιο πολυτελής. Μάλιστα, σε συνέχεια τωνδηλώσεών του εξέφρασε την άποψη, ότι η ανοικτή έκδοση του μοντέλου, η Maserati GranGabrio, θαήταν προτιμότερο να ακολουθήσει τα χνάρια της υπάρχουσας GranSport, παράτης επόμενης GranTurismo.
Αυτό βέβαια έχει σαν αποτέλεσμα η GranSport νααλλάξει θέση στη νέα γενιά της και να γίνει μικρότερη κι ελαφρύτερη,προκειμένου η Maserati να επεκτείνει τη γκάμα των σπορ μοντέλων, τόσοπρος τα πάνω, όσο και προς τα κάτω. Αλλωστε η καλή εμπορική πορεία, που είχαν η GranSport κι η GranTurismo, τουςκάνει να σκεφτούν ότι τρία πλέον μοντέλα coupe (και με τη GranCabrio),αντιπροσωπεύοντας τρεις κατηγορίες, μπορούν να συνυπάρξουν ταυτόχρονα.
Με αυτό το πλάνο λοιπόν, η GranSport θα τεθείέναντι των Porsche 911 και JaguarF-Type. Σχεδιαστικά βέβαια, περιμένουμε από τη Maserati να κάνει τηνέκπληξη και να πρωτοπορήσει, όπως μας έχει συνηθίσει. Το δεδομένο είναι πάντως,ότι η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί και στα τρία νέα coupe θα είναι η ίδια μεαυτή της νέας Ghibli που παρουσιάστηκε ήδη στην Έκθεση της Σανγκάη.
Τώρα στα μηχανικά σύνολα, περιμένουμε να δούμεπιθανότατα ένα διπλό turbo V6 3,0λτ κινητήρα, που αποδίδει 410 ίππους και 550Nm ροπής. Παράλληλα, κι ένας μεγαλύτερος V8 δεν μπορεί νααποκλειστεί. Όμως, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι κινητήρεςθα συνδυάζονται με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αντί το 8τάχυτο αυτόματο, που γνωρίζουμε.
Όλα αυτά βέβαια είναι ευσεβείς πόθοι του Wester, γιααυτό θα πρέπει να περιμένουμε τα επόμενα σαλόνια αυτοκινήτου, για νααντικρίσουμε τις εφαρμοσμένες επιλογές και το λανσάρισμα των νέων supercars, το2016.