Η Alfa Romeo επιστρέφει στην αμερικάνικη αγορά μετά από δύο δεκαετίες απουσίας της, με τη 4C να είναι μια από τις σημαντικότερες παρουσίες που θα πατήσουν τις ρόδες της στις Η.Π.Α.
Tο μυστικό της ελαφριάς και –ταυτόχρονα- σκληρής κατασκευής της 4C, είναι η δομή της.
Η Alfa Romeo 4C θα κατασκευάζεται σε 3.500 μονάδες ετησίως (1.000 εκ των οποίων, για την ευρωπαϊκή αγορά).
Ετοιμάζονται οι πρώτες Alfa Romeo 4C
Διαβάστηκε από7082αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/6/2013
Η επίσημη παρουσίαση του νέου «μικρού» supercar της Alfa Romeo, της 4C, είχε γίνει στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης και σχεδόν 3 μήνες μετά ξεκινάει η «συναρμολόγησή» της για να είναι έτοιμη το Σεπτέμβριο.
Η Alfa Romeo επιστρέφει στην αμερικάνικη αγορά μετά από δύο δεκαετίες απουσίας της, με τη 4C να είναι μια από τις σημαντικότερες παρουσίες που θα πατήσουν τις ρόδες της στις Η.Π.Α. Το νέο «μικρό» supercar της ιταλικής φίρμας κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati, στη Modena, όπου κατασκευαζόταν και η 8C Competizione.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η 4C κατασκευάστηκε με στόχο τη μικρότερη δυνατή αναλογία κιλά ανά ίππο, φτάνοντας συνολικά τα 895 κιλά, κάτι που κατατάσσει το λόγο στα 4 κιλά/ίππο. Να σημειώσουμε ότι το μηχανικό σύνολο που χρησιμοποιεί είναι ο 1,75 λτ. των 240 ίππων. Το συνολικό βάρος του, σύμφωνα με την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία είναι ελαφρύτερο ακόμα και από ένα αυτοκίνητο πόλης και αυτό επετεύχθη με τη χρήση αλουμινίου, ατσαλιού, συνθετικού υλικού SMC (Sheet Moulding Compound) και ανθρακονήματος.
Πιο συγκεκριμένα, το μυστικό της ελαφριάς και –ταυτόχρονα- σκληρής κατασκευής της 4C, είναι η δομή της, που αποτελείται από 25% ανθρακόνημα, γι αυτό το μονοκόκ πλαίσιο ζυγίζει μόνο 65 κιλά. Το αλουμίνιο έχει επιλεχθεί για την ενίσχυση της οροφής, καθώς και τα εμπρός και πίσω υποπλαίσια. Επίσης, το συνθετικό υλικό SMC είναι σχεδόν 3 φορές ελαφρύτερο σε σχέση με το συνηθισμένο χάλυβα και 2 φορές ελαφρύτερο από το αλουμίνιο. Όσον αφορά τους προφυλακτήρες, είναι κατασκευασμένοι από PUR-RIN (ειδικά επεξεργασμένη πολυουρεθάνη), ενώ το ίδιο υλικό χρησιμοποιήθηκε και για τα φτερά, με το ποσοστό βάρους να μειώνεται κατά 20% σε σχέση με τα συνηθισμένα υλικά κατασκευής. Τέλος, τα κρύσταλλα των παραθύρων ήταν ακόμα ένας στόχος για το «αδυνάτισμα» του μοντέλου, αφού με ειδική επεξεργασία έγιναν λεπτότερα κατά 10% σε σχέση με τα αυτοκίνητα παραγωγής.
Η Alfa Romeo 4C θα κατασκευάζεται σε 3.500 μονάδες ετησίως (1.000 εκ των οποίων, για την ευρωπαϊκή αγορά). Οι παραδόσεις για τους Ευρωπαίους πελάτες θα ξεκινήσουν το Σεπτέμβριο του 2013, ενώ η τιμή της θα ανακοινωθεί λίγο πριν την κυκλοφορία της.