-1.jpg)
Επιβεβαίωσε τις επιλογές στους κινητήρες ο επικεφαλής της Alfa.
Ίσως να φτάνει και τα 1.000 άλογα η ηλεκτρική Stelvio.
Πιθανότατα η ήπια υβριδική Stelvio να έχει το σύνολο της Maserati Ghibli.
Ίδια λογική και για τη νέα Giulia.
autotriti team
Επιβεβαίωσε τις επιλογές στους κινητήρες ο επικεφαλής της Alfa
Υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης θα αποκτήσουν στις νέες τους γενιές οι Alfa Romeo Stelvio και Giulia. Η πληροφορία αυτή είχε κυκλοφορήσει με τη μορφή της φήμης αρκετά νωρίτερα, ωστόσο πλέον είναι επίσημο. Μάλιστα, η επιβεβαίωση αυτή ήρθε από τα πλέον επίσημα χείλη, δηλαδή αυτά του διευθύνοντα συμβούλου της μάρκας, Santo Ficili.
Σε μια ανάρτηση στο LinkedIn, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Alfa Romeo αναφερόμενος αρχικά για τη νέα γενιά της Stelvio επιβεβαίωσε ότι το νέο SUV θα παρουσιαστεί μέσα στο 2025 και θα κυκλοφορήσει στις αγορές το 2026. Η κατασκευή του θα γίνει στην Ιταλία και τη βάση του θα αποτελέσει η πλατφόρμα STLA Large, της Stellantis, μέσω της οποίας θα έχει τη δυνατότητα να εξοπλιστεί με υβριδικά συστήματα κίνησης, αλλά και με αμιγώς ηλεκτρικά, όπως και θα γίνει.
Ίσως να φτάνει και τα 1.000 άλογα η ηλεκτρική Stelvio
Ο Santo Ficili δεν μίλησε καθόλου για την ισχύ που θα έχει η επόμενη Stelvio, αλλά το νέο Dodge Charger, που βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large, προσφέρει ένα πρώτο περίγραμμα για τις ιπποδυνάμεις της νέας Stelvio. Τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ της εισαγωγικής έκδοσης, R/T, προσφέρουν συνδυαστικά 502 άλογα και 547 Nm ροπής, ενώ η έκδοση επιδόσεων, Scat Pack, προσφέρει έως 679 άλογα και 850 Nm ροπής. Θυμίζουμε πως για τη χωρίς ρύπους έκδοση του ιταλικού SUV, ο πρώην επικεφαλής της Alfa, Jean-Philippe Imparato είχε πει πως η κορυφαία έκδοση Quadrfioglio θα έχει σίγουρα 954 άλογα, με προοπτική να φτάσει ακόμα και τα 1.000.
Πιθανότατα η ήπια υβριδική Stelvio να έχει το σύνολο της Maserati Ghibli
Στην ήπια υβριδική επιλογή, οι φήμες αναφέρουν πως η νέα Stelvio θα αποκτήσει το σύστημα κίνησης της Maserati Ghibli, που αποτελείται από ένα τετρακύλινδρο 2λιτρο μοτέρ που συνδυάζεται με το ηλεκτρικό σύστημα 48V. Η ιπποδύναμη φτάνει τα 330 άλογα και τα 450 Nm ροπής. Το υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει επιπλέον ένα e-Booster και μια μπαταρία, που σύμφωνα με την Maserati, προσφέρει καλύτερη απόδοση και καλύτερες επιδόσεις. Τα Μέσα του εξωτερικού, υπογραμμίζουν πως η επιλογή αυτού του κινητήρα για την γκάμα της Stelvio έχει προκριθεί απ' τους ανθρώπους της μάρκας, αφού αναπτύχθηκε αρχικά από το τμήμα κινητήρων της Alfa Romeo το 2016. Ωστόσο, όπως αναφέρεται, είναι πιθανό οι μηχανικοί της Alfa να προχωρήσουν στην αναβάθμισή του, προκειμένου να το ισχυροποιήσουν για τις ανάγκες της νέας Stelvio.
Ίδια λογική και για τη νέα Giulia
Τέλος, στην ανάρτησή του στο LinkedIn, ο Santo Ficili επιβεβαίωσε πως μετά την Stelvio θα ακολουθήσει και η νέα γενιά της Giulia, η οποία θα παράγεται επίσης στην Ιταλία και θα εξοπλίζεται με υβριδικό βενζινοκινητήρα και αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.