Δοκιμάζουμε το Renault Kadjar με τον 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 130 ίππων. Πως τα καταφέρνει άραγε ο μικρού κυβισμού κινητήρα στο μεγάλο και βαρύ αμάξωμα του μικρομεσαίου γαλλικού SUV;
Test: Renault Kadjar 1,2
40.113 Επισκέψεις στο άρθρο (24/10/2016)
Με μικρού κυβισμού, τούρμπο βενζινοκινητήρα (1.200 κ.εκ.), υψηλή απόδοση (130 PS), και καλή τιμή, το Renault Kadjar της δοκιμής αποτελεί μία από τις δελεαστικές προτάσεις στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV.
What is new
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Μικρομεσαίο crossover «πάνω» στο Nissan Qashqai
- Βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων με 130 ίππους
- Καίει 7,3 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 20.850 ευρώ
+ Κινητήρας- επιδόσεις, εσωτερικό-χώροι, τιμή, άνεση, ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά
- Ορατότητα
Το Renault Kadjar της δοκιμής μας αποτελεί μια καλή απόδειξη πως οι μικρού κυβισμού, turbo βενζινοκινητήρες μπορούν να είναι οικονομικοί στην κατανάλωση, αλλά και στην αγορά, συγκρινόμενοι -τουλάχιστον- με κάποιον μικρού κυβισμού πετρελαιοκινητήρα. Για παράδειγμα, το 1,2 TCe 130 κοστίζει 1.500 ευρώ λιγότερο από το πετρελαιοκίνητο 1,5 dCi των 110 ίππων και 8.700 ευρώ λιγότερο από το diesel 1,6 dCi των 130 επίσης ίππων (o oποίος έχει πλουσιότερο ωστόσο εξοπλισμό και μεγαλύτερη ροπή). Συγκεκριμένα, η τιμή του στην έκδοση Authentic ανέρχεται στα 20.850 ευρώ και σε συνδυασμό με τον εξοπλισμό αποτελεί ένα αρκετά δελεαστικό πακέτο. Ας το δούμε, όμως, πιο αναλυτικά.
Μοντέρνο και καλαίσθητο
Η εξωτερική σχεδίαση του Kadjar ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault. Που σημαίνει πως το εμπρός μέρος είναι μυώδες και επιβλητικό, το όλο αμάξωμα διαθέτει αρκετές δυναμικές καμπύλες, ενώ τα επιμελώς σχεδιασμένα φανάρια δείχνουν πως έχει προσεχθεί και η παραμικρή λεπτομέρεια. Σε γενικές γραμμές θα λέγαμε, πως το Kadjar είναι μοντέρνο και καλαίσθητο, δεν έχει όμως το wow effect κάπου ώστε να το συγκρατήσεις στην μνήμη σου.
Εξαιρετικη προταση διπλα στο αδελφο nissan qashqai και toyota c-hr το renault τα κοιταει στα ματια χωρις κανενα ενδιασμο με τον 1.2 λιτρων κινητητρα. Αν μαλιστα προσμετρωνται σε αυτα τα πλεονεκτηματα η ποιοτητα ασφαλεια ομορφη σχεδιαστικη γλωσσα και η σχετικα καλη τιμη του...αν και σημερα στην κατασταση που βιωνουμε θεωρειται και αυτο υπερβολικα μεγαλο ποσο οταν προσπαθεις να επιβιωσης με 400 και 500 ευρω...το kadjar ειναι απο ολες της αποψης καλη επιλογη.
ελα μωρη renault!η mercedes της γαλλιας!πρωτοπορει παντου...αν ηταν γερμανικη εταιρεια θα ηταν νο1!
ΤΟ KADJAR ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ. Η RENAULT ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ CAPTUR ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΡΩΤΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ,ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ CROSSOVER ME ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ. ΝΟΜΙΖΩ, ΠΩΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ,ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΟΝΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΗΓΕΤΗΣ. Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΗ,ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ TIGUAN 1.4 TSI-ΜΠΑΕΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 7.000 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!! ΠΟΙΟ? ΤΟ...TIGUAN! ΕΔΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΝΑΦΩΝΙΖΩ..... ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΣΚΟΡΠΑ!
με 22.575 ευρώ παίρνω το HONDA HR-V ρε παιδιά που είναι κατά τη γνώμη μου πάρα πολύ καλό.-
21000 και με το κλειδι στο χερι όπως λεει και ο Χαρης Θοφραστου θα φτανει απο 23000 , ειναι πολλα τα λεφτα Αρη, επειτα το Κασκαι ειναι φτηνοτερο...στα 1.2
στα καγκελα!