Για πρώτη φορά στην ιστορία της , η Toyota, θα πραγματοποιήσει μια προϊοντική επίθεση με 12 μοντέλα παγκοσμίως μέσα σε μόλις 3 χρόνια. Διαβάστε πως θα ανοίξει η βεντάλια των νέων μοντέλων, αλλά και όλα όσα γνωρίζουμε για αυτά.
Έτοιμη να λανσάρει 12 ολοκαίνουρια ή σημαντικά ανανεωμένα μοντέλα μέσα σε διάστημα τριών ετών είναι η Τοyota με σκοπό να διατηρήσει την υψηλή της θέση της στην κατάταξη των παγκόσμιων πωλήσεων. Την πρόθεση της αυτή αποκάλυψε ο κ. Jack Hollis, Αντιπρόεδρος της μάρκας στη Βόρεια Αμερική σημειώνοντας μάλιστα πως «ποτέ άλλοτε στην ιστορία της Τοyota δεν έχουν λανσαριστεί τόσα μοντέλα σε διάστημα τριών ετών» ενώ τόνισε πως η «καυτή» 12άδα δεν περιλαμβάνει ούτε μικρά «φρεσκαρίσματα» κάποιων μοντέλων, ούτε ειδικές εκδόσεις αλλά ούτε και οχήματα που παράγονται για ή με την Lexus.
Η «καταιγίδα» άρχισε, σύμφωνα με τον Hollis, με την παρουσίαση της νέας γενιάς RAV4, που προσφέρεται ήδη στην χώρα μας με τιμές που ξεκινούν από 27.700 ευρώ και συνεχίστηκε με την παρουσίαση της νέας Corolla σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις αμαξώματος (σεντάν, hatchback ή wagon) με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε έναν 1.200άρη turbo 116 ίππων και δύο υβριδικές εκδόσεις με 122 ή 178 άλογα (στο σεντάν προσφέρεται και ένας 1.600άρης ατμόσφαιρας). Έπειτα, το 2019 άρχισε διθυραμβικά για την μάρκα, αφού μετά από πολλά χρόνια αναμονής, η Supra πραγματοποίησε την μεγάλη της επιστροφή, θέλοντας να σηματοδοτήσει την νέα εποχή της μάρκας, κατά την οποία τα μοντέλα της μάρκας θα υιοθετούν, εκτός από καινοτόμο σχεδίαση και fun to drive χαρακτηριστικά.
Φυσικά, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε και σε ένα από τα βαριά χαρτιά της γκάμας στην ευρωπαική αγορά, το Υaris, λίγες μέρες αφότουένα πολύ μυστηριώδες αυτοκίνητο της Τοyota που του «ταίριαζε» σε διαστάσεις βρέθηκε να δοκιμάζεται στην πίστα του Nurburgring. Eίτε επρόκειτο για την νέα του γενιά είτε όχι, ήδη γνωρίζουμε πως το νέο Yaris θα κάνει ντεμπούτο μέσα στο 2020, βασισμένο πιθανότατα πάνω στην πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture) της Toyota, εκεί που βασίστηκαν η ολοκαίνουργια Corolla και το C-HR. Πηγές από το ιαπωνικό στρατόπεδο αναφέρουν πως το νέο Yaris θα έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά, όπως επίσης μεγαλύτερες διαστάσεις και μεταξόνιο, κάτι που συνεπάγεται πως οι επιβάτες θα έχουν στην διάθεση τους ακόμα μεγαλύτερους χώρους. Το νέο δάπεδο ενδέχεται να φέρει και... ηλεκτρικό αέρα στο επόμενο Yaris καθώς, πέραν της υβριδικής έκδοσης που έχει ήδη το ιαπωνικό μικρό στη φαρέτρα του, δεν αποκλείεται να αποκτήσει και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση. Στις υβριδικές εκδόσεις τώρα, το Yaris μπορεί να επωφεληθεί των μεγαλύτερων συνόλων της ιαπωνικής εταιρείας, που χρησιμοποιούν και τα αδελφά μοντέλα που εδρεύουν στην TNGA πλατφόρμα, δηλαδή εκείνων με τον κινητήρα των 1,8 λτ. και των 2,0 λτ. με ισχύ έως και 179 άλογα (σ.σ. το δίλιτρο δεν αποκλείεται να είναι και η πιο σπορ και σινάμα «πράσινη» version του μοντέλου).
Ποια είναι τα άλλα έξι που έρχονται τα επόμενα χρόνια; Κάντε κλικ στην επόμενη σελίδα...
Υποθέτουμε, πως το Avensis μας τελειώνει;
Μηπως ετοιμαζουν τη νεα celica?εγω κατι τετοιο εχω διαβασει.