Η ανανεωμένη GLA 200 έχει ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο, αφού έχει χαρακτηρισμό «υβριδικό» στην άδεια.
Όπως είπαμε και στην αρχή, με την έλευση της εισαγωγικής Style στις A-Class και GLA στην βάση της γκάμας υπάρχει η έκδοση 180 που αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής, ενώ στο παραπάνω level περνά η 200άρα των 163 ίππων και των 270 Nm ροπής. Πώς μεταφράζεται σε αριθμούς αυτή η διαφορά ιπποδύναμης και ροπής;
Καταρχάς και μιλώντας για την A-Class, η Mercedes ανακοινώνει ίδια μέση κατανάλωση (6 λτ./100 χλμ.) και ίδια εκπομπή αέριων ρύπων στα 135 γρ. CO2/χλμ. (86,4 ευρώ τα τέλη κυκλοφορίας). Όμως, η A 200 των παραπάνω ίππων και της μεγαλύτερης ροπής έχει καλύτερη επιτάχυνση από στάση, ολοκληρώνοντας το 0-100 χλμ./ώρα 1 δλ. ταχύτερα, στα 8,2 δευτερόλεπτα. Επίσης, η Mercedes A 200 «πιάνει» μεγαλύτερη τελική (225 χλμ./ώρα), όταν η «βασική» A 180 φτάνει μέχρι τα 215 χλμ./ώρα.
Αντίστοιχα αποτελέσματα συναντάμε και στην γκάμα κινητήρων της GLA. Η εργοστασιακή κατανάλωση είναι ίδια (6,7 λτ./100 χλμ.), ενώ υπάρχει ελάχιστη απόκλιση στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (152 γρ. CO2/χλμ. με την GLA 200, ενώ η GLA 180 έχει 153 γραμμάρια). Έπειτα, ισχυρότερη 200άρα έχει 1,1 δευτερόλεπτα καλύτερη επιτάχυνση (8,9 δλ. έναντι 10 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα), ενώ και εδώ η μέγιστη τελική ταχύτητα είναι κατά 10 χλμ./ώρα μεγαλύτερη (210 έναντι 200 χλμ./ώρα).