3 Φωτογραφίες »
Ο 1.8Τ 20v ήταν ένας κινητήρας με τρεις βαλβίδες εισαγωγής και δύο εξαγωγής, οι οποίοι έπαιρναν κίνηση από δύο επικεφαλείς εκκεντροφόρους (DOHC) και η χωρητικότητα του άγγιζε τα 1.781 κ.εκ..
Μη νομίζετε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας τοποθετήθηκε σε πολλά αυτοκίνητα του ομίλου γιατί είχε μεγάλες και τρανές καινοτομίες. Η συνταγή της επιτυχίας ήταν η εξής: σύστημα υπερπλήρωσης σε μία εποχή που οι περισσότεροι κινητήρες του ανταγωνισμού ήταν ατμοσφαιρικοί και υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας. Όπως ήδη αναφέραμε, ο 1.8Τ 20v ήταν ένας κινητήρας με τρεις βαλβίδες εισαγωγής και δύο εξαγωγής, οι οποίοι έπαιρναν κίνηση από δύο επικεφαλείς εκκεντροφόρους (DOHC) και η χωρητικότητα του άγγιζε τα 1.781 κ.εκ. Το μπλοκ με διαστάσεις κυλίνδρου 81x86mm (διάμετρος x διαδρομή) ήταν κατασκευασμένο από χυτοσίδηρο, ενώ η κεφαλή ήταν κατασκευασμένη εξΆ ολοκλήρου από αλουμίνιο.
Όσον αφορά τα κινούμενα μέρη, σε πολλές εκδόσεις του κινητήρα συναντάμε σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα από χάλυβα και σφυρήλατες μπιέλες, ενώ αρκετά συχνά τοποθετούνταν και έμβολα της Mahle. Όσο για το σύστημα υπερπλήρωσης, σε αυτούς τους κινητήρες βλέπουμε κυρίως την τουρμπίνα K03 της Borg Warner, ενώ για τις ισχυρότερες εκδόσεις υπάρχει η K04.
3 Φωτογραφίες »
Τυπικοί εκκεντροφόροι άξονες του εν λόγω κινητήρα με τρία κομβία ανά κύλινδρο να ελέγχουν τις βαλβίδες εισαγωγής.
Όσον αφορά τα κινούμενα μέρη, σε πολλές εκδόσεις του κινητήρα συναντάμε σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα από χάλυβα και σφυρήλατες μπιέλες, ενώ αρκετά συχνά τοποθετούνταν και έμβολα της Mahle. Όσο για το σύστημα υπερπλήρωσης, σε αυτούς τους κινητήρες βλέπουμε κυρίως την τουρμπίνα K03 της Borg Warner, ενώ για τις ισχυρότερες εκδόσεις υπάρχει η K04.
Σελίδα 1 | 1.8T 20VT: Όταν VW-Audi έφτιαξαν το αγαπημένο μοτέρ των βελτιωσάδων! |
Σελίδα 2 | Ήταν λίγα κυβικά και με σφυρήλατα σωθικά |
Σελίδα 3 | Το φόρεσαν πολλά μοντέλα με απόδοση από 150 έως 240 εργοστασιακά άλογα |
Σελίδα 4 | Έπαιρνε βελτίωση για πλάκα & γι`αυτό δύσκολα σήμερα το βρίσκεις σε «μαμά» ιπποδύναμη |