ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

1.8T 20VT: Όταν VW-Audi έφτιαξαν το αγαπημένο μοτέρ των βελτιωσάδων!

 Σχολιάστε 
518.587 Επισκέψεις στο άρθρο
1.8T 20VT: Όταν VW-Audi έφτιαξαν το αγαπημένο μοτέρ των βελτιωσάδων!
2 Φωτογραφίες »

- Το μοτέρ «πασπαρτού» του Group Vag που αγαπήθηκε όσο κανένα
- Ήταν λίγα κυβικά και με σφυρήλατα σωθικά
- Το φόρεσαν πολλά μοντέλα με απόδοση από 150 έως 240 εργοστασιακά άλογα
Έπαιρνε βελτίωση για πλάκα & γι`αυτό δύσκολα σήμερα το βρίσκεις σε «μαμά» ιπποδύναμη

Το μοτέρ πασπαρτού του Group Vag που αγαπήθηκε όσο κανένα

Για πολλούς η αντίστροφη μέτρηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης έχει ήδη ξεκινήσει και σε λίγα χρόνια αυτό το θαυμαστό τεχνολογικό επίτευγμα που «ταΐζεται» με αέρα και καύσιμο προκειμένου να παραχθεί μηχανικό έργο θα βρίσκεται μόνο στις μνήμες μας.

Σε αυτό το #memories θα θυμηθούμε την «ανατομία» αυτού του κινητήρα, σε
ποια μοντέλα τον συναντήσαμε, τι τον έκανε τόσο ξεχωριστό και γιατί τον λατρεύουν οι
απανταχού «tuners».

Σε αυτό το #memories θα θυμηθούμε την «ανατομία» αυτού του κινητήρα, σε ποια μοντέλα τον συναντήσαμε, τι τον έκανε τόσο ξεχωριστό και γιατί τον λατρεύουν οι απανταχού «tuners».


Προς το παρόν, όμως, ας περιοριστούμε σε αναμνήσεις από κινητήρες που οφείλουμε να θυμόμαστε, όπως ο 1.8Τ 20v του VW Group, στον οποίο βγάζουν το καπέλο ακόμα και φίλοι άλλων «σχολών» της αυτοκίνησης. Τον συναντούσαμε σε κάθε λογής αυτοκίνητο του γερμανικού ομίλου, από το πολυτελές Audi A6 μέχρι το Volkswagen Polo GTI, αλλά σε κάθε περίπτωση έκανε καλά τη δουλειά του. Μοντέλα που αγαπήθηκαν στη χώρα μας με τον συγκεκριμένο κινητήρα, ήταν μεταξύ άλλων τα Skoda Octavia RS, Audi S3, VW Golf GTI και SEAT Leon CUPRA.

Συνεχίζει να γράφει χιλιόμετρα κάτω από το καπό αμέτρητων αυτοκινήτων στη χώρα μας, μιας και τα χαρακτηριστικά του ταιριάζουν απόλυτα στο οικονομικό-φορολογικό μας μοντέλο. Σε αυτό το #memories θα θυμηθούμε την «ανατομία» αυτού του κινητήρα, σε ποια μοντέλα τον συναντήσαμε, τι τον έκανε τόσο ξεχωριστό και γιατί τον λατρεύουν οι απανταχού «tuners».

Ξέρετε ότι:
  • Ο 1.8T 20V προσφέρθηκε σε δύο μπλοκ, αρχικά με το 058 και έπειτα με το 06Α. Οι μεγαλύτερες διαφορές τους εντοπίζονταν στον τρόπο με τον οποίο κινούνται οι αντλίες νερού και λαδιού.
  • Η κορυφαία εργοστασιακή έκδοση του 1.8t 20v απέδιδε 240 ίππους, με τον κινητήρα να τοποθετείται μόνο στην ειδική έκδοση «Quattro Sport» του Audi TT πρώτης γενιάς.
  • Ο τρόπος τοποθέτησης του συγκεκριμένου μοτέρ μέσα στο μηχανοστάσιο διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο, μπορεί να τον συναντήσετε είτε εγκάρσια, είτε κατά τον διαμήκη άξονα.
Σελίδα 2Ήταν λίγα κυβικά και με σφυρήλατα σωθικά
Σελίδα 3Το φόρεσαν πολλά μοντέλα με απόδοση από 150 έως 240 εργοστασιακά άλογα
Σελίδα 4Έπαιρνε βελτίωση για πλάκα & γι`αυτό δύσκολα σήμερα το βρίσκεις σε «μαμά» ιπποδύναμη
FORD
NISSAN