Η Volkswagen, εκτός των άλλων, χρησιμοποίησε τον συγκεκριμένο κινητήρα στις γρήγορες εκδόσεις των μικρών μοντέλων, όπως το Polo GTI τέταρτης γενιάς, στο οποίο απέδιδε 150 ίππους στην «απλή» έκδοση και
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Volkswagen, εκτός των άλλων, χρησιμοποίησε τον συγκεκριμένο κινητήρα στις γρήγορες εκδόσεις των μικρών μοντέλων, όπως το Polo GTI τέταρτης γενιάς, στο οποίο απέδιδε 150 ίππους στην «απλή» έκδοση και 180 στην «Cup Edition».

Το φόρεσαν πολλά μοντέλα με απόδοση από 150 έως 240 εργοστασιακά άλογα

508.161 Επισκέψεις στο άρθρο

Η «υπερτροφοδοτούμενη» ιστορία του τετρακύλινδρου 1.8Τ 20v κινητήρα του VW Group, με τρεις βαλβίδες εισαγωγής και δύο εξαγωγής, εξελίχθηκε από την Audi και για πρώτη φορά τον είδαμε κάτω από το καπό του Audi A6 εν έτει 1995, με την απόδοση να αγγίζει τους 150 ίππους. Λίγο αργότερα πέρασε και στο VW Passat (B5), αλλά και στο μικρότερο A4 της Audi. Κάπως έτσι, ξεκίνησε η τοποθέτησή του σε πολλά αυτοκίνητα του ομίλου με μικρές μηχανικές τροποποιήσεις και μεταβολές της ιπποδύναμης.

Η Skoda επέλεξε αυτό τον κινητήρα για τους ανήσυχους οικογενειάρχες που στρέφονταν στα Octavia και Superb.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Skoda επέλεξε αυτό τον κινητήρα για τους ανήσυχους οικογενειάρχες που στρέφονταν στα Octavia και Superb.


Η Volkswagen, εκτός των άλλων, χρησιμοποίησε τον συγκεκριμένο κινητήρα στις γρήγορες εκδόσεις των μικρών μοντέλων, όπως το Golf GTI τέταρτης γενιάς, αλλά και το Polo GTI τέταρτης γενιάς, στο οποίο απέδιδε 150 ίππους στην «απλή» έκδοση και 180 στην «Cup Edition», ενώ η Skoda επέλεξε αυτό τον κινητήρα για τους ανήσυχους οικογενειάρχες που στρέφονταν στα Octavia και Superb. Η Seat τοποθέτησε τον υπερτροφοδοτούμενο 20V στις κορυφαίες εκδόσεις των Ibiza και Leon, με το τελευταίο να αποδίδει 180 ίππους ως Cupra και 210/225 ίππους ως Cupra R.

Τέλος, η Audi δε θα μπορούσε να μην συμπεριλάβει το συγκεκριμένο μοτέρ στη «φαρέτρα» της. Τόσο η πρώτη γενιά του Audi S3 με τους 210 και 225 ίππους, όσο και το ΤΤ, ήταν μέλη της οικογένειας «1.8T 20v». Μάλιστα, κάτω από το καπό ειδικής έκδοσης της πρώτης γενιάς Audi TT βρέθηκε και ο κορυφαίος εργοστασιακός 1.8Τ των 240 ίππων.

Σελίδα 11.8T 20VT: Όταν VW-Audi έφτιαξαν το αγαπημένο μοτέρ των βελτιωσάδων!
Σελίδα 2Ήταν λίγα κυβικά και με σφυρήλατα σωθικά
Σελίδα 3Το φόρεσαν πολλά μοντέλα με απόδοση από 150 έως 240 εργοστασιακά άλογα
Σελίδα 4Έπαιρνε βελτίωση για πλάκα & γι`αυτό δύσκολα σήμερα το βρίσκεις σε «μαμά» ιπποδύναμη
Mercedes
KIA