ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ford Explorer: Το boxy οικογενειακό SUV της Ford

(11/3/2025)
Το Ford Explorer του τεστ που πραγματοποιήσαμε εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων και μπαταρία των 77 kWh, με την κίνηση να περνά στους πίσω τροχούς.
3 Φωτογραφίες »

Το Ford Explorer του τεστ που πραγματοποιήσαμε εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων και μπαταρία των 77 kWh, με την κίνηση να περνά στους πίσω τροχούς.

Το Explorer είναι το ηλεκτρικό οικογενειακό SUV της Ford με μήκος 4,46 μέτρα και σύμφωνα με την αξιολόγηση του Test Center είναι το καλύτερο ηλεκτρικό οικογενειακό SUV.


Αξίζει να τονιστεί η εξαιρετική ευελιξία του μοντέλου δοκιμής (μόλις 9,7 μ. ο κύκλος στροφής) που έχει σαν αποτέλεσμα το οικογενειακό SUV να παρκάρει σαν… μικρό αυτοκίνητο.
3 Φωτογραφίες »

Αξίζει να τονιστεί η εξαιρετική ευελιξία του μοντέλου δοκιμής (μόλις 9,7 μ. ο κύκλος στροφής) που έχει σαν αποτέλεσμα το οικογενειακό SUV να παρκάρει σαν… μικρό αυτοκίνητο.


Το Ford Explorer του τεστ που πραγματοποιήσαμε εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων και μπαταρία των 77 kWh, με την κίνηση να περνά στους πίσω τροχούς. Οι μετρήσεις αυτονομίας έδειξαν πως μέσα στην πόλη με κατανάλωση 12,8 kWh/100 χλμ. η πραγματική αυτονομία είναι σχεδόν 600 χλμ., ενώ στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα με μία φόρτιση βγάζει 410 χλμ. που αρκούν να φτάσεις από Αθήνα στην Κατερίνη.

Όσον αφορά στα οδηγικά του χαρακτηριστικά, το ηλεκτρικό Ford Explorer της δοκιμής προσφέρει μια καθόλα ποιοτική κύλιση, που εξασφαλίζει μια ζηλευτή ηρεμία στο ταξίδι σε συνδυασμό πάντα με την καλή ηχομόνωση, τα πολύ καλά καθίσματα και την ικανότητα της ανάρτησης να καταπίνει κάθε κακοτεχνία αθόρυβα και ισοπεδωτικά. Παράλληλα, πρέπει να τονιστεί η εξαιρετική ευελιξία του μοντέλου δοκιμής (μόλις 9,7 μ. ο κύκλος στροφής) που έχει σαν αποτέλεσμα το οικογενειακό SUV να παρκάρει σαν… μικρό αυτοκίνητο.

Highlight στην καμπίνα του είναι η SYNC Move 1 ρυθμιζόμενη οθόνη 14,6 ιντσών, η οποία, πέρα από τον κεντρικό ρόλο της για τη ρύθμιση όλων των λειτουργιών, μπορεί και «γλιστρά» από την κατακόρυφη θέση, έως και 30 μοίρες, ερχόμενη σε μια κεκλιμένη θέση. Με αυτή την κίνηση συγχρόνως η οθόνη μπορεί επίσης να κρύψει ή να αποκαλύψει το MyPrivate Locker, ένα κρυφό χώρο αποθήκευσης για τα προσωπικά αντικείμενα των επιβατών. Η έξτρα πρακτικότητα συνεχίζεται κάτω από το υποβραχιόνιο, όπου βρίσκεται η MegaConsole, ένας ακόμη χώρος αποθήκευσης με χωρητικότητα 17 λίτρων.

Όσον αφορά στους χώρους, αυτοί έδειξαν άνετοι για να χωρέσουν πίσω τρεις ενήλικους, ενώ ο χώρος αποσκευών μετρήθηκε με τη μέθοδο του ταμερλάνου στα 506 λίτρα, περισσότερα από αυτά που ανακοινώνει η Ford.
Τέλος να αναφέρουμε ότι το Ford Explorer είναι διαθέσιμο από 29.995 (μαζί με επιδότηση) και δυνατότητα χρηματοδότησης με επιτόκιο από 0,9%, το χαμηλότερο της αγοράς.
 

Σελίδα 12 εβδομάδες με ηλεκτρικό Ford Explorer χωρίς φόρτιση. Και όμως!!
Σελίδα 2Για τα ίδια χλμ. που πληρώσαμε 9,5 ευρώ, με βενζινοκίνητο θα πληρώναμε σχεδόν 75 ευρώ
Σελίδα 3Ford Explorer: Το boxy οικογενειακό SUV της Ford
Hyundai
LEASING TIMES