ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
200 άλογα βενζίνη ή ηλεκτρικά;

200 άλογα βενζίνη ή ηλεκτρικά;

2.550 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2022)

Μαζί με τα ηλεκτρικά ήρθαν και τα «εύκολα» 200 άλογα, όταν κάποτε τα ίδια άλογα από βενζίνη ήταν το wow θέμα της παρέας με τα GTi. Σήμερα τι θα διάλεγες; 200 άλογα από ρεύμα ή από βενζίνη;

200 άλογα από ρεύμα ή από βενζίνη & γιατί;

Είναι σα να ακούω μέσα από το πληκτρολόγιο τους αφορισμούς και τις κατάρες των σκληροπυρηνικών της οδήγησης στην βλασφημία της ερώτησης και μόνο. Άκου 200 ηλεκτρικά άλογα, όταν μπορείς να αγοράσεις βενζίνη ή ακόμα και diesel. Ψυχραιμία σύντροφοι, οφείλουμε να δούμε χωρίς παρωπίδες και τις δύο όψεις του νομίσματος.

Σίγουρα οι σκληροπυρηνικοί (petrolheads) δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους. Είναι σίγουρο ότι θα προτιμήσουν τα βενζινοκίνητα 200 άλογα, αφού είναι αλήθεια πως αυτή η διεργασία, όπου μερικές σταγόνες βενζίνης μετατρέπονται σε δύναμη εν μέσω ήχων από τον κινητήρα και τις εξατμίσεις, είναι μαγική.  Η συνολική αίσθηση είναι αναντικατάστατη. Κακά τα ψέματα, έστω και αν χρειάζεται να ανεβάσεις στροφές για να νιώσεις τη δύναμη των 200 ίππων. Και μέσα σε όλα, δεν έχεις άγχος να ξεμείνεις, αφού βενζίνη βρίσκεις και στο τελευταίο χωριό. Αρκεί να  έχει χρήμα να βάζεις καύσιμο. Με 2 ευρώ το λίτρο πλέον πόση ανεμελιά έχει μείνει άραγε στους περισσότερους;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Από την άλλη είναι oι electroheads, που τα 200 άλογα τα έχουν έτσι για πλάκα από τοσοδούληδες ηλεκτροκινητήρες. Και ναι μεν είναι αθόρυβα και... άχαρα αυτά τα άλογα, αλλά με δεδομένη όλη τη ροπή από τις … 0 στροφές η επιτάχυνση είναι αισθητή, παρότι τα ηλεκτρικά λόγω μπαταρίας είναι βαριά. Η εμπειρία, αν και διαφορετική, είναι σίγουρα αξιοπρόσεκτη. Και ύστερα, έρχονται τα οφέλη του ηλεκτρικού, όπως η κατανάλωση (ακόμα και υπό πίεση, άντε να κοστίζει 3-4 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα αν έχεις φορτίσει στο σπίτι τουλάχιστον) και οι ρύποι, και ότι αυτά σημαίνουν για το κόστος αλλά και τη χρήση, ειδικά όταν αρχίσουν οι απαγορεύσεις και τα διόδια για τις πόλεις.

Και το σημαντικότερο; Στην οδήγηση όμως το ηλεκτρικό δεν μπορεί να ακολουθήσει τη βενζίνη. Δεν μπορεί να δώσει την ίδια χαρά γιατί λόγω βάρους υποκύπτει στους νόμους της φυσικής και της αδράνειας. Αποτέλεσμα; Πάντα το ελαφρύτερο βενζινοκίνητο μοντέλο με 200 άλογα θα είναι πιο ευχάριστο και πιθανότατα πιο γρήγορο οδηγώντας από το σημείο Α στο σημείο Β. Ειδικά αν ανάμεσα στα Α και Β υπάρχουν στροφές.

Και είναι και το άλλο. Μιλώντας για το σήμερα, που θα φορτίσεις αν χρειαστείς σε μια στριφτερή ωραία επαρχιακή διαδρομή;

Τελικά εσύ τι θα διαλέξεις; 200 άλογα βενζίνη δαγκωτό; Ή μήπως σε ψήνουν τα 200 ηλεκτρικά άλογα, που αν και τα έχεις χρυσοπληρώσει στη αγορά, θέλουν λιγότερα ευρώ στα 100 χλμ. για να τραφούν;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS