ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
9 φωτογραφίες »

Ο ηγέτης των C-SUV επιστρέφει με νέα, μεγαλύτερη και άκρως εξελιγμένη τεχνολογικά γενιά. Πρώτη φορά υβριδικό το νέο Qashqai με ένα σοφιστικέ ηλεκτρικό σύστημα 190 ίππων. Πότε αναμένεται στην αγορά;

Nissan Qashqai

1.538.119 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2021)

Η νέα γενιά του Nissan Qashqai παρουσιάστηκε με νέα δυναμική εμφάνιση, hi-tech και πρακτική καμπίνα, μεγαλύτερους χώρους, αλλά και για πρώτη φορά αποκλειστικά με βενζινοκινητήρες ήπια υβριδικούς και με υβριδική τεχνολογία e-Power στοχεύοντας και πάλι την κορυφή των πωλήσεων.
 

Ο ιδρυτής και αδιαμφισβήτητος ηγέτης της κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV (C-SUV) στην ελληνική αγορά, το Nissan Qashqai, περνά πλέον στην τρίτη του γενιά, έχοντας διαγράψει μια εξαιρετική πορεία στις πωλήσεις παγκοσμίως με περισσότερα από 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα από το 2007 μέχρι σήμερα, 38.000 εκ των οποίων απορροφήθηκαν από την ελληνική αγορά. Και επειδή ο ιδρυτής μιας κλάσης οφείλει κάποια στιγμή να αλλάξει, για να δείξει κιόλας τα νέα μονοπάτια στον ανταγωνισμό, αυτή είναι η στιγμή που το Qashqai κάνει το επόμενο βήμα θέλοντας και πάλι να σαρώσει στο πέρασμά του. Έτσι, κατέφθασε με πιο εντυπωσιακή και macho εμφάνιση, αναβαθμίσεις στην ποιότητα και την τεχνολογία κάνοντας προσγείωση στην καρδιά της τάσης του εξηλεκτρισμού με κινητήρια σύνολα ισχύος έως 190 ίππων. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή…

Μεγαλύτερο, ελαφρύτερο & πιο ευρύχωρο
Με την πρώτη ματιά, το νέο Qashqai δείχνει -και είναι- μεγαλύτερο. Το οικογενειακό SUV της Nissan βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-C, όντας το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που χτίζεται πάνω σε αυτή, προσφέροντας 41% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία σε σχέση με τον προκάτοχο. Παρόλα αυτά κατάφερε να δείξει 60 κιλά λιγότερα στην ζυγαριά μετά από χρήση αλουμινίου στις πόρτες, τα φτερά και το καπό, αλλά και συνθετικών υλικών σε άλλα σημεία. Σε επίπεδο διαστάσεων το μήκος έχει αυξηθεί κατά 35 χλστ. (4.425 χλστ.), το ύψος κατά 10 χλστ. (1.635 χλστ.) και το πλάτος κατά 32 χλστ. (1.838 χλστ.), ενώ και το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 20 χλστ. (2.666 χλστ.) διασφαλίζοντας μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες (+28 χλστ. για τα γόνατα των πίσω, +15 χλστ. για τα κεφάλια εμπρός και πίσω) και αποσκευές με τον συνολικό όγκο να ξεπερνά τα 480 λίτρα (+50 λτ.). Στον χώρο των αποσκευών υπάρχει διπλό πάτωμα με διπλή όψης επένδυση, μία με μοκέτα και μία με πλαστική επίστρωση για ευκολότερο καθαρισμό.

Δυναμικό & σπορτίφ στο μάτι
Αισθητικά, το Qashqai έχει αποκτήσει μια πιο αθλητική σιλουέτα με έντονα στοιχεία που το κάνουν να έχει ένα κάπως άγριο βλέμμα και σίγουρα να μην περνά απαρατήρητο. Οι νέοι, λεπτοί full LED προβολείς με τα φώτα ημέρας σε σχήμα μπούμερανγκ πλαισιώνουν την φαρδιά μάσκα Nissan V-Motion, με φινίρισμα χρωμίου και ένα δευτερεύον επίχρισμα από σατινέ χρώμιο στο εμπρός μέρος. Στο πλάι κυριαρχούν απλές γραμμές που διατρέχουν το αμάξωμα και πίσω συναντούμε μια πιο επίπεδη σχεδιαστική λογική με προεξάρχον στοιχείο τα νέα φωτιστικά σώματα και το όνομα του μοντέλου που πλέον κοσμεί ολογράφως την πόρτα του χώρου αποσκευών. Ο δυναμικός χαρακτήρας του Qashqai τονίζεται από τις ζάντες έως και 20 ιντσών, που τοποθετούνται για πρώτη φορά στο μοντέλο, ενώ όσον αφορά στην εξατομίκευση το ιαπωνικό SUV θα είναι διαθέσιμο σε 11 χρώματα, με πέντε συνδυασμούς διχρωμίας, δημιουργώντας 16 διαφορετικές επιλογές. 
 
Τεχνολογική ρελάνς στα μικρομεσαία SUV
Μπαίνοντας στα ενδότερα του αμαξώματος, στην καμπίνα των επιβατών, το νέο Qashqai εμφανίζει το hi-tech πρόσωπό του αποτινάσσοντας το πιο συντηρητικό ύφος του παρελθόντος. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με διάμετρο 12,3 ιντσών ενώ το «πρόσωπο» του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Nissan Connect στο ταμπλό είναι μία νέα, υψηλότερης ανάλυσης, wide οθόνη αφής 9 ιντσών, μέσω της οποία μπορεί κανείς να διαχειριστεί πληθώρα λειτουργιών για την διασυνδεσιμότητα, την πλοήγηση, τα multimedia κ.λπ.. Επιπλέον, το Qashqai εφοδιάζεται με σύστημα Head-Up Display 10,8 ιντσών για πρώτη φορά, προσφέροντας σύμφωνα με τη Nissan το μεγαλύτερο μέγεθος απεικόνισης στην κλάση. Κοιτώντας συνολικότερα το ταμπλό και την καμπίνα, παρατηρεί κανείς την προσοχή που έχει δοθεί στην ποιότητα με την προσοχή να συγκεντρώνεται στον νέο επίπεδο επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου, αλλά και στο φινίρισμα των πλήκτρων και των υλικών της κονσόλας. Χαμηλά στο κέντρο υπάρχει θήκη ασύρματης φόρτισης για smartphone που χωρά και συσκευές μεγάλων διαστάσεων (σ.σ. ακόμα και 6,7 ιντσών). Στο τεχνολογικό σκέλος, το Qashqai διαθέτει όλες τις μοντέρνες ευκολίες της σύγχρονης εποχής: θύρες USB (Type-A & Type-C) εμπρός και πίσω, over-the-air ενημερώσεις των 3D χαρτών του συστήματος πλοήγησης, υπηρεσίες Home-to-car με συσκευές Google Assistant & Amazon Alexa, Apple CarPlay & Android Auto κ.ά.. Στην –μακρά- λίστα ξεχωρίζουν επίσης η λειτουργία μασάζ για τους μπροστά επιβάτες και η επόμενη γενιά ProPilot με Navi-link, το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης που πλέον μπορεί να προσαρμόσει την ταχύτητα ανάλογα τις εξωτερικές συνθήκες, να χρησιμοποιήσει δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης και τα ραντάρ τυφλών σημείων, να προειδοποιήσει για πλευρική επαφή με αντικείμενο κ.ά. Σημαντικός για την ασφάλεια και ο κεντρικός αερόσακος που αναπτύσσεται ανάμεσα σε οδηγός και συνοδηγό για να μην χτυπήσουν μεταξύ τους σε πλευρική σύγκρουση, ως μέρος της πλήρους σουίτας ασφάλειας του Qashqai.

Πρώτη φορά mild hybrid & υβριδικό με έως 190 άλογα
Μία από τις μεγάλες αλλαγές του νέου Nissan Qashqai είναι και τα μηχανικά σύνολα που απαρτίζουν την παλέτα των επιλογών. Το Qashqai εστιάζει στην βενζίνη και τον εξηλεκτρισμό, αποχαιρετώντας το diesel, και συμμετέχει στον ευρύτερο στόχο της Nissan για 50% εξηλεκτρισμένες πωλήσεις στην Ευρώπη έως το 2024.
Στη βάση της γκάμας βρίσκουμε τον γνώριμο τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,3 DiG-T που πλέον συνδυάζεται με ένα 12βολτο ήπια υβριδικό σύστημα και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος 140 ίππων με 240 Nm ροπής και 158 ίππων με 260 Nm ροπής, αντίστοιχα. Αμφότερες μπορούν να συνδυαστούν με το -αναβαθμισμένο για την περίπτωση- 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους δύο τροχούς, ωστόσο η ισχυρότερη έχει και την επιλογή κιβωτίου Xtronic CVT. Στην τελευταία επιλογή αποκτά και τετρακίνηση, παράλληλα με μία μικρή αύξηση στη ροπή κατά 10 Nm (270 Nm) και πέντε οδηγικά προγράμματα: Standard, Eco, Sport, Snow και Off-Road.
Η δεύτερη επιλογή είναι το υβριδικό σύστημα e-Power, που κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη μαζί με το νέο Qashqai. Στην περίπτωση του e-Power μια μπαταρία παρόμοιου μεγέθους και εξόδου ισχύος όπως στα ηλεκτρικά της Nissan συνεργάζεται με έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. μεταβλητής συμπίεσης 157 ίππων, που στην ουσία παίζει το ρόλο της γεννήτριας για την μπαταρία. Η ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία μεταφέρεται στον ηλεκτροκινητήρα ισχύος 190 ίππων με 330 Nm ροπής, που είναι και ο μόνος υπεύθυνος για την κίνηση των τροχών του εμπρόσθιου άξονα. Μάλιστα, το ιαπωνικό SUV επωφελείται από την λειτουργία e-Pedal μέσω της οποίας το αυτοκίνητα επιταχύνει με το πάτημα του γκαζιού και επιβραδύνει στο «άσε», φαινόμενο που σύμφωνα με τη Nissan καλύπτει το 90% των καθημερινών σεναρίων οδήγησης.

Κλείνοντας, το νέο Nissan Qashqai αναμένεται στην χώρα μας τον Ιούνιο του 2021, όντας έτοιμο να μπει στην κούρσα των πωλήσεων στην πολύ ενδιαφέρουσα κατηγορία των C-SUV.
 
 

ΠροηγούμενοΕπόμενο μοντέλο

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS