Ένα από τα μεγαλύτερα μικρά σε διαστάσεις θα είναι η ολοκαίνουργια Skoda Fabia, που θα αποκτήσει -επιτέλους- έκδοση 150 ίππων. Επίσημες πληροφορίες έχουμε, πότε θα παρουσιαστεί ξέρουμε... Μένει να τα μάθετε και εσείς!
Skoda Fabia
1.537.890 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2021)
Mια σειρά από νέες επίσημες εικόνες της ολοκαίνουριας Fabia τέταρτης γενιάς αποκάλυψε η Skoda, έστω και εάν τα συμπεράσματα που μπορούμε να βγάλουμε από αυτές είναι λίγα καθώς το καμουφλάζ κρύβει καλά την σχεδίαση που θα έχει το αυτοκίνητο. Ωστόσο, με την βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας και των πληροφοριών που αποκάλυψε η Skoda, έχουμε μια πλήρη γεύση από τη νέα Skoda Fabia την οποία και σας παρουσιάζουμε στην 2η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του autotriti.gr!
Το σημαντικότερο στοιχεία είναι πως, οι Τσέχοι δεν δίστασαν να αποκαλύψουν πριν το επίσημο ντεμπούτο κάποια πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά για τη νέα γενιά. Το πρώτο πράγμα στο οποίο πρέπει να σταθούμε είναι πως η τέταρτη γενιά του τσέχικου μικρού θα μεγαλώσει σημαντικά σε διαστάσεις, αφού θα έχει 4.107 χιλιοστά μήκος, 1.780 χλστ. πλάτος και μεταξόνιο 2.564 χιλιοστών. Με εξαίρεση το ύψος (1.460 χιλιοστά), η νέα γενιά μεγαλώνει σημαντικά σε διαστάσεις σε σχέση τόσο με την προκάτοχό της όσο και με τους άλλους εκπροσώπους του VW Group στην κατηγορία των μικρών, τα VW Polo, το SEAT Ibiza και το Audi A1. Παράλληλα, γίνεται ένα από τα μεγαλύτερα μοντέλα της κλάσης σε ό,τι αφορά το συνολικό μήκος, φλερτάροντας με το κάτω άκρο των μικρομεσαίων.
Η αύξηση αυτή στις διαστάσεις φαίνεται πως έγινε δυνατή χάρη στην πλατφόρμα MQB-A0 πάνω στην οποία βασίζεται το μοντέλο. Το νέο δάπεδο δίνει επίσης την δυνατότητα στη νέα Fabia να προσφέρει 50 λίτρα περισσότερα στον χώρο αποσκευών, φτάνοντας συνολικά τα 380 λίτρα με πίσω καθίσματα στην θέση τους ή τα 1.190 λίτρα με πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Η έκδοση station-wagon αναμένεται να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Φυσικά, λόγω της μεγάλης αύξησης που θα έχει το μεταξόνιο, οι πίσω επιβάτες φαίνεται πως θα έχουν αρκετό χώρο για τα πόδια τους. Την ίδια στιγμή, η Skoda ισχυρίζεται πως έχει καταφέρει να κρατήσει το βάρος του αυτοκινήτου χαμηλά, παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις που θα έχει η νέα γενιά, ενώ σημειώνει πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί από 0,32 σε 0,28.
Η παλέτα των κινητήριων συνόλων θα αποτελείται από έναν 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα σε δύο εκδόσεις 65 και 80 ίππων που θα συνεργάζεται αποκλειστικά με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Ο TSI του 1,0 λίτρου θα γίνει και αυτός διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις 95 και 110 ίππων με 5τάχυτο μηχανικό, 6άρι μηχανικό ή DSG κιβώτιο 7 σχέσεων, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται ο τετρακύλινδρος 1.500άρης TSI Evo με 150 άλογα που θα συνδυάζεται μόνο με 7άρι DSG κιβώτιο.
Η Skoda επίσης κάνει λόγο πως η νέα Skoda Fabia θα προσφέρεται με LED φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, με το σύστημα Virtual Cockpit, εννέα αερόσακους και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ στα 50 λίτρα (ήταν 40 λίτρα), που θα προσφέρει έως και 950 χιλιόμετρα αυτονομία.
Η παρουσίαση της νέας Fabia θα γίνει μέσα στους επόμενους μήνες, ενώ η Combi έκδοση θα ακολουθήσει στα τέλη του 2022 ή στις αρχές του 2023.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)