Η Ford ολοκληρώνει τη γκάμα του Kuga, προσφέροντας πλέον το δημοφιλές SUV και σε πλήρως υβριδική έκδοση. Έτσι, μετά τις mild hybrid και Plug-in hybrid εκδόσεις, γνωρίστε τo Kuga Hybrid των 190 ίππων, που «καίει» 5,4 λτ./100 χιλιόμετρα.
Μία τρίτη ηλεκτροκίνητη έκδοση του Kuga ανακοίνωσε η Ford. Ο λόγος για το νέο Ford Kuga Hybrid, το οποίο έρχεται να προστεθεί δίπλα από το Plug-in υβριδικό μοντέλο και από το ήπια υβριδικό πετρελαιοκίνητο EcoBlue Hybrid. Έτσι με τη νέα υβριδική επιλογή η αμερικανική φίρμα ενώνει τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις με την υπόλοιπη γκάμα των παραδοσιακών επιλογών κινητήρων βενζίνης και ντίζελ.
Το νέο Ford Kuga Hybrid παίρνει ισχύ από ένα βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, αλλά και μία αυτο-φορτιζόμενη μπαταρία 1,1 kWh που στέλνει την ισχύ της σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Ο προαναφερόμενος συνδυασμός είναι ικανός για να προσφέρει στο μοντέλο έως και 190 ίππους. Το Kuga Hybrid είναι επίσης το πρώτο Kuga που συνδυάζει ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης, με τη δυνατότητα επιλογής του έξυπνου συστήματος τετρακίνησης της Ford.
Αναφορικά με την κατανάλωση, το Kuga Hybrid υπόσχεται να «καίει» 5,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Μάλιστα η Ford υπογραμμίζει πως με το ντεπόζιτο των 54 λίτρων γεμάτο και φυσικά τη συμβολή του ηλεκτρικού μοτέρ το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει έως και 1.000 χιλιόμετρα. Από κει και πέρα σε άλλα στοιχεία η μάρκα αναφέρει πως η ικανότητα ρυμούλκησης του υβριδικού Kuga ανέρχεται στα 1.600 κιλά (για τη εμπροσθιοκίνητη έκδοση), ενώ για το ίδιο μοντέλο το 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 9,1 δευτερόλεπτα.
Το Kuga Hybrid είναι διαθέσιμο για παραγγελία στις εξοπλιστικές εκδόσεις Trend, Titanium, Titanium X, ST Line, ST Line X και Vignale, προσφέροντας ταυτόχρονα ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών υποβοήθησης και ασφάλειας του οδηγού. Ένα από αυτά τα συστήματα είναι το προαιρετικό Lane-Keeping με Blind Spot Assist, το οποίο παρακολουθεί το τυφλό σημείο του οδηγού για οχήματα που πλησιάζουν από πίσω και μπορεί να εφαρμόσει αντίθετη φορά στο τιμόνι για να προειδοποιήσει τον οδηγό και να τον αποθαρρύνει από έναν ελιγμό ή αλλαγής λωρίδας σε περίπτωση πιθανής σύγκρουσης.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό το κόστος απόκτησης του νέου υβριδικού Ford Kuga.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)