Λίγο πιο mainstream, αλλά με στάνταρ τον ξεχωριστό του χαρακτήρα, το ανανεωμένο Hyundai Kona. Με τι κινητήρες έρχεται και τι άλλαξε εκτός από την εμφάνιση;
Hyundai Kona facelift
1.537.966 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2021)
Η Hyundai ανανέωσε το Kona μετά από 4 περίπου χρόνια εμπορικής πορείας και ενώ το συνολικό σχήμα παραμένει παρόμοιο με το απερχόμενο μοντέλο, παρατηρούμε πως έχουν γίνει πολλές αλλαγές. Αυτές είναι ιδιαίτερα εμφανείς ξεκινώντας από μπροστά όπου η Hyundai έχει τοποθετήσει επανασχεδιασμένα LED φώτα ημέρας, νέο προφυλακτήρα, αλλά και μια αναθεωρημένη μαύρη μάσκα. Παράλληλα, η μάρκα έχει εξοπλίσει το Kona με νέους κύριους προβολείς, τόσο μπροστά όσο και πίσω, ενώ καινούργιος είναι και ο οπίσθιος προφυλακτήρας. Οι τροχοί 16, 17 και 18 ιντσών θα προσφέρονται σε όλη τη γκάμα.
Περνώντας στο Kona N Line, η Hyundai του προσέφερε τα απαραίτητα σπορ στοιχεία για να ξεχωρίζει. Αυτά περιλαμβάνουν μία διαφορετική γρίλια, ένα μικρό αεροδυναμικό χείλος τύπου Ν με γωνιακά πτερύγια και έναν νέο προφυλακτήρα στο μπροστά μέρος, όπως και τρεις λεπτές εισόδους αέρα πάνω από τη μάσκα. Ένας νέος οπίσθιος προφυλακτήρας με ενσωματωμένο αεροδυναμικό διαχύτη, συνδυασμένος με το σύστημα εξάτμισης με δύο απολήξεις ολοκληρώνουν την εικόνα του Kona N Line που πατάει σε ζάντες 18 ιντσών.
Το ανανεωμένο Hyundai Kona προσφέρεται με μια σειρά από νέους κινητήρες. Στην κορυφή της γκάμας υπάρχει ο Τ-GDI Smartstream 1,6 λίτρων που προσφέρει 198 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων. Αυτός ο κινητήρας προσφέρεται σε εκδόσεις δικίνητες και τετρακίνητες. Ο 1,6 λίτρων diesel κινητήρας Smartstream λαμβάνει ήπια υβριδική τεχνολογία 48 βολτ (136 ίππους) και είναι διαθέσιμος είτε με επτάρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είτε με εξατάχυτο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο Hyundai (6iMT), καθώς και προαιρετική τετρακίνηση.
Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρου T-GDI Smartstream των 120 ίππω (δείτε τη δοκιμή)που μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt, αλλά και το κιβώτιο ταχυτήτων 6iMT της Hyundai. Αν δεν επιλεγεί το ήπια υβριδικό σύστημα τα διαθέσιμα κιβώτια είναι το αυτόματο επτάρι διπλού συμπλέκτη ή το εξάρι χειροκίνητο. Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό είναι το νέο Hyundai Kona Hybrid που συνδυάζει έναν κινητήρα GDI 1,6 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνδυαστική ισχύ 141 PS. Αυτό το μοντέλο διαθέτει μπαταρία 1,56 kWh, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Στο εσωτερικό, το Kona έρχεται με ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μπορεί επίσης να προστεθεί μια οθόνη αφής, επίσης 10,25 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που περιλαμβάνει λειτουργία διαχωρισμού οθόνης. ¶λλες ενημερώσεις που έγιναν περιλαμβάνουν την τεχνολογία φωτισμού περιβάλλοντος, μια σειρά από νέες επιλογές χρωμάτων και υλικών.
Κλείνοντας η Hyundai υπογραμμίζει πως έχει πραγματοποιήσει μία σειρά από βελτιώσεις στην ανάρτηση, ενώ σε ότι αφορά τα βασικά χαρακτηριστικά ασφαλείας της σουίτας SmartSense Active Safety της Hyundai περιλαμβάνουν πλήθος συστημάτων όπως Blind-Spot Collision-Hindance Assist, Rear Cross-Traffic Collision-Hindance Assist, Smart Cruise Control με stop and go, Leading Vehicle Departure Alert, Lane Follow Assist, Intelligent Limit Warning κ.α
Το ανανεωμένο Hyundai Kona βρίσκεται ήδη στην ελληνική αγορά.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)