Η Honda αποκάλυψε το νέας γενιάς ΗR-V, αλλάζοντας πλήρως την εξωτερική του εμφάνιση αλλά και το τοπίο μέσα στην καμπίνα, ενώ η μάρκα αναφέρει ότι εξοπλίζεται με το προηγμένο, υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV.
Η Honda αποκάλυψε το νέας γενιάς HR-V, που διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV με δύο ηλεκτροκινητήρες (στάνταρ, για πρώτη φορά). Το νέο HR-V είναι το επόμενο μοντέλο με το «διακριτικό» e:HEV (hybrid electric vehicle) στη γκάμα της Honda, μετά το ανανεωμένο CR-V και το νέο Jazz που λανσαρίστηκε το 2020. Επεκτείνοντας την ηλεκτροκίνητη γκάμα της, η Honda πλησιάζει περισσότερο στο στόχο της να εξηλεκτρίσει όλα τα ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της μέχρι το 2022.
Η επόμενη γενιά HR-V e:HEV ενσαρκώνει την απέριττη, καθαρή, μοντέρνα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, όπως την είδαμε σε πρόσφατα, νέα μοντέλα της Honda, ακολουθώντας υψηλά πρότυπα λειτουργικότητας και αισθητικής. Η σχεδίαση περιλαμβάνει μία νέα, τολμηρή μάσκα, ενώ στο σχήμα του αμαξώματος ενσωματώνεται ένα μακρύ καπό και πιο αιχμηρά, κάθετα πλαϊνά τμήματα προς όφελος της ευρυχωρίας εσωτερικού. Το κέντρο του καπό είναι χαμηλό και επίπεδο, ενώ η «γραμμή ώμου» ρέει προς τη βάση των κολόνων Α, αποπνέοντας μία αίσθηση σταθερότητας και στιβαρότητας, όπως αρμόζει σε ένα SUV.
Από το πλαϊνό μέρος, γίνεται εύκολα διακριτή η coupe οροφή που έχει το αυτοκίνητο ενώ, εάν υπάρχει κάτι που συνδέει τη νέα γενιά με την προηγούμενη είναι τα «κρυμμένα» χερούλια στις πίσω θύρες που βρίσκονται κοντά στις πίσω κολόνες του αμαξώματος. Στο πίσω μέρος, το μάτι πέφτει πάνω στην λεπτή γραμμή που ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα, τα οποία έχουν πλέον νέο σχήμα και ολοκληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα που υιοθετεί το νέας γενιάς ΗR-V.
Στο εσωτερικό αποπνέει μια σύγχρονη, μινιμαλιστική αισθητική, που ξεκινά από την οριζόντια διάταξη του πίνακα οργάνων, είναι αποτέλεσμα της απέριττης φιλοσοφίας του εσωτερικού και του ταμπλό, όπου το κάθε στοιχείο είναι μελετημένο και εργονομικά τοποθετημένο. Νέο είναι το σύστημα διάχυσης του αέρα που καθοδηγεί τη ροή φρέσκου αέρα δίπλα και πάνω από τους επιβάτες, μέσω μοναδικών αεραγωγών σχήματος L στις πάνω γωνίες του ταμπλό. Ακόμα, χάρη στην άριστη ενσωμάτωση του συστήματος κίνησης της Honda σε συνδυασμό με την κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ, το νέο HR-V διατηρεί τα ευέλικτα καθίσματα Magic Seats που προσφέρουν δύο δυνατότητες αναδίπλωσης (επίπεδη ή όρθια διάταξη), ανάλογα με τις απαιτήσεις φόρτωσης.
Το νέο HR-V e:HEV θα διατίθεται στην Ευρώπη στα τέλη της χρονιάς.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)