Αφήνοντας τους προλόγους και περνώντας κατευθείαν στο κυρίως θέμα, είναι εμφανές πως ο σχεδιασμός της EQA έχει στενή σχέση με αυτόν της GLA. Στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζει η μαύρη κλειστή μάσκα, ενώ ένα ακόμη ξεχωριστό χαρακτηριστικό είναι η συνεχής φωτιζόμενη λωρίδα μπροστά και πίσω. Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, ενώ το μοντέλο θα πατά σε ζάντες 18 ιντσών (στάνταρ). Πέραν της αισθητικής πλευράς, η EQA είναι το πρώτο μοντέλο της Mercedes -EQ του οποίου η αεροδυναμική ανάπτυξη έχει πραγματοποιηθεί εξ ολοκλήρου ψηφιακά, έχοντας μάλιστα αεροδυναμικό συντελεστή 0,28 Cd στοιχείο που τη βοηθά και στην αύξηση της αυτονομίας.
Αναφορικά με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, η Mercedes EQA κάνει πρεμιέρα με την έκδοση EQA 250. Το εν λόγω μοντέλο εξοπλίζεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρόσθιο άξονα, το οποίο προσφέρει 190 ίππους και 375 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 8,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 160 χλμ./ώρα. Το μοτέρ με τη σειρά του τροφοδοτείται από μία μπαταρία 66,5 kWh, προσφέροντας αυτονομία 420 χιλιομέτρων (WLTP). Η μπαταρία μέσω wallbox ή δημόσιο φορτιστή AC απαιτεί 5 ώρες και 45 λεπτά για να φορτιστεί, ενώ από γρήγορο και ισχυρό φορτιστή DC χρειάζεται 30 λεπτά.
Σημειώνεται πως στο μέλλον πέραν της EQA 250 θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις κάποιες από αυτές τετρακίνητες (με 272+ ίππους), που θα δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στο σπορ στοιχείο, ενώ αργότερα θα αποκαλυφθεί και μία έκδοση με αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα (WLTP).
Στο εσωτερικό, όπως σε όλα τα νέα μοντέλα της Mercedes έτσι και στην EQA δεσπόζει το σύγχρονο σύστημα MBUX, με δύο οθόνες, μία ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και άλλη μία για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Παράλληλα ο εσωτερικός φωτισμός έρχεται με βάση το μπλε χρώμα προκειμένου να καταδείξει την απουσία ρύπων, ενώ σε κάποια σημεία συνδυάζεται με το απαλό ροζ.
Παρών είναι και ο πλούσιος τεχνολογικός εξοπλισμός από κάθε άποψη. Οι οδηγοί θα έχουν για παράδειγμα τη δυνατότητα μέσω εφαρμογής να ρυθμίζουν το σύστημα κλιματισμού πριν εισέλθουν στο αυτοκίνητο. Επιπλέον ένας πλοηγός θα μπορεί να υπολογίζει την ταχύτερη διαδρομή προς τον δεδομένο προορισμό, αλλά παράλληλα να προβλέπει τυχόν απαραίτητες στάσεις φόρτισης, καθώς και να ενημερώνει για άλλους παράγοντες όπως ο καιρός. Μέρος του στάνταρ εξοπλισμού είναι και η κάμερα οπισθοπορείας, αλλά και το πολυλειτουργικό σπορ τιμόνι.
Στον τομέα της ασφάλειας, χαρακτηριστικά όπως τα Active Lane Keeping Assist και Active Brake Assist είναι στάνταρ, ενώ διαθέσιμες είναι και οι βελτιωμένες λειτουργίες του πακέτου Driving Assistance. Κλείνοντας, η Mercedes υπογραμμίζει πως έχει ενισχύσει και την παθητική ασφάλεια της EQA, έχοντας προσαρμόσει μεταξύ άλλων ένα ισχυρό προστατευτικό στη μπαταρία που προστατεύει τη διάτρησή της από αντικείμενα του δρόμου.
Η νέα Mercedes EQA η οποία θα προσφερθεί αρχικά και σε μία ειδική έκδοση Edition 1, μπορεί να εξοπλιστεί με τα πακέτα AMG Line, Electric Art, και Night Package. Το «ταξίδι» της ξεκινά με την ελληνική αγορά να την κοστολογεί στα 49.590 ευρώ.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)