Η νέας γενιάς Mercedes C-Class είναι μεγαλύτερη από την απερχόμενη, έχει πιο hi-tech εξοπλισμό στην καμπίνα και εφοδιάζεται πλέον με ήπια υβριδικούς κινητήρες βενζίνης και diesel. Τι «δάνεια» έχει πάρει από την S-Class;
Mercedes C-Class
1.537.935 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2021)
Η νέας γενιάς Mercedes C-Class είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη, έχει πιο hi-tech εξοπλισμό στην καμπίνα και εφοδιάζεται πλέον με ήπια υβριδικούς κινητήρες βενζίνης και diesel.
Την τελευταία δεκαετία, η C-Class ήταν το μοντέλο της Mercedes-Benz με τον υψηλότερο όγκo πωλήσεων αφού, από το λανσάρισμα της προηγούμενης γενιάς μέχρι σήμερα έχουν πωληθεί πάνω από 2,5 εκατομμύρια C-Class. Τώρα, η Mercedes προχωρά στην επίσημη παρουσίαση της πέμπτης γενιάς στις εκδόσεις Saloon (σεντάν) και Estate (station-wagon) με σκοπό το νέο μοντέλο να επαναλάβει την πετυχημένη εμπορική πορεία του προκατόχου του.
Η εμφάνιση της C-Class, αν και συνεχίζει να είναι κομψή, την ίδια στιγμή υιοθετεί στοιχεία από τα νεότερα μέλη της γκάμας της εταιρείας με έμβλημα το αστέρι. Έτσι, βλέπουμε πως στον πρόβολο, τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον πιο λεπτά και έχουν νέο σχήμα ενώ καινούριος είναι και ο προφυλακτήρας. Αξίζει να σημειώσουμε πως το φινίρισμα και η συνολικά η σχεδίαση της γρίλιας διαφοροποιείται σε σημεία ανάλογα το εξοπλιστικό επίπεδο του μοντέλου και σε κάποιες εξ αυτών ξεχωρίζει το μοτίβο με πολλά μικρά «αστέρια» της μάρκας. Όσον αφορά στο πίσω μέρος, για πρώτη φορά στην C-Class Saloon, το ένα μέρος των φωτιστικών σωμάτων βρίσκεται πάνω στο πορτ-μπαγκάζ και το άλλο πάνω στο αμάξωμα, ενώ και εδώ, ο προφυλακτήρας έχει διαφορετική σχεδίαση ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού.
Η Saloon έκδοση έχει τώρα 65 χιλιοστά μεγαλύτερο μήκος σε σχέση με πριν (+49 η Estate) στα 4.751 χιλιοστά ενώ το πλάτος και το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 10 και 25 χιλιοστά και στις δύο εκδόσεις αμαξώματος σε 1.820 χιλιοστά και 2.865 χιλιοστά. Ελαφρώς μικρότερο είναι το ύψος της νέας C-Class στα 1.438 χιλιοστά και τα 1.455 χιλιοστά αντίστοιχα. Παρά την αύξηση των διαστάσεων του αυτοκινήτου, η Mercedes είναι σε θέση να ανακοινώσει πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας διατηρήθηκε ίδιος σε Cd 0,24 για το σεντάν και Cd 0,27 για το wagon. Tέλος, όσον αφορά στους χώρους αποσκευών, η Estate προσφέρει τώρα είναι 30 λίτρα περισσότερο χώρο από ότι πριν και συγκεκριμένα από 490 έως 1.510 λίτρα (455 λίτρα προσφέρει το σεντάν).
Ο εσωτερικός διάκοσμος δεν θα μπορούσε να μην είναι hi-tech. Αυτό είναι κάτι που γίνεται αμέσως φανερό, αφού μπροστά από τον οδηγό το μάτι πέφτει πάνω σε μια LCD οθόνη 10,25 ή 12,3 ιντσών σε ρόλο ψηφιακού πίνακα οργάνων και δίπλα της στην κεντρική κονσόλα δίνει παρών μια δεύτερη οθόνη, δάνειο από την S-Class, ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, με μέγεθος 9,5 ή 11,9 ίντσες. Και σε αυτή την περίπτωση, ανάλογα το επίπεδο του εξοπλισμού, η Mercedes προσφέρει μεγάλες επιλογές εξατομίκευσης σχετικά με την επένδυση των καθισμάτων και του ταμπλό, το φινίρισμα του κ.α. Όπως και η νέα S-Class, η C-Class εξοπλίζεται με το δεύτερης γενιάς ΜΒUX σύστημα infotainment της μάρκας που προσφέρει πλέον την δυνατότητα στον οδηγό να ελέγχει τις λειτουργίες του αυτοκινήτου εύκολα και γρήγορα. Το εικαστικό μοτίβο των οθονών προσφέρει τρεις επιλογές (Discreet, Sporty και Classic) ενώ μπορεί να λειτουργήσει σε τρία modes (Navigation, Assistance και Service).
Η γκάμα κινητήρων της νέας C-Class αποτελείται αποκλειστικά από τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel που συνδυάζονται με το δεύτερης γενιάς ήπια υβριδικό σύστημα των 48V. Στην βενζίνη, υπάρχουν δύο διαθέσιμες εκδόσεις του ίδιου κινητήρα στα 1,5 και 2,0 λίτρα με ισχύ 170 άλογα (επιπλέον 20 άλογα παρέχει το ηλεκτρικό σύστημα) και 258 άλογα (επιπλέον 20 άλογα boost από το ηλεκτρικό σύστημα). Στο diesel, το καινούριο ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο αποδίδει 200 άλογα στην έκδοση 220 d και 265 στην έκδοση 300 d με το ηλεκτρικό σύστημα να προσφέρει και στις δύο περιπτώσεις 20 άλογα επιπλέον σε λειτουργία boost.
Αργότερα θα ακολουθήσουν οι Plug-in υβριδικές εκδόσεις που έχει ετοιμάσει η φίρμα με βάση τον τετρακύλνδρο Μ 254 κινητήρα στην δίλιτρη έκδοσή του. Το μοτέρ θα συνδυάζεται με μια μπαταρία 25,4 kWh που θα προσφέρει αυτονομία κοντά στα 100 χιλιόμετρα και θα δίνει ενέργεια στο ηλεκτρικό μοτέρ που θα προσφέρει από την πλευρά του 129 ίππους και 440 Nm ροπής. Στην συνέχεια θα γίνουν διαθέσιμες και Plug-in υβριδικές εκδόσεις με βάση τους diesel κινητήρες της φίρμας.
Η νέα Μercedes C-Class θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Mercedes-Benz Cars στη Βρέμη της Γερμανίας για την ευρωπαϊκή αγορά, στο Πεκίνο και στην Νότια Αφρική.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)