Η Renault ανακοίνωσε τα τεχνικά στοιχεία του νέου Twingo Electric με μεγαλύτερη αυτονομία από εκείνη που είχε δοθεί στη δημοσιότητα σε πρώτη φάση.
Στις αρχές της χρονιάς η Renault είχε παρουσιάσει το Twingo Z.E., την ηλεκτρική έκδοση του μίνι της, ανακοινώνοντας παράλληλα και κάποια πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, το γαλλικό στρατόπεδο φαίνεται πως έκανε κάποιες αλλαγές και βελτιώσεις στο Twingo για το οποίο προτιμήθηκε η ονομασία Electric.
Το νέο Twingo Electric λοιπόν, γίνεται ο δεύτερος βενιαμίν των ηλεκτροκίνητων της Renault, στο πλευρό του Zoe, έχοντας αυτονομία έως και 270 χλμ. για μετακινήσεις εντός πόλης και έως 190 χλμ. σε μικτό κύκλο, δέκα περισσότερα από την τιμή που είχε ανακοινωθεί αρχικά. Μάλιστα, οι Γάλλοι υπόσχονται έως 225 χλμ. σε μικτό κύκλο εφόσον επιλέξει κανείς το «Eco», κάτι που σημαίνει πως θεωρητικά μπορεί κανείς να ταξιδέψει ως την Πάτρα ή την Λαμία απροβλημάτιστα. Αλλες επιλογές για μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας έχουν να κάνουν με τα τρία στάδια ανάκτησης ενέργειας από τα φρένα: μέσω του επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων ο οδηγός μπορεί να επιλέξει B1, B2 ή B3 μετατρέποντας το Twingo Electric ακόμα και σε αυτοκίνητο που χρησιμοποιείται μόνο με το γκάζι, αφού αφήνοντάς το, φρενάρει για να ανακτήσει όσο το δυνατόν περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια.
Υπεύθυνος για την κίνηση του μήκους 3,61 μέτρων και βάρους 1.111 κιλών αμαξώματος είναι ένας ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 82 ίππους (60 kW) με 160 Nm ροπής. Πηγής ενέργειας αποτελεί μία μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 22 kWh και βάρους 165 κιλών, τοποθετημένη στο πάτωμα κάτω ακριβώς από οδηγό-συνοδηγό, η οποία μπορεί να φορτιστεί σε οικιακό ταχυφορτιστή (Wallbox) 7,4 kW μέσα σε 4 ώρες, ενώ σε τριφασικό φορτιστή 22 kW χρειάζεται μόλις 1,5 ώρα. Οι επιδόσεις του γαλλικού ηλεκτρικού δεν συνταράσσουν με τη μέγιστη τελική ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 135 χλμ./ώρα, ωστόσο το σημαντικό στοιχείο είναι ο κύκλος στροφής του Twingo Electric που είναι 8,6 μέτρα καθιστώντας το ένα εξαιρετικά ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης με κόμπακτ διαστάσεις.
Σε ό,τι έχει να κάνει με την εμφάνιση, το ηλεκτρικό Twingo δεν έχει πολλές διαφορές σε σχέση με τις εκδόσεις που εξοπλίζονται με μοτέρ εσωτερικής καύσης αφού οι μόνες αλλαγές είναι στο φινίρισμα της γρίλιας μπροστά, στα εμβλήματα, στις πινελιές μπλε χρώματος και στο πορτάκι του ηλεκτρικού «ανεφοδιασμού». Επιπρόσθετα, υπάρχει το αποκλειστικό πορτοκαλί χρώμα Orange Valencia και 16άρες ζάντες αλουμινίου με πορτοκαλί φινίρισμα. Στην καμπίνα οι αλλαγές είναι μικρής έκτασης και αφορούν τις ενδείξεις στον πίνακα οργάνων γύρω από τον ηλεκτροκινητήρα, τη στάθμη της μπαταρίας κ.λπ. ενώ ο νεανικός, hi-tech χαρακτήρας τονίζεται από την οθόνης αφής 7 ιντσών του infotainment στο κέντρο του ταμπλό. Στο πεδίο των χώρων, τέσσερις ενήλικες χωρούν και το πορτ-μπαγκάζ παραμένει απαράλλακτο έχοντας τη δυνατότητα να φιλοξενήσει 240 λίτρα.
Κλείνοντας, το νέο Renault Twingo Electric προσφέρεται στη γαλλική αγορά από 21.350 ευρώ και βασιζόμενοι στο ότι τα μοντέλα της Renault είναι φθηνότερα στην Ελλάδα από ό,τι στη Γαλλία (δες εδώ το σχετικό αφιέρωμα), τότε δεν αποκλείεται η τιμή να σπάσει το φράγμα των είκοσι χιλιάδων ευρώ.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)