Ξεκινώντας την απαρίθμηση των βελτιώσεων που έχουν συμβεί, η πρώτη και βασική προέρχεται από το τμήμα της ισχύος. Το μοντέλο χρησιμοποιεί ακόμα τον ίδιο εξακύλινδρο κινητήρα 4,0 λίτρων που λάμβανε και ο προκάτοχός του, ωστόσο πλέον διαθέτει 510 ίππους, δηλαδή 25 άλογα περισσότερα απ` ότι πριν. Αναφορικά με τη ροπή αυτή ορίζεται στα 470 Nm στις 6.150 σ.α.λ, ενώ το μοτέρ συνεργάζεται με ένα 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων.
Φυσικά βελτιώσεις υπάρχουν και στην αεροδυναμική, χάρη στο νέο bodykit. Η νέα Porsche 911 GT3 Cup διαθέτει πλέον το ευρύτερο σώμα της 911 Turbo με αποτέλεσμα να μπορεί να εξοπλιστεί με ζάντες 12 ιντσών μπροστά και 13 πίσω, μια πολύ τυπική διαμόρφωση για αγώνες GT που εξασφαλίζει βέλτιστο χειρισμό και οδηγική ικανότητα. Παράλληλα το βάρος της φτάνει τα 1.260 κιλά.
Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό που φαίνεται να εμπνέεται σε μεγάλο βαθμό από την 911 GT3 R. Η καμπίνα έρχεται με μία μεγάλη έγχρωμη οθόνη 10,3 ιντσών ως πίνακας οργάνων, φωτιζόμενα χειριστήρια και ένα νέο τιμόνι από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα.
Κλείνοντας η εταιρεία οι παραδόσεις του μοντέλου έχουν ξεκινήσει από το Φεβρουάριο. Όποια ομάδα επιθυμεί να το αποκτήσει θα πρέπει να γνωρίζει πως το κόστος της νέας 911 GT3 Cup ανέρχεται στις 225.000 ευρώ χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι φόροι.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)