Η Lamborghini αποκάλυψε επίσημα την νέα Huracan STO προσφέροντας στο κοινό ένα ικανό supercar με έντονο αγωνιστικό DNA.
Κάνοντας την αρχή από τον κινητήρα, να πούμε πως η νέα Lamborghini Huracan STO εξοπλίζεται από τον ατμοσφαιρικό V10 5,2 λίτρων κινητήρα, ο οποίος είναι ρυθμισμένος για να προσφέρει 640 ίππους και 565 Nm ροπής. Η κίνηση πηγαίνει στον πίσω άξονα και σε συνδυασμό με τη μείωση βάρους κατά 43 κιλά σε σχέση με την έκδοση Performante δίνει τη δυνατότητα στο μοντέλο το 0-100 χλμ./ώρα να γίνει σε 3 δευτερόλεπτα και το 0-200 χλμ./ώρα σε 9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 310 χλμ./ώρα.
Η μάρκα υποστηρίζει πως έχει καταφέρει να μεγιστοποιήσει την αεροδυναμική απόδοση στην Huracan STO. Σε αυτό ρόλο παίζουν τα εξωτερικά αεροδυναμικά στοιχεία, όπως το ανασχεδιασμένο καπό, το εμπρόσθιο σπλίτερ και ο οπίσθιος διαχύτης. Μένοντας στο πίσω μέρος να σημειώσουμε πως ο προφυλακτήρας προέρχεται από την Super Trofeo EVO και βασικά λειτουργεί ως αεραγωγός επιτρέποντας μείωση κατά 30% στις απώλειες στατικής πίεσης. Το κάλυμμα του κινητήρα έχει επιπλέον εισόδους αέρα, ενώ τα αεροδυναμικά στοιχεία του πίσω μέρους ολοκληρώνονται με το πτερύγιο καρχαρία και τη ρυθμιζόμενη αεροτομή.
Το βάρος της Lamborghini Huracan STO ανέρχεται στα 1.339 κιλά, ενώ η ιταλική φίρμα υποστηρίζει πως επιτυγχάνει το υψηλότερο επίπεδο κάθετης δύναμης στην κατηγορία του, όντας 53% αυξημένη σε σχέση με την Huracan Performante. Παράλληλα σημειώνει πως έχουν γίνει και άλλες βελτιώσεις όπως γρηγορότερες αλλαγές ταχυτήτων, πιο ευκρινές τιμόνι, σύστημα τετραδιεύθυνσης, πιο άμεση αίσθηση πεντάλ-γκαζιού, σκληρότερη ανάρτηση και βελτιωμένη ευκρίνεια του ήχου του κινητήρα σε υψηλές στροφές.
Η Lamborghini πρόσθεσε επίσης τρεις νέους τρόπους οδήγησης τους STO, Trofeo και Pioggia. Η λειτουργία STO είναι για οδήγηση στο δρόμο, η Trofeo εστιάζει στην πίστα, ενώ η Pioggia προσφέρει καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε βρεγμένο οδόστρωμα. Όσον αφορά το εσωτερικό, υπάρχει εκτεταμένη χρήση ινών άνθρακα σε ολόκληρη την καμπίνα ακόμα και στα πατάκια, ενώ παρών είναι και το Alcantara. Επίσης ο πίνακας οργάνων έχει νέα γραφικά.
Η τιμή του μοντέλου στην Ευρώπη ξεκινά από τις 249.412 ευρώ χωρίς να υπολογίζονται οι φόροι.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)