Ο Graig Breen σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην 1η ειδική της δεύτερης ημέρας «Κλένια-Μυκήνες», η οποία αποτελεί την πρώτη χωμάτινη διαδρομή του αγώνα.
2η μέρα Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Graig Breen συνεχίζει πρώτος
3.673 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2014)
Ο Graig Breen σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην 1η ειδική της δεύτερης ημέρας «Κλένια-Μυκήνες», η οποία αποτελεί την πρώτη χωμάτινη διαδρομή του αγώνα.
Ο Ιρλανδός οδηγός είναι πλέον 15,8 δλ. μπροστά από τον Kajetan Kajetanowicz στη Γενική κατάταξη. Ο Πολωνός, ο οποίος σημείωσε το 2ο χρόνο στην 7η ε.δ., πέρασε μπροστά από τον Bryan Bouffier, που ήταν 10 δλ. πιο αργός στην πρώτη χωμάτινη ειδική.Τα ελληνικά πληρώματα στην 1η ημέρα του αγώναΤο Ράλλυ Ακρόπολις, εκτός από το γεγονός ότι προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, σηματοδοτεί και την έναρξη του 50ού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Κάθε ημέρα του διήμερου αγώνα προσμετρά ξεχωριστά στο θεσμό, με αποτέλεσμα η ολοκλήρωση του ασφάλτινου σκέλους να σημάνει και το τέλος του πρώτου γύρου του εθνικού Πρωταθλήματος. Έτσι, στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές κυρίαρχοι ήταν οι Παναγιώτης Καϊτατζής-Αντώνης Παπαρινόπουλος με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο ταλαντούχος Έλληνας οδηγός ήταν με διαφορά ο ταχύτερος της ημέρας, και, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε μία σειρά προβλημάτων, όπως με την πίεση του τούρμπο αλλά και με ένα κλαταρισμένο ελαστικό, κατάφερε να σημειώσει μια πειστική και δίκαιη νίκη.Ο μοναδικός συνδυασμός που προσπάθησε να τους ακολουθήσει και, εντέλει, να τους προβληματίσει ήταν αυτός των Λάμπρου Κύρκου-Γιώργου Πολυζώη με ίδιο αυτοκίνητο. Οι περσινοί Πρωταθλητές Ελλάδας κινήθηκαν στο ρυθμό των πρώτων στην αρχή, αλλά στη συνέχεια μία λάθος επιλογή ελαστικών, και συγκεκριμένα η χρήση μαλακής γόμας σε βρεγμένες επιφάνειες, δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω, περιορίζοντάς τους στην κατάκτηση της 2ης θέσης της Γενικής. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Πρωταθλητές Ελλάδας του 2012, Γρηγόρης Νιώρας-Κωνσταντίνος Κακαλής, με το Subaru Impreza N12, οι οποίοι έκαναν έναν εξαιρετικό αγώνα από πλευράς τακτικής, και μάλιστα σε επιφάνειες που δεν είναι οι αγαπημένες τους. Είναι σίγουρο ότι αύριο, στο χώμα, θα είναι σαφώς πιο ανταγωνιστικοί.Πρώτοι στην κατηγορία F2 και αναμφίβολα από τους πρωταγωνιστές του αγώνα τερμάτισαν οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός με ένα Renault Clio Sport. Ο έμπειρος οδηγός κινήθηκε εντυπωσιακά γρήγορα με το γαλλικό χάτσμπακ, εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις του και καταφέρνοντας όχι απλώς να σημειώσει μια νίκη στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, αλλά και να τερματίσει μπροστά από συνδυασμούς με κατά πολύ ισχυρότερες κατασκευές.
Πίσω τους, στην 5η θέση, ακολούθησαν οι Διαμαντής Τζαμπάζης-Νίκος Ζακχαίος με το Mitsubishi Lancer EVO X, χάνοντας και αυτοί με τη σειρά τους χρόνο στο δεύτερο πέρασμα, επίσης εξαιτίας λανθασμένης επιλογής ελαστικών. Ένα ακόμα πλήρωμα που έκλεψε τις εντυπώσεις ήταν αυτό των Στέλιου Χαλδαίου-Κωνσταντίνου Σαμαρά με το Citroen C2 R2, οι οποίοι κινήθηκαν ταχύτατα, κατακτώντας παράλληλα την 6η θέση της Γενικής. Οι Γιώργος Φιλιππίδης-Δημήτρης Σαΐνης με το Lancer EVO IX και οι Νίκος Παυλίδης-Allan Harryman με το Citroen DS3 R3T συμπλήρωσαν την πρώτη 8άδα.
Στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές κυρίαρχοι ήταν οι Παναγιώτης Καϊτατζής-Αντώνης Παπαρινόπουλος με το Mitsubishi Lancer EVO IX.