Η ισχύς του αναβαθμισμένου Toyota GT86 (στη φωτό το GT86 TRD) αναμένεται πάνω από τους 300 ίππους, η οποία θα μεταδίδεται και στους δύο άξονες, μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.
300+ ίπποι και τετρακίνηση για το Toyota GT86
7.010 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2014)
Με τον turbo κινητήρα του Subaru WRX STI, σύστημα τετρακίνησης, νέα εισαγωγή-εξαγωγή και αμάξωμα με carbon μέρη, αναμένεται να εξοπλίζεται η «καυτή» έκδοση του GT86 που ετοιμάζουν οι μηχανικοί της Toyota.
Από τις εικόνες του καμουφλαρισμένου GT86, που «συνελήφθη» να κάνει γύρους στο Nurburgring, συμπεράναμε πως κάτι «μαγειρεύει» η Toyota με το coupe μοντέλο της. Οι τελευταίες πληροφορίες που καταφθάνουν από την Ιαπωνία κάνουν λόγο πως το GT86 θα αποκτήσει μια «καυτή» έκδοση, η οποία αντί για πισωκίνητη, θα είναι τετρακίνητη.Το GT86, λοιπόν, αναμένεται να φέρει το 4κύλινδρο turbo μοτέρ των 2,5 λτ. της Subaru. Οπότε, μιλάμε για το μηχανικό σύνολο του νέου WRX STI, στο οποίο αποδίδει 310 ίππους ισχύος και 393 Nm ροπής. Κάπου εκεί αναμένεται η ισχύς του, ίσως λίγο χαμηλότερα, και στο αναβαθμισμένο Toyota GT86, η οποία θα μεταδίδεται και στους δύο άξονες, μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.Επιπλέον, στην Τoyota μάλλον ετοιμάζουν και μια «δίαιτα» στο GT86, καθώς θα χρησιμοποιηθούν carbon μέρη στο αμάξωμά του, ενώ θα τοποθετηθεί και μία ευμεγέθης πίσω αεροτομή. Τέλος, ο αρχιμηχανικός της εταιρείας, κος Tetsuya Tada, έχει ήδη δηλώσει πως το «καυτό» GT86 θα διαθέτει νέα συστήματα εισαγωγής – εξαγωγής, τα οποία θα φτιαχτούν σε συνεργασία με την Gazoo Racing.
Οι τελευταίες πληροφορίες που καταφθάνουν από την Ιαπωνία κάνουν λόγο πως το GT86 θα αποκτήσει μια «καυτή» έκδοση, η οποία αντί για πισωκίνητη, θα είναι τετρακίνητη.