Ένα από τα πιο μακρόχρονα μοντέλα στην ιστορία της Mercedes, η SL παρουσιάστηκε επίσημα στην νέα της γενιά όντας αλλαγμένη ριζικά και φέροντας αποκλειστικά το όνομα του ισχυρού τμήματος της μάρκας AMG.
Πρεμιέρα έκανε η νέα Mercedes-AMG SL. Στη νέα του γενιά το μοντέλο φέρει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχό του, καθώς βασικά όλα έχουν αλλάξει. Από την πλατφόρμα και τη σχεδίαση μέχρι την τεχνολογία και το κομψό εσωτερικό 2+2. Μάλιστα, λειτουργώντας ως αντικαταστάτρια και για την GT Roadster, η νέα SL θα πωλείται αποκλειστικά ως AMG μοντέλο!
Η εξωτερική σχεδίαση ακολουθεί την πιο πρόσφατη σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, με ένα πιο ευκρινές εξωτερικό που στο εμπρόσθιο μέρος συνοδεύεται από την μάσκα Panamericana, η οποία πλαισιώνονται από γωνιακούς προβολείς παρόμοιους με αυτούς της CLS. Το πλαϊνό μέρος χαρακτηρίζεται από τις κρυφές χειρολαβές για τις πόρτες, ενώ φυσικά ένα ακόμα νέο στοιχείο είναι η υφασμάτινη οροφή που αφαιρεί από το μοντέλο 21 κιλά. Διαθέτει θερμαινόμενο πίσω παράθυρο από γυαλί και το επάνω μέρος μπορεί να διπλωθεί ή να ανυψωθεί σε 15 δευτερόλεπτα σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα. Κάνοντας την οροφή σημαντικά ελαφρύτερη έχει χαμηλώσει το κέντρο βάρους, κάτι που θα μεταφραστεί σε καλύτερο χειρισμό.
Φτάνοντας στο πίσω μέρος βλέπουμε τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης να δίνουν το παρών σε δύο ζευγάρια στις άκρες. Ανάμεσά τους δεσπόζει ο αεροδυναμικός διαχύτης. Τα φωτιστικά σώματα δίνουν μία επιβλητική εμφάνιση, ενώ η ενεργή πίσω αεροτομή διαθέτει όχι λιγότερες από έξι ρυθμίσεις. Μιλώντας για την αεροδυναμική, η Mercedes θα πουλήσει τη νέα SL και με το προαιρετικό πακέτο Aerodynamic Package.
Συνέχεια του άρθρου >>>
2+2 θέσεις στο εσωτερικό
Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από ένα ταμπλό σε σχήμα φτερούγας, ενώ η νέα SL επιστρέφει σε διάταξη 2 + 2 για πρώτη φορά από το 1989 και το μοντέλο R129. Ως εκ τούτου η νέα Mercedes-AMG SL θα μπορεί ουσιαστικά να φιλοξενήσει έως και τέσσερις επιβάτες στο εσωτερικό της, αν αυτό χρειαστεί, παρά την έλλειψη άνεσης που πιθανότατα θα ισχύσει για τους καθήμενους των δύο πίσω καθισμάτων σε περίπτωση που χρειαστεί να ταξιδέψουν μακριά. Αν τα πίσω καθίσματα είναι άδεια και η οροφή ανοιχτή, η Mercedes έχει προβλέψει να υπάρχει ένας εκτροπέας αέρα που προστατεύει τους επιβάτες των μπροστά καθισμάτων από τον άνεμο.
Το ταμπλό χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη κάθετη οθόνης αφής 11,9 ιντσών που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης MBUX. Η εν λόγω οθόνη μοιάζει με αυτή που συναντήσαμε στην S-Class και μάλιστα έχει τη δυνατότητα να γείρει προς τα εμπρός (από 12 έως 32 μοίρες) σε πιο κατακόρυφη θέση για να μειώσει τυχόν αντανάκλαση από το φως του ήλιου. Δίπλα της είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, ενώ παρών είναι και το head-up display με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας. Φυσικά πρέπει να αναφέρουμε το άφθονο δέρμα και την πληθώρα νίκελ στοιχείων που με τη σειρά τους βοηθούν στην αύξηση του στοιχείου της πολυτέλειας.
V8 μοτέρ έως 585 ίππους
Η νέα SL θα προσφέρεται αρχικά σε δύο εκδόσεις SL 55 και SL 63. Αμφότερες θα είναι εξοπλισμένες με τον V8 4,0 λίτρων twin-turbo κινητήρα. Στην πρώτη προσφέρει 476 ίππους και 700 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δτ.), ενώ στη δεύτερη 585 ίππους και 800 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δτ και τελική 315 χλμ./ώρα). Και οι δύο συνδυάζονται με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Σημειώνεται πως αργότερα θα ακολουθήσει και μια Plug-In υβριδική έκδοση υπό την ονομασία SL 63 e.
Με 4κίνηση και 4διεύθυνση
Για πρώτη φορά η SL είναι διαθέσιμη με τετρακίνηση (4Matic+), ενώ το παρών δίνουν πέντε προγράμματα οδήγησης (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual) με το πρόσθετο «Race» να αφορά τα μοντέλα με το προαιρετικό πακέτο AMG Dynamic Plus. Προαιρετικό στην SL 55 και στάνταρ στην SL 63, είναι το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο πίσω μέρος, την ώρα που το γερμανικό roadster επωφελείται επίσης από τετραδιεύθυνση, που μειώνει τον κύκλο στροφής και βελτιώνει την οδική συμπεριφορά.
Οι τιμές αλλά και η ημερομηνία διάθεσης της νέας Mercedes-AMG SL δεν ανακοινώθηκαν.
Η νέα Mercedes-AMG SL έφτασε αλλαγμένη!
-Θα πωλείται μόνο ως AMG.
-Δύο εκδόσεις για αρχή έως 585 ίππους
-Ακολουθεί Plug-In υβριδική έκδοση
-2+2 θέσεις στο εσωτερικό με μαλακή οροφή και -21 κιλά
Πως σας φαίνεται το νέο γερμανικό roadster που ήρθε για να αντικαταστήσει και την GT;