Η Peugeot ετοιμάζει το ηλεκτρικό E-5008, που βρίσκεται σε διαδικασία δοκιμών εξέλιξης, με τα πρώτα πρωτότυπα του χωρίς ρύπους SUV να έχουν κάνει την εμφάνισή τους στους δρόμους.
Η Peugeot βρίσκεται σε διαδικασία πλήρη εξηλεκτρισμού της γκάμας της. Η γαλλική φίρμα προσφέρει ήδη πολλά ηλεκτρικά μοντέλα, ωστόσο ετοιμάζει και άλλα, ανάμεσα στα οποία είναι και η χωρίς ρύπους έκδοση του 5008. Το λεγόμενο E-5008 πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης και τα πρώτα δοκιμαστικά μοντέλα έκαναν την εμφάνισή τους στους δρόμους, φέρνοντας μαζί τους τις πρώτες πληροφορίες.
Το ηλεκτρικό Peugeot E-5008 παρά το μέγεθος του θα χαρακτηρίζεται από κοντούς προβόλους, στοιχείο που φέρνουν μαζί τους τα περισσότερα ηλεκτρικά. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα έχει ως βάση του την ηλεκτρική πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis, η οποία θα βασίσει και το μικρότερο E-3008. Η αρχιτεκτονική θα επιτρέπει μέγιστη αυτονομία 700 χιλιομέτρων, ενώ δίνει τη δυνατότητα ύπαρξης δύο ηλεκτρικών κινητήρων για τετρακίνηση. Αναφορικά με τα πακέτα των μπαταριών η Stellantis είπε ότι η STLA Medium πλατφόρμα θα φιλοξενεί πακέτα 87-104 kWh.
Σχέδιο προβλέπει την εμφάνισή του
Όπως βλέπουμε και στο ανεξάρτητο σχέδιο, το ηλεκτρικό SUV θα έχει χειρολαβές στο ίδιο επίπεδο με το αμάξωμα για καλύτερη αεροδυναμική. Τα LED φωτιστικά σώματα θα φτάσουν με τη μορφή pixel και θα προχωρούν προς το κέντρο της μάσκας, εκεί όπου θα δεσπόζει το νέο σήμα της Peugeot.
7θέσιο με το τελευταίο i-Cockpit
Η καμπίνα θα υιοθετήσει την τελευταία έκδοση του i-Cockpit, ανεβάζοντας έτσι το τεχνολογικό υπόβαθρο του μοντέλου, προσφέροντας ταυτόχρονα περισσότερες ανέσεις στους επιβάτες. Όπως και το 5008, έτσι και το Peugeot E-5008 θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και επτά επιβάτες.
Μέχρι το 2025 στις αγορές της Ευρώπης
Κλείνοντας, να σημειωθεί πως το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot E-5008 θα βρίσκεται στις αγορές της Ευρώπης έως το 2025.
Το ηλεκτρικό 5008 ετοιμάζεται
- Συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης.
- Στην πλατφόρμα STLA Medium & 700 χλμ. αυτονομία.
- 7θέσιο με το τελευταίο i-Cockpit.
- Με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.
Θα προτιμούσες το ηλεκτρικό E-5008 ή το παραδοσιακό 5008 με βενζίνη;