Οι ισόπεδοι κυκλικοί κόμβοι ή πιο απλά πλατείες, έχουν σχεδιαστεί ώστε να διευκολύνουν την κίνηση των οχημάτων σε σημεία που ενώνονται οι δρόμοι και να αποφεύγεται η συμφόρηση στα σημεία διασταυρώσεων. Παράλληλα είναι και ένα μέσο περιορισμού της ταχύτητας των οχημάτων προς αποφυγή ατυχημάτων.
Στη χώρα μας, σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ, σε ισόπεδο κυκλικό κόμβο ισχύει η προτεραιότητα από δεξιά. Δηλαδή αν δεν υπάρχει σήμανση να ορίζει το αντίθετο (STOP ή ανάποδο τρίγωνο), προτεραιότητα έχουν εκείνοι που μπαίνουν σε πλατεία.
Ωστόσο, θα πρέπει να γνωρίζετε πως πριν την είσοδό σας σε κόμβο δεν πρέπει να ανάβετε το φλας. Φλας ανάβετε πριν την έξοδο που θέλετε να ακολουθήσετε και ακριβώς αφού περάσετε την προηγούμενη έξοδο.
Επίσης κατά γενικό κανόνα όταν βρίσκεστε μέσα σε πλατεία παραμένετε στη δεξιά λωρίδα εάν σκοπεύετε να κινηθείτε απέναντι ή δεξιά, ενώ αν πρόκειται να βγείτε μετά τον μισό κυκλικό κόμβο και αριστερότερα, τότε επιλέξτε την αριστερή λωρίδα.
Τέλος να αναφέρουμε πως στο εξωτερικό, σε περίπτωση που βρεθείτε εκεί οδικώς, ισχύει το ακριβώς αντίθετο, αφού προτεραιότητα έχουν πάντοτε όσοι κινούνται εντός του κυκλικού κόμβου.
μονο στο ελλαδισταν προτεραιότητα έχουν όσοι εισερχονται σε εναν κομβο κ οχι αυτοι που κινουνται μεσα σε αυτον ωστε να φυγουν γρηγορα για να μην εχουμε μποτιλιαρισμα.
Παραμονή στην αριστερή λωρίδα χωρίς προσπέρασμα : ότι συνηθέστερο κ ότι πιο εκνευριστικό ακόμη κ απο οδηγούς που θα έπρεπε να το αποφεύγουν (γιατί αν μιλήσουμε για παππούδες κ γυναίκες αστα να πάνε)...
μονο στο ελλαδισταν προτεραιότητα έχουν όσοι εισερχονται σε εναν κομβο κ οχι αυτοι που κινουνται μεσα σε αυτον ωστε να φυγουν γρηγορα για να μην εχουμε μποτιλιαρισμα.
Διήθηση, αλαρμ αντί για φλας στο παρκάρισμα και λάθος προτεραιότητα στις πλατειες, ΜΟΝΟ στη Banana Republic, πουθενά αλλου
Παραμονή στην αριστερή λωρίδα χωρίς προσπέρασμα : ότι συνηθέστερο κ ότι πιο εκνευριστικό ακόμη κ απο οδηγούς που θα έπρεπε να το αποφεύγουν (γιατί αν μιλήσουμε για παππούδες κ γυναίκες αστα να πάνε)...