ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα πάντα είναι θέμα timing

 Σχολιάστε 
83.034 Επισκέψεις στο άρθρο
Πριν εκκινήσετε τον κλιματισμό του αυτοκινήτου σας, φροντίστε ο κινητήρας να δουλεύει κάτω από τις 3.000 σ.α.λ. και η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας να έχει εξισορροπηθεί με αυτή της καμπίνας.

Πριν εκκινήσετε τον κλιματισμό του αυτοκινήτου σας, φροντίστε ο κινητήρας να δουλεύει κάτω από τις 3.000 σ.α.λ. και η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας να έχει εξισορροπηθεί με αυτή της καμπίνας.

Κάτι ακόμα που θα πρέπει να έχετε κατά νου είναι, πως το πότε θα ενεργοποιήσουμε και θα απενεργοποιήσουμε τον κλιματισμό παίζει σημαντικό ρόλο για τη λειτουργία και την προστασία του συστήματος. 

Αρχικά όταν θέλουμε να σβήσουμε τον κινητήρα του αυτοκινήτου θα πρέπει να έχουμε κλείσει πρώτα το κλιματιστικό και αντίστοιχα ισχύει και το αντίστροφο, δηλαδή πρώτα να εκκινήσουμε τον κινητήρα και μετά τον κλιματισμό. Για την ακρίβεια θα πρέπει λίγα λεπτά πριν φτάσουμε στον προορισμό μας, να αφήσουμε μόνο τη λειτουργία του ανεμιστήρα, ώστε να διώξει την υγρασία από τον εξατμιστή και να σταματήσει το φρέον να κυκλοφορεί στο σύστημα.
 
Επιπροσθέτως δεν πρέπει να ενεργοποιείτε τον κλιματισμό όταν ο κινητήρας δουλεύει στις 3.000 σ.α.λ. και άνω. Ο λόγος περιεκτικά και χωρίς να σας ζαλίσουμε με πολλές μηχανολογικές λεπτομέρειες, είναι πως  κινδυνεύει να πάθει ανεπανόρθωτη ζημιά το κομπρεσέρ του συστήματος. 

Σελίδα 15 κανόνες για να μην κλατάρει το κλιματιστικό στο αμάξι
Σελίδα 2Μην αναπνέεις δηλητήριο
Σελίδα 3Έχεις «ανάψει», αλλά μην το ανάβεις κατευθείαν
Σελίδα 4Τα πάντα είναι θέμα timing
Σελίδα 5Ανοιχτό παράθυρο - περισσότερο καύσιμο
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON