Μια από τις καλύτερες επιλογές για τα χρήματά του είναι το… ημίψηλο και αποκλειστικά πεντάθυρο Fiat Panda, η 3η γενιά του οποίου έχει ακολουθήσει το τετραγωνισμένο σχεδιαστικό μοτίβο, που είναι εμφανές, τόσο σε εξωτερικές, όσο και σε εσωτερικές λεπτομέρειες σχεδίασης. Η μοντέρνα καμπίνα του Panda είναι καλοφτιαγμένη και κυρίως πρακτική (χώρος αποσκευών 225 λτ.) και άνετη για 4 επιβάτες, με δεδομένες τις compact διαστάσεις και την αστική ευελιξία του ιταλικού μίνι.
Ο 1,2 8βάλβιδος κινητήρας των 69 ίππων είναι παλαιάς κοπής μεν, αλλά ελαστικός, οικονομικός και αξιόπιστος στην πράξη. Το Panda «πατάει» καλά και μόνο όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ο πίσω άξονας δείχνει ελαφρώς νευρικός σε εγκάρσιες ανωμαλίες. Από την άλλη, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και διαθέτει έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City) για άνετο παρκάρισμα.
Στην κατηγορία η επιλογή είναι μονόδρομος το Panda έχει μακράν τα φθηνότερα ανταλλακτικά άρα και την φθημοτερη συντήρηση με την μεγαλύτερη αξιοπιστια. Επίσης έχει πολύ μεγάλα διαστήματα service.
Μη ξεχνάμε και το 108 με τιμή ελάχιστα επάνω από το φράγμα των 10Κ (10.100€) και για τους ντιζαϊνάτους υπάρχει και το C1 με από 10.490€.
Τέλος, για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν, με έναν αέρα από το παρελθόν, υπάρχει και το τουϊνγκο, πισωμήχανο, πισωκίνητο, πολυμήχανο, πολυτάλαντο (ίσως και πολυέξοδο) με τιμή από 10.800 κάτι.
Στην κατηγορία η επιλογή είναι μονόδρομος το Panda έχει μακράν τα φθηνότερα ανταλλακτικά άρα και την φθημοτερη συντήρηση με την μεγαλύτερη αξιοπιστια. Επίσης έχει πολύ μεγάλα διαστήματα service.
Μη ξεχνάμε και το 108 με τιμή ελάχιστα επάνω από το φράγμα των 10Κ (10.100€) και για τους ντιζαϊνάτους υπάρχει και το C1 με από 10.490€. Τέλος, για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν, με έναν αέρα από το παρελθόν, υπάρχει και το τουϊνγκο, πισωμήχανο, πισωκίνητο, πολυμήχανο, πολυτάλαντο (ίσως και πολυέξοδο) με τιμή από 10.800 κάτι.