Ανοδική πορεία είδαν οι πωλήσεις της Toyota Motor Europe το πρώτο τρίμηνο του 2021, με την ιαπωνική φίρμα να ξεκινά το νέο έτος με αύξηση της τάξης του 6%. Δείτε ποια μοντέλα πρωταγωνίστησαν.
Μπορεί σε πολλές χώρες και πόλεις της Ευρώπης να συνεχίζονται οι περιορισμοί στην κυκλοφορία αλλά και στον τρόπο λειτουργία των αγορών, ωστόσο αυτό δεν προβλημάτισε τις πωλήσεις της Toyota Ευρώπης που ξεκίνησε εξόχως θετικά το νέο έτος.
Όπως λοιπόν ανακοινώσε η Toyota Motor Europe το πρώτο τρίμηνο του 2021 (Ιανουάριος-Μάρτιος) ολοκληρώθηκε με τις συνδυαστικές πωλήσεις του Ομίλου (Toyota-Lexus) στην Ευρώπη να βλέπουν άνοδο 6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους. Συγκεκριμένα 287.678 οχήματα βρήκαν νέους κατόχους, στοιχείο που οδήγησε την Toyota να πετύχει το υψηλότερο μερίδιο αγοράς του πρώτου τριμήνου που αυξήθηκε κατά 0,1%, φτάνοντας συνολικά το 6,6%.
Όπως αναλύει η ιαπωνική εταιρεία σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η ζήτηση για το υβριδικό μείγμα των μοντέλων Toyota και Lexus που στο σύνολο της Ευρώπης άγγιξε το 56%. 67% στη Δυτική Ευρώπη και αυξημένο κατά 5,0% (27% συνολικά) στην Ανατολική Ευρώπη, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και την αγορά της Ρωσίας.
Μιλώντας ξεχωριστά για κάθε μάρκα, ο όγκος πωλήσεων της Toyota αυξήθηκε κατά 6% σε 268.607 μονάδες το πρώτο τρίμηνο, με το μερίδιο αγοράς να φτάνει το 6,4% (αύξηση + 0,4%). Τα κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα το διάστημα αυτό ήταν τα Yaris, Corolla και RAV4 που αντιπροσώπευαν το 59% του συνολικού όγκου. Οι υβριδικές εκδόσεις είχαν την τιμητική τους καθώς αυξήθηκαν συνολικά κατά 15% σε σχέση πάντα με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους. Αξίζει να σημειωθεί πως η Toyota βρέθηκε στη 2η θέση με τις καλύτερες πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη με μερίδιο αγοράς 6,4%.
Τέλος, η Lexus πούλησε 19.071 οχήματα τους πρώτους τρεις μήνες, αριθμός που συνηγορεί σε αύξηση του όγκου κατά 4,0%. Το συνολικό ευρωπαϊκό υβριδικό μείγμα της μάρκας ήταν 62%, ενώ η γκάμα των SUV, RX, NX, UX, GX και LX αντιπροσώπευε το 80% των συνολικών πωλήσεων. Η υψηλότερη αύξηση των πωλήσεων επιτεύχθηκε από την LC (+ 212%) και την ES (+ 35%).